Kawasaki Ninja 300 (Deel I)

Dit weekend gaat bij mij niet lukken. Ze staat de komende week bij de garage helaas :(
Veel plezier in elk geval! :]
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of jullie er nog op rekenen om morgen te meeten, maar ik moet ook bailen net als ^

Moet morgen werken aan een spoedje en kan het me niet echt veroorloven om de hele middag te motoren...

(gaat lekker zo..)
 
Ja uitlaat binnen :)
2l94jmv.jpg


Voor het meeten moeten we maar eens wat plannen, maar ik zie dat dit jaar niet meer gebeuren eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Netjes! Mooi geluid zeker. Ook die Diablo's erop gegooid zie ik?

Voor het meeten... Het probleem is voornamelijk dat de niemand van zich laten horen. Ik wil wel iets plannen voor 4 oktober voor diegene die wél graag nog een ritje willen doen met ons voordat het weer winter word.

Maar het zou dan wel fijn zijn als er dan mensen reageren. Of ze wel of niet kunnen/willen. :9
 
Laatst bewerkt:
Netjes! Mooi geluid zeker. Ook die Diablo's erop gegooid zie ik?

Voor het meeten... Het probleem is voornamelijk dat de niemand van zich laten horen. Ik wil wel iets plannen voor 4 oktober voor diegene die wél graag nog een ritje willen doen met ons voordat het weer winter word.

Maar het zou dan wel fijn zijn als er dan mensen reageren. Of ze wel of niet kunnen/willen. :9

Ja klinkt een stuk zwaarder (DB killer is er nog niet uit geweest). De Diablo's stonden al langer op de planning, maar het viel nu precies samen met de uitlaat. Moet ze nog verder inrijden (120 km mee gereden ongeveer), maar ik merk wel dat ze makkelijker sturen en alles lijkt wat lichter. Maar misschien komt dat ook door de combinatie van lichtere uitlaat en lichtere banden.

4 Oktober noteer ik onder voorbehoud van de locatie en het weer :$ .
 
Laatst bewerkt:
Merk je trouwens veel verschil Jimmeh? Hoezo persee die pilots? Beste uit de test, of goedkoper? :9

Ik vind het een groot verschil, imo een van de eerste upgrades die je moet maken.
Ik heb voor pilot roads gekozen omdat ze goeie reviews hadden en behoorlijk wat km's meekunnen. Als je voor een band met nog meer grip kiest, gaan ze sowieso minder lang mee.
Kheb net ff gechecken en kheb 110/70 vooraan en 150/70 achteraan. Iets breder dan standaard, maar in zo'n kleine maten vind je amper banden. Verschil merk ik allesinds niet, op vlak van breedte.
 
4 oktober noteer ik ook even in m'n agenda, als het mooi weer is en de locatie ook goed ben ik zeker van de partij :).
en SL65 dik man die slip on!
 
Hmm. Jij had toch een seat cover? Waar is die dan? :+
Aardig wat dingen aangepast vergeleken met die vorige foto. Ziet er gaaf uit!

En nice, we zijn voorlopig met z'n 5en voor ons ritje. Top.
Fox/Jimmeh/Wize? Weet niet of jullie nog willen? Laat het in ieder geval even weten,
dan kan ik jullie afstrepen.

Ik vind het een groot verschil, imo een van de eerste upgrades die je moet maken.
Ik heb voor pilot roads gekozen omdat ze goeie reviews hadden en behoorlijk wat km's meekunnen. Als je voor een band met nog meer grip kiest, gaan ze sowieso minder lang mee.
Kheb net ff gechecken en kheb 110/70 vooraan en 150/70 achteraan. Iets breder dan standaard, maar in zo'n kleine maten vind je amper banden. Verschil merk ik allesinds niet, op vlak van breedte.

Hmm, moet ik ook maar eens naar gaan kijken dan. Oorspronkelijk had ik die Rosso's in gedachten, alleen die hebben zover ik had gelezen best wel korte levensduur.
Weet niet hoelang die pilots mee gaan? Ik ga me er zeker even in verdiepen komende tijd.
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft de rit van 4 oktober zou ik wel graag mee willen, maar onder voorbehoud.
Heb tegenwoordig een vriendin en heb haar ook nog een ritje belooft voor een weekend als het weer eens mooi weer is en ik tijd heb. :+

Ik zat ook te twijfelen over Rosso's en kreeg ook te horen dat deze een aardig korte levensduur hebben. Ik heb toen voor Pilot Road 3 gekozen, en net zoals Jimmeh ook 110/70 voor en 150/70 achter. Merk tijdens het rijden niet dat de band iets breder is, maar het is sowieso stuk fijner dan de standaard banden.
Ik reed eerst ook 300km in de week met de motor dus wilde sowieso goede banden hebben die aardig lang meegaan, en goed grip hebben ongeacht het weer.

Hmm. Jij had toch een seat cover? Waar is die dan? :+
Aardig wat dingen aangepast vergeleken met die vorige foto. Ziet er gaaf uit!

En nice, we zijn voorlopig met z'n 5en voor ons ritje. Top.
Fox/Jimmeh/Wize? Weet niet of jullie nog willen? Laat het in ieder geval even weten,
dan kan ik jullie afstrepen.Hmm, moet ik ook maar eens naar gaan kijken dan. Oorspronkelijk had ik die Rosso's in gedachten, alleen die hebben zover ik had gelezen best wel korte levensduur.
Weet niet hoelang die pilots mee gaan? Ik ga me er zeker even in verdiepen komende tijd.
 
Ivm de rit, ik rij spijtig genoeg geen ninja 300 momenteel. Wel een vriend van mij. Ik rij momenteel op een mt-03.

Groetjes, veel plezier met de rit!!
 
En nice, we zijn voorlopig met z'n 5en voor ons ritje. Top.
Fox/Jimmeh/Wize? Weet niet of jullie nog willen? Laat het in ieder geval even weten,
dan kan ik jullie afstrepen.

Zal er een beetje afhangen hoe ver het is en wat voor weer. Ik doe echt niet graag veel autostrade km's met de ninja. Veel te lang stilzitten -O-

Die pilot roads gaan bijna 2x zo lang mee als die rosso's als ik het me goed kan herrineren. Als je in een regenbui terechtkomt ben je ook blijer met deze.

Ik ga binnenkort eens beginnen lessen voor m'n volledig rijbewijs, nog 8 daagjes en 'khem m'n rijbewijs 2 jaar :]
 
Zal er een beetje afhangen hoe ver het is en wat voor weer. Ik doe echt niet graag veel autostrade km's met de ninja. Veel te lang stilzitten -O-

Die pilot roads gaan bijna 2x zo lang mee als die rosso's als ik het me goed kan herrineren. Als je in een regenbui terechtkomt ben je ook blijer met deze.

Ik ga binnenkort eens beginnen lessen voor m'n volledig rijbewijs, nog 8 daagjes en 'khem m'n rijbewijs 2 jaar :]

Nee snelweg is niet echt leuk. Snap ook nooit de vele snelweg foto's die je op fb en dergelijke voorbij ziet komen.

Snelweg is wel erg makkelijk als je ergens snel heen moet. Maar wat ga je hierna kopen als je je A hebt? :)

Iemand trowuens nog opzoek naar een uitlaatbeugel? Ik heb onderstaande nog liggen. Kan gebruikt worden met de standaarduitlaat en volgens mij ook slip-ons, maar weet dat niet zeker. Is handig als je beide passagiers steunen wilt verwijderen.
$_35.JPG
 
Laatst bewerkt:
Jeroen is er achtergekomen dat de Kawasaki Ninja 300 een powerwheelie kan maken. Zonder dat hij dat bedoeld had.
 
Jep, ik had het niet verwacht, dus totaal ongecontroleerd.. Maar we hebben het recht kunnen houden.
 
Laatst bewerkt:
Ivm de rit, ik rij spijtig genoeg geen ninja 300 momenteel. Wel een vriend van mij. Ik rij momenteel op een mt-03.

Groetjes, veel plezier met de rit!!

Oh serieus? :$ Dacht dat je er ook eentje had. Stuur die vriend ook deze kant op dan haha. Maar de rit moet wel goed komen hopelijk. We gaan het zien! Ben zelf ook benieuwd.
Zal er een beetje afhangen hoe ver het is en wat voor weer. Ik doe echt niet graag veel autostrade km's met de ninja. Veel te lang stilzitten -O-
Ik heb natuurlijk geen idee waar je je bevind in België. Maar waar je waarschijnlijk van uit moet gaan is dat we verzamelen in de buurt van Utrecht/Barneveld. Ongeveer 1.5 uur van de grens af. Dan ben je wel echt waarschijnlijk dehele dag onderweg. Dat laat ik aan jou over.

En wat SL ook vroeg, al een upgrade in gedachten?
Wat betreft de rit van 4 oktober zou ik wel graag mee willen, maar onder voorbehoud.
Heb tegenwoordig een vriendin en heb haar ook nog een ritje belooft voor een weekend als het weer eens mooi weer is en ik tijd heb. :+
Haha, ja. Die wil ook aandacht natuurlijk. :+ We merken het vanzelf wel als je ook meekomt. Zou natuurlijk tof zijn. :)




Over die banden tho, de rosso's plakken iets beter neem ik aan? Levensduur is nogal even een verschil zeg. Daar zou je wat dat betreft een makkelijke keuze hebben, tenzij die pilots echt duidelijk minder presteren. Een iets dikkere achterband is overigens wel een stuk mooier haha.
 
Laatst bewerkt:
Nee snelweg is niet echt leuk. Snap ook nooit de vele snelweg foto's die je op fb en dergelijke voorbij ziet komen.

Snelweg is wel erg makkelijk als je ergens snel heen moet. Maar wat ga je hierna kopen als je je A hebt? :)
Ik reed overlaatst op een gewone baan waar je 120 mocht rijden, en daar vond ik het nog leuk, met af en toe een paar rode lichten om een sprintje te maken ^^

De volgende.. ik weet het nog niet echt, m'n neus staat atm richting een mt-07, maar ik heb nog veel onderzoek te doen. Ik zoek iets fun van rond de 75-100pk met abs voor een niet te duur prijskaartje :]
 
Over die banden tho, de rosso's plakken iets beter neem ik aan? Levensduur is nogal even een verschil zeg. Daar zou je wat dat betreft een makkelijke keuze hebben, tenzij die pilots echt duidelijk minder presteren. Een iets dikkere achterband is overigens wel een stuk mooier haha.

Die rosso's zijn een pak zachter en hebben meer grip, maar bij regen laat je je motor beter binnen. Als je af en toe een circuitdagje wilt doen en heel sportief rijd zijn ze geschikt, maar voor 'gewoon' gebruik kom je bij de pilot roads of iets dergelijks uit imo.
 
Hehe, geen probleem hoor.

Ik zit wel in meerdere topics. Ik volg het topic wat voor hem want hij is nogal een druk persoon. Maar ik zal het hem voorstellen.

:D
 
Nazomer is begonnen. Hoop dat het volgend weekend ook mooi wordt :)

NZo heb je de seat cover al gemonteerd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan