Motor-Forum

Select Forum

Het Circuit op met Racecracks Deel 2

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Green Gooner schreef op 16 december 2017 @ 21:51:
Net ingeschreven voor de 2daagse op Assen in groep 3 op een nog niet nader bekende 600. Zin in :]

De oude motor van Roy ?

Reg. datum:
04 jul. 2013
quote:

Weet ik nog niet Willem, ga volgende week naar Niwa. Daar kan ik evt mijn straatfiets inruilen op een circuit Gixxer. Zal misschien niet de voordeligste optie voor mij zijn, maar in deze wintermaanden mijn eigen motor te koop zetten zal ook niet opschieten. Proefrijden op sc2 bandjes -O- . Staat een mooie Soes 1000 circuit fiets te koop voor je bij Hoegee Suzuki *O*

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Green Gooner schreef op 16 december 2017 @ 22:28:

[...]

Weet ik nog niet Willem, ga volgende week naar Niwa. Daar kan ik evt mijn straatfiets inruilen op een circuit Gixxer. Zal misschien niet de voordeligste optie voor mij zijn, maar in deze wintermaanden mijn eigen motor te koop zetten zal ook niet opschieten. Proefrijden op sc2 bandjes -O- . Staat een mooie Soes 1000 circuit fiets te koop voor je bij Hoegee Suzuki *O*

Ben er ook geweest de vorige week.

Ik heb ze zien staan bij NIWA :Y Let er heel goed op dat je er geen racer koopt die al op het einde van zijn latijn zit. Maak hier goede afspraken over en zet deze op papier.

Ze lullen allemaal in hun voordeel :P

Reg. datum:
12 jul. 2011
quote:
Green Gooner schreef op 16 december 2017 @ 22:28:

[...]

Ben benieuwd waar je mee thuis komt! Als kijk ook even naar een r6. Voor ons model gsxr zijn relatief weinig onderdelen te vinden

Reg. datum:
01 sep. 2017
Ben me ook aan het oriŽnteren voor de 2 dagen op assen in augustus. Rij meestal op zolder en ben pas 2 keer op assen geweest en rij nu 2.03(op zolder rij ik 1.52, op mettet 1.15). Ben bang dat niveau 2 te langzaam is maar heb nog nooit achter een instructeur gereden op assen. Dus zal nog genoeg foute lijnen rijden. Wat raden jullie aan? 1 dag niveau 2 en de dag erna 3?

Prive training past niet in het budget *D

Reg. datum:
04 jul. 2013
quote:
Roelkalkboel schreef op 17 december 2017 @ 09:48:

[...]

Ben benieuwd waar je mee thuis komt! Als kijk ook even naar een r6. Voor ons model gsxr zijn relatief weinig onderdelen te vinden

Zou het liefst een 2013 Triumph Daytona 675 gaan rijden, maar die zijn er haast niet. Al die 600tjes kunnen zoveel meer als ik zelf, dus het maakt ook niet zo heel veel uit. Kwa onderdelen zijn een CBR en R6 de beste opties denk ik. Je moet ook een beetje mazzel hebben met een 2de hands motor natuurlijk. Ik heb nog ff de tijd.

Reg. datum:
17 mei. 2015
quote:
bart_schwantz_34 schreef op 17 december 2017 @ 11:48:
Ben me ook aan het oriŽnteren voor de 2 dagen op assen in augustus. Rij meestal op zolder en ben pas 2 keer op assen geweest en rij nu 2.03(op zolder rij ik 1.52, op mettet 1.15). Ben bang dat niveau 2 te langzaam is maar heb nog nooit achter een instructeur gereden op assen. Dus zal nog genoeg foute lijnen rijden. Wat raden jullie aan? 1 dag niveau 2 en de dag erna 3?

Met die tijden ( uitgaande dat dat je constante tijden zijn en geen uitschieters ) zou ik niv 3 doen gewoon. Dan zit je binnen 3 sessies met een beetje motivatie rond de 2:00 als je een beetje achter de snellere aan kan fietsen.

Ik ben dit jar begonnen nadat ik vorig jar een 2:06 had gereden. Binnen dit seizoen naar 1:53. ( waren wel een stuk of 6/7 trackdays op assen )

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
bart_schwantz_34 schreef op 17 december 2017 @ 11:48:

Niveau 3 lijkt mij ook goed voor jou gezien je al 2keer eerder geweest bent op Assen en je ervaring en rondetijden. Vermeld 2.03 bij je inschrijving. Da zet ik je in 3A en tijdens de dag sturen we bij aan de hand van de rondetijden :)

Reg. datum:
26 mei. 2002
Wil je weer naar de TT van Assen toe? Waar koop je de kaarten, Wat zijn de entreeprijzen? Bereikbaarheid,en de datums vindt je op de volgende pagina. Ook veel andere praktische info wat relevant is om de TT te bezoeken op Vrijdag 29 Juni, Zaterdag 30 Juni en Zondag 1 Juli.

https://www.racecracks.nl/Pages/Blog/tt-assen-2018.aspx

Reg. datum:
26 mei. 2002
De motorvakantie naar circuit Calafat staat online! Alle info nu beschikbaar en te lezen wat het inhoudt.
Inschrijven kan binnenkort.

Vertrek op Vrijdag 26 Oktober en terug op Dinsdag 30 Oktober 2018.

Wat is inbegrepen bij de trackholiday:

- Transport van je motor + spullen, koffer/tas en vloeistoffen per vrachtwagen.

- 3 dagen circuit met 7 sessies van 20 minuten per dag op 27, 28 en 29 Oktober.

- 3 groepen waarbij we in de minst snelle groep instructie geven. In de middelste en snelste groep kunnen de deelnemers per sessie privť instructie aanvragen.

- Pitboxplek voor je motor en spullen.

- Vliegticket retour vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven. We houden zoveel mogelijk rekening met jouw woonplaats. Vertrek Vrijdagochtend 26 Oktober en terug op Dinsdag 30 Oktober 2018 inclusief 10 kilo handbagage.

- 4 nachten + ontbijt in een luxe **** hotel met uitzicht op zee, gratis wifi, buiten + binnenzwembad. Toeristenbelasting is inbegrepen.

- Vervoer vanaf vliegveld en tussen hotel en circuit met (luxe) touringcar bus of busje.

- 4 avonden diner in het hotel inclusief wijn en water exclusief drankjes in de bar.

- 4 x Lunch in het paddock restaurant en gedurende de dag bij de organisatie koffie/thee/water en tussendoortjes.

- Benzine zit ook bij de prijs inbegrepen.

- Banden + onderdelen en service monteur aanwezig.

- Tijdwaarneming 3 dagen lang.

- Professionele fotograaf waarvan de foto’s op locatie al te zien en te bestellen zijn.

- Geen officiŽle geluidslimiet (wel graag met demper en db-killer rijden aub)

Partner / vriend / familie kan ook mee zonder motor.

Verdere info en prijzen via de link: https://www.racecracks.nl/Pages/Calafat/
Fast Forward wijzigde dit bericht op zaterdag 20 januari 2018 14:38 (8%)

Drive fast or stay home

Reg. datum:
04 feb. 2017
Ennuh als de vriendin met motor mee wil, maar niet op circuit rijden? Kost dat dan?

Reg. datum:
17 mei. 2015
quote:
DraZ666 schreef op 26 december 2017 @ 19:44:
Ennuh als de vriendin met motor mee wil, maar niet op circuit rijden? Kost dat dan?

Want die gaat dan terwijl jij circuit rijd de omgeving ontdekken?

Drive fast or stay home

Reg. datum:
04 feb. 2017
Idd, dat doet ze :-p

Reg. datum:
17 mei. 2015
Haha lol. Zal die van mij ook eens hinten 😂

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
DraZ666 schreef op 26 december 2017 @ 19:44:

Heb je al op de link geklikt? :) Daar staat het precies omschreven inclusief prijs 😄

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
ricksmits schreef op 26 december 2017 @ 22:34:
Haha lol. Zal die van mij ook eens hinten 😂

Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving. Terras, omgeving en strand.

Drive fast or stay home

Reg. datum:
04 feb. 2017
quote:
Fast Forward schreef op 27 december 2017 @ 16:13:

[...]

Heb je al op de link geklikt? :) Daar staat het precies omschreven inclusief prijs 😄

Nou heel toevallig had ik dat en daarin staat: Je kan ook je partner, vriend, vriendin of familielid bijboeken die puur voor de gezelligheid mee gaat dus zonder motor <---

Maar die van mij wil mee met motor, maar niet op het circuit rijden O-)

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
Als jullie grote zorgen hebben over de vrouwen dan wil ik er best oppassen. :+

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
DraZ666 schreef op 27 december 2017 @ 16:28:

[...]

Nou heel toevallig had ik dat en daarin staat: Je kan ook je partner, vriend, vriendin of familielid bijboeken die puur voor de gezelligheid mee gaat dus zonder motor <---

Maar die van mij wil mee met motor, maar niet op het circuit rijden O-)

Ow zo dan lees ik jouw bericht niet goed. Geen probleem hoor. Rekenen we het transport erbij. Hou rekening met 320,-

Reg. datum:
17 mei. 2015
En dan kun je nog wat terugverdienen om voor andere wat bagage er mee op te knopen :+

Drive fast or stay home

Reg. datum:
04 feb. 2017
Nouja, sommige hebben een extra krat nodig vd beautycase....die van mij gelukkig niet :-D

Reg. datum:
01 sep. 2017
quote:
Fast Forward schreef op 19 december 2017 @ 12:33:

[...]

Niveau 3 lijkt mij ook goed voor jou gezien je al 2keer eerder geweest bent op Assen en je ervaring en rondetijden. Vermeld 2.03 bij je inschrijving. Da zet ik je in 3A en tijdens de dag sturen we bij aan de hand van de rondetijden :)

Gedaan , beide dagen geboekt het duurt nog ff maar zin om assen wat beter te leren kennen *O*

FastFoodRacing ProCup 1000 #44

Reg. datum:
04 aug. 2001
quote:
Fast Forward schreef op 26 december 2017 @ 12:36:
De motorvakantie naar circuit Calafat staat online! Alle info nu beschikbaar en te lezen wat het inhoudt.
Inschrijven kan binnenkort.

Vertrek op Vrijdag 26 Oktober en terug op Dinsdag 30 Oktober 2018.

Wat is inbegrepen bij de trackholiday:

- Transport van je motor + spullen per vrachtwagen.
- 3 dagen circuit met 7 sessies van 20 minuten per dag op 27, 28 en 29 Oktober.
- 3 groepen waarbij we in de minst snelle groep instructie geven. In de middelste en snelste groep kunnen de deelnemers per sessie privť instructie aanvragen.
- Pitboxplek voor je motor en spullen.
- Vliegticket retour vanaf Amsterdam. Vertrek Vrijdagochtend 26 Oktober en terug op Dinsdag 30 Oktober 2018 inclusief minimaal 15 kilo ruimbagage en 8 of 10 kilo handbagage.
- 4 nachten + ontbijt in een luxe **** hotel met uitzicht op zee, gratis wifi, buiten + binnenzwembad. Toeristenbelasting is inbegrepen.
- Vervoer vanaf vliegveld en tussen hotel en circuit met (luxe) touringcar bus of busje.
- 4 avonden diner in het hotel inclusief wijn en water exclusief drankjes in de bar.
- 4 x Lunch in het paddock restaurant en gedurende de dag bij de organisatie koffie/thee/water en tussendoortjes.
- Benzine zit ook bij de prijs inbegrepen.
- Banden + onderdelen en service monteur aanwezig.
- Tijdwaarneming 3 dagen lang.
- Professionele fotograaf waarvan de foto’s op locatie al te zien en te bestellen zijn.
- Geen officiŽle geluidslimiet (wel graag met demper en db-killer rijden aub)

Partner / vriend / familie kan ook mee zonder motor.

Verdere info en prijzen via de link: https://www.racecracks.nl/Pages/Calafat/

Duurt lang!

Pani staat al te trappelen....
`05 Husky 51OSMR - '09 Ducati II98S - '15 PanigaIe R racer - Fastfoodracingteam - Web - Facebook

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
Zoeperman schreef op 31 december 2017 @ 12:37:

[...]

Duurt lang!

Pani staat al te trappelen....

Vet! Wat leuks om naar uit te kijken toch :)

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
bart_schwantz_34 schreef op 30 december 2017 @ 20:39:

[...]

Gedaan , beide dagen geboekt het duurt nog ff maar zin om assen wat beter te leren kennen *O*

:}

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.