Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een mooie dag! Koud maar de buien ( in ons geval ) precies tussen de sessies door en met genoeg marge om een droge baan te hebben!

Toch bleef ik het zelf soms nog wel even sketchy vinden op sommige stukken en zijn er stiekem toch een aantal gaan ligfen door de dag heen..

Al met al een geslaagde dag en weer goed geregeld!
 
Hoe zit t met het geluid dit jaar op Zandvoort?

Geen gedoe gehad.
Maar we hadden een avond sessie.
En alleen groepen met instructie.
Dus dat zegt eigenlijk niets.

18 september een hele dag, dan gaan we zien of er niet te veel gezeik is met het geluid.
 
CHM (politie circuit) Lelystad gaat plots toch weer sluiten per 1 September 2017. -O- Er was sprake dat het langer open zou blijven maar toch gaat het snel dicht.
Zaterdag 19 Augustus is dus de laatste training die we daar hebben.
 
Ferry, mooi filmpje van Spa! 😮👍
Wij hadden dezelfde dag geboekt, maar hadden omwille de tour de france toch omgeboekt naar 18 sept....
Zodoende kunnen we nog mooi ff inkomen bij jou op assen 22 aug 😁😉

Maar nog veel last van gehad? 14.00 ging het volgens mij wel weer aan de gang toch? Ik zag sessie 2 wel rode vlag bij snelste groep.
 
Ferry, mooi filmpje van Spa! 😮👍
Wij hadden dezelfde dag geboekt, maar hadden omwille de tour de france toch omgeboekt naar 18 sept....
Zodoende kunnen we nog mooi ff inkomen bij jou op assen 22 aug 😁😉

Maar nog veel last van gehad? 14.00 ging het volgens mij wel weer aan de gang toch? Ik zag sessie 2 wel rode vlag bij snelste groep.
Thanks! Door drukte en rode vlaggen niet echt de tijden kunnen rijden wat ik wil.
Ik was er niet met de tour. Dat lijkt me niks want tussen 10 en 14u hadden ze het stil gelegd.
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt goed Willem! Ik kom wel even bij je buurten. Ben je er 2 dagen?

Altijd gezellig Erik, jep 2 dagen weer :] Ik mocht bij btb en Weledelzeergeleerde Werkpaard in pitbox 15 erbij.

Het ging idd best lekker heb nu een 2:0895 te boek staan *D Hele dag vrijgereden de motor afstellen beetje zonnen :+ .Hulp gehad van btb we waren gezamelijk gegaan.
 
Gezellig! Ik nog geen pitbox, nog niets voorbij zien komen op t forum. Even kijken, misschien lekker buiten staan.

:t

Dat had ik anders ook gedaan maar nu in de pitbox is prima kan dan mijn tentje thuislaten ;)

Als ik geen pitbox had gehad was ik met de huurbus anno hotelkamer gekomen O-)

Nu 2 nachten bij van de Valk slapen :z Wat net zo duur is als een busje huren je moet iets natuurlijk.In een tentje ga ik niet slapen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan