Kawasaki Ninja 300 (Deel I)

Ik wil me bij deze ook nog aanmelden voor de Ninja rit van volgende week! Hebben we al een punt waar we afspreken?

Nee er is nog geen plaats genoemd.

Iets heel anders. Check dit uitlaatsysteem op de Ninja 300:
 
Laatst bewerkt:
Seat cover zit er op! Zal vanmiddag even een goede foto maken, was gisteren te donker haha.
Die ninja is aardig onder handen genomen, Gaaf. Die groene ketting en remleidingen tho :9~

De banden zijn nog een puntje waar ik niet uit ben, dank voor de info in elk geval. Zal een stuk schelen bij de keuze. 'T is meer of ik levensduur in wil leveren voor meer grip :X




Wat betreft de rit post ik nog in de loop van de week, we zijn in elk geval met zijn 6'n als alles doorgaat. Top!

NZo
Draeck
Jeroen
Motorgamer
Stefanov

SL [ovb]
Wize [ovb]

:]
 
Laatst bewerkt:
Vooruit zichten qua weer zijn goed. Nzo ik wacht nog steeds op de foto hé.
 
Zo kijk. Nieuwe foto voor de op. Nu alleen nog rimtape. :9~

T9dTN3I.jpg
 
Laatst bewerkt:
full





Zo, take two. Na de super toffe vorige meeting, dacht ik. We doen het gewoon nog een keer. Gelukkig hebben we dit keer wél mensen die meerijden. *O*



full


We hebben het hier over ZO 4 OKT aanstaande, maar dat is bij de meeste al bekend gelukkig. Just in case zet ik het hier alsnog even een keer neer. En als we daarna kijken naar de voorspellingen is dat al helemaal een zorg minder. De regenjassen kunnen mooi in de kast blijven.


full






full


Het verzamelpunt, of het startpunt is de McDonald's Lange Amerikaweg / Apeldoorn.
Nu hebben we ook mooi een Shell Pomp als buur, dus we kunnen onszelf ook nog allemaal even vol gooien voor de rit begint. De benzineprijs stond daar op 1.47/L vanmiddag. Op een volle tank zou het moeten lukken.

We verzamelen op de parkeerplaats bij de Mac vanaf half 12, waarna we om en nabij 12 uur vertrekken. Het is daarentegen ook goed te bereiken vanuit verschillende richtingen.

Via de A1 aan de west/-oostkant, en via de A50 voor diegene die via de noord/-zuidkant aankomen. Als je via de A50 komt, volg dan de borden Apeldoorn- Zuid over de A1 als je van de A50 af gaat. Dan zou je de
r7E0iNd.png
moeten zien staan terwijl je op de afrit rijdt.

Natuurlijk is het altijd lekker (ook voor jezelf) als je iets eerder bent. Dan kun je op je gemak nog even je benen strekken of even wat te eten/drinken halen.




full



Klik op de kaart voor de Google Maps versie. ^^


Dit is de route die we gaan rijden. 165 kilometer in zijn lengte, waar we ongeveer 3 / 3.5 uur over doen. Ligt er natuurlijk aan hoe druk het op de weg is. Nu zijn Draeck en ik de route al wezen verkennen. Wij zijn in elk geval tevreden over de rit, en natuurlijk hopen we ook dat jullie dat net zo gaan vinden.

Ondertussen stoppen we natuurlijk tussendoor om te lunchen, plaspauzes en om elkaar op de hoogte te houden welk koekblik wie van zijn motor af wilde beuken onderweg.

En als we dan helemaal geen genoeg van elkaar kunnen krijgen (lijkt me sterk), kunnen we eventueel ook nog een hapje avondeten met zijn allen. Maar dat zien we dan wel weer.





full


Ik wil wel bij deze wel vermelden dat ik in geen enkele manier aansprakelijk ben voor wat er gebeurd tijdens de rit zelf. Ik plan alleen de rit, ik bestuur niet je motor.

Vanzelfsprekend rijden we niet als bezetenen en houden we gewoon genoeg afstand onder elkaar. Kwa indeling rijden we natuurlijk als baksteentjes, zoals iedere groepsrit. Hier hebben we het ook voordat we vertrekken over, maar we houden ons hier wel aan. Chaos is het laatste waar we op zitten te wachten.





full


En als laatste natuurlijk wie er aangegeven hebben mee te gaan. Als iedereen nog even kan bevestigen dat ze erbij zijn ben ik helemaal blij.

NZo
Draeck
Jeroen
Stefanov
Wize

Motorgamer (?)
SL65


Als er zondagochtend alsnog onverwachts iets tussen komt waardoor je helaas niet kan komen, laat dit dan vanzelfsprekend even weten. Dat we niet staan te wachten voor lucht. Noodgevallen kunnen natuurlijk altijd, nemen we niemand kwalijk.

Voor zulke situaties zal ik iedereen die definitief komt zaterdagavond mijn 06 in
een PM sturen zodat je me altijd kan bereiken. Ook als je ons kwijt bent onderweg.


Dit zou denk ik alles moeten zijn. Als er verder vragen zijn, hoor ik het vanzelf.
Ik zal ze zsm beantwoorden. :]


_____________________________
 
Laatst bewerkt:
Ik moet even kijken of ik mee rij. Het is voor mij alleen al 153 kilometer rijden naar het startpunt. Ik heb het idee dat jullie meer in het Oosten wonen. Erg nette post over de toer trouwens. Aardig uitgebreid :)

Netto foto zo met de seat cover.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet even kijken of ik mee rij. Het is voor alleen al 153 kilometer rijden naar het startpunt. Ik heb het idee dat jullie meer in het Oosten wonen. Erg nette post over de toer trouwens. Aardig uitgebreid :)

Netto foto zo met de seat cover.
Woon zelf gewoon in de randstad > Leiden. Vanaf hier is het ook rond de 130km rijden om daar te komen. Je hebt daar in de veluwe over het algemeen leukere wegen dan hier tussen de bloemenvelden, vandaar.
Weet niet waar je woont. Maar anders rijd je met draeck en mij mee (desnoods halverwege), laat maar weten :) Bedankt trouwens!
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook vanuit de randstad (Berkel en Rodenrijs).
Woon zelf gewoon in de randstad > Leiden. Vanaf hier is het ook rond de 130km rijden om daar te komen.
Misschien kunnen we een heel stuk samen rijden. Als jullie via de N11 gaan kunnen we wellicht vanaf Bodegraven samen verder rijden?
 
Ik meld mij bij deze helaas af. Het komt mij niet helemaal uit aangezien het mij de hele dag gaat kosten uit en thuis. Veel plezier iedereen en ride safe :)
 
Ik meld mij bij deze helaas af. Het komt mij niet helemaal uit aangezien het mij de hele dag gaat kosten uit en thuis. Veel plezier iedereen en ride safe :)
:/ Jammer. Als we het dichterbij hadden gedaan had je alleen ook een groot gedeelte van je dag alsnog kwijt geweest. Volgende keer dan maar, tenzij je je bedenkt voor morgen haha. Thanks in elk geval, moet goed komen. :]
 
:/ Jammer. Als we het dichterbij hadden gedaan had je alleen ook een groot gedeelte van je dag alsnog kwijt geweest. Volgende keer dan maar, tenzij je je bedenkt voor morgen haha. Thanks in elk geval, moet goed komen. :]

Klopt, maar 2 uur rijden erheen is mij iets te gortig. Ik snap wel dat de routes daar wellicht leuker zijn trouwens. Ik zie de foto's wel verschijnen van de rit.
 
2 uur? Haha, wat. Vanuit welke omgeving moet je komen dan? 130km is 1 uur en een kwartier hiero.
Ik snap je wel, dat absoluut. Maar om het toegankelijk voor iedereen te houden moet het een 'centraal' gebied zijn.

We moeten er iets voor over hebben, althans zo denk ik dan. De foto's verschijnen vanzelf wel in dit topic hah ^^.

@ jeroen, zet je pm's ff aan. Dan stuur ik je even mn 06 voor morgen.
 
Laatst bewerkt:
2 uur rijden i.v.m. drukte verkeer. Het scheelt iets afhankelijk van het tijdstip waarop je gaat rijden.
 
Ik heb er niet aan gedacht om mijn Contour+2 mee te nemen, en verder had ook niemand een camera mee.
Dus helaas geen filmpjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan