SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmm, van grond op de weg krijg ik nog wel eens samengeknepen billetjes :o

Ladies, ik vind dat we toch eens een ritje moeten gaan maken! Heren ook welkom natuurlijk :P
 
Mmm, van grond op de weg krijg ik nog wel eens samengeknepen billetjes :o

Ladies, ik vind dat we toch eens een ritje moeten gaan maken! Heren ook welkom natuurlijk :P

Haha, ach ja soms wel. Maar de sv is zo licht en als je binnen je kunnen rijdt moet er geen probleem zijn. En bedenk maar zo; als je ziet wat Rossi etc met hun fietsen uithalen... Als dat allemaal met een motor kan, moet het zeker kunnen met hoe wij rijden ;) Grind of geen grind.

Goed plan! *O*
 
Mmm, van grond op de weg krijg ik nog wel eens samengeknepen billetjes :o

Ladies, ik vind dat we toch eens een ritje moeten gaan maken! Heren ook welkom natuurlijk :P
Is het een idee om een datum te prikken?
Na een dramatische augustus zal september toch wel mooi worden? Heb alleen geen tijd om een route uit te stippelen voor een leuk rondje ivm studie.
In NH natuurlijk rondjes genoeg zo uit het hoofd maar dat is voor de meeste een beetje uit de richting denk ik. O-)
 
Is het een idee om een datum te prikken?
Na een dramatische augustus zal september toch wel mooi worden? Heb alleen geen tijd om een route uit te stippelen voor een leuk rondje ivm studie.
In NH natuurlijk rondjes genoeg zo uit het hoofd maar dat is voor de meeste een beetje uit de richting denk ik. O-)

Ik mag hopen van wel! Had gehoord dat et nog wel mooi zou worden, mja altijd maar afwachten. Noord-Holland is voor mij ook prima maar weet niet waar de rest ook-al-weer woont? O-) Haha
 
de rest? wat is er nog van over? ik weet onderhand niet meer wie er hier mee lezen en of mee schrijven...

Ik zal er niet bij zijn denk.. Heb tenslotte geen SV meer ....
 
Het is hier idd een beetje doods, sinds dat het deeltje XI is geopend
ik leef nog!

Geen schade gereden, onverklaarbare geluiden gehad, geen recordtijd op assen, elbow down gereden o.i.d. dus weinig te melden :Z

nu ja...

afgelopen weekend remolie moeten bijvullen voor de koppeling én voorrem. Geen idee hoe dat spul verdwenen is, geen houdini luikje kunnen vinden. Vermoed dat er door lange stukken slecht wegdek wat lucht naar boven is getrild of dat de blokjes weer vervangen moeten worden. Nog meer ideeën hier?

Mmm, van grond op de weg krijg ik nog wel eens samengeknepen billetjes :o

Ladies, ik vind dat we toch eens een ritje moeten gaan maken! Heren ook welkom natuurlijk :P

Haha, ach ja soms wel. Maar de sv is zo licht en als je binnen je kunnen rijdt moet er geen probleem zijn. En bedenk maar zo; als je ziet wat Rossi etc met hun fietsen uithalen... Als dat allemaal met een motor kan, moet het zeker kunnen met hoe wij rijden ;) Grind of geen grind.

Goed plan! *O*
Mooie zienswijze, zo'n simpele uitleg is meestal de juiste.

Noord Holland vindt deze boer'n jong'n uut Drenthe wat ver, provincie Utrecht is centraler dus beter.
 
Ff wat data:
Zaterdag 6 september
zaterdag 12 september
Zaterdag 20 september
zondag 21 september

Roept u maar! Een route is zo gedownload toch? Ergens in centraal NL kijkt me dan het handigste.
 
@Gee, ondanks geen recordtijd *gaap*, leuk gehad op Assen? ;)

Ik moet ook met enige regelmaat vloeistof voor de koppeling bijvullen. Niet voor de remmen gelukkig.
 
ik kan alleen op zondag en of maandag, dus mijn voorkeur gaat uit naar de 21ste. en...


zeikerd, je hebt een vstrom met hetzelfde motorblok uit de TL ;)
:+ dus een verkapte sv


als jij komt, kom ik ook. anders niet! :N


En.. ik zou graag voor willen stellen om dan bij iemand thuis te meeten, net als onze eerste meet toen nog bij sv_wim, das zo veel leuker dan 1 of ander fuck restaurant
 
@Gee, ondanks geen recordtijd *gaap*, leuk gehad op Assen? ;)

Ik moet ook met enige regelmaat vloeistof voor de koppeling bijvullen. Niet voor de remmen gelukkig.
Geen recordtijd, want niet gereden. Kwam niet goed uit met de andere tripjes. Staat op de bucketlist.
Jij wel toch? Las allerlei eisen met lampen afplakken, spiegels eraf etc. etc. Hoe heb je dat aangepakt? Aanhangertje of ter plekke de schroevendraaier gepakt?

Doodle: check!
 
Op internet staan allerlei eisen waaraan je moet voldoen, en dat er technisch gekeurd wordt. Ik heb er niks van gemerkt. Natuurlijk moet je er voor zorgen dat je motor technisch goed is.

Ik heb toen zelfs nog met die gebroken hendels gereden omdat de nieuwe te laat geleverd werden. Lampen heb ik niet afgeplakt, wist ik ook niets van. En spiegels klap je gewoon naar binnen zodat je ze niet kan gebruiken. Na 1 rondje ben je daaraan gewend. Je wil ze niet eens gebruiken haha.

Ter plekke krijg je info over je bandenspanning en kan je die nog laten aanpassen. Was een heel eind lager dan de boekjes voor gewoon gebruik aangeven trouwens. Ook theorie over vering en die kan je ook laten afstellen.
 
Ff wat data:
Zaterdag 6 september
zaterdag 12 september
Zaterdag 20 september
zondag 21 september

Roept u maar! Een route is zo gedownload toch? Ergens in centraal NL kijkt me dan het handigste.


6sep op vakantie *O*
12 sep huh 2015 ???? of bedoelde je 13sep O-)
20&21 sep Britsh Superbike weekend Assen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan