beemer fighter deeeeeeeel 3.....

h
full
 
Wanneer gaan we blasten? Morgen komt Lenny met zijn gixxer 1000, ga dezelfde koppelings mod doen als bij mij. Daarna ff testen denk ik!
 
hmmm, tijdje stil geweest hier.

wel zat gedaan, maar geen zin om te posten.

de mz is inmiddels af en ook meteen uit mekaar gesloopt en naar de schroothoop. reed voor geen meter en was echt gaar.

full
 
was wel een leuk project, maar goed......niet alles werkt.

daarna heb ik een cb500 gekocht voor weinig. ding had een tijd buiten gestaan en was redelijk afgeleeft.
prima om te bouwen naar stuntbike dus.

had nog zat zooi liggen om er weer wat van te maken.

full
 
hondatje rijd boven verwachting goed moet ik zeggen. meteen een goed gevoel en eigenlijk net als de er6. alleen iets minder sterk.

full
 
zoals bij al m'n bikes ook voor de honda een andere rvs pijp gefixt. rijd er erg goed mee. sterker dan de originele pijp en staat lekker natuurlijk. :P

full
 
toen de honda klaar was ging de slijptol in de er6.

heb er afgelopen jaar zo'n 12x mee op het circuit gereden en dat bevalt goed. aangezien er aan het achterframe nogal wat zooi hangt dat veel weegt moest dat maar weg. meteen een andere look natuurlijk.

had al iets in mijn hoofd waar ik al langer aan dacht.
full
 
alle overbodige zooi van het frame verwijderd. zoals de voetsteun ophaning die nogal heavy was.
meteen ook andere steunen gemaakt.
full
 
hou nogal van de moderne classic look en vind een korte achterkant wel ruig staan, dus dacht......die gaan we eens combineren.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan