SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha thmx! Heb een mooie in Purmerend gezien, nu hopen dat die kerel zijn mail leest.....degene die ik vanmiddag wou bekijken was net verkocht. ..
 
Motoport leeuwarden heeft een rooie sv1000s staan, een k4. ook een mooie fiets, alles origineel alleen heeft wit achterlicht ±25000km.

Staat nog niet op de website. maar wellicht iets wat je zoekt
 
Motoport leeuwarden heeft een rooie sv1000s staan, een k4. ook een mooie fiets, alles origineel alleen heeft wit achterlicht ±25000km.

Staat nog niet op de website. maar wellicht iets wat je zoekt


Hmm rood is net niet wat ik zoek..De 2 blauwe kleuren vind ik top, evenals de koperen kleur...net een hele mooie donkerblauwe sv (helaas met highmounts) op speurders gezien. ..maar de beste verkoper heeft hem als bouwjaar 2007 met bij horende prijs..terwijl het volgens mij een 2004 model is....
 
Nou ga je echt leren rijden g-jo. Zo'n harley is leuk maar een sv stuurt als een malle.

Een SV met andere vering stuurt alleen een stuk beter dan met standaard vering. Ik heb 2 jaar met standaard vering gereden en het verschil met HyperPro verring er onder is extreem te noemen.
 
Hmm rood is net niet wat ik zoek..De 2 blauwe kleuren vind ik top, evenals de koperen kleur...net een hele mooie donkerblauwe sv (helaas met highmounts) op speurders gezien. ..maar de beste verkoper heeft hem als bouwjaar 2007 met bij horende prijs..terwijl het volgens mij een 2004 model is....

Correct, dat is een 2004model. zal wel pas in 2007 op kenteken gekomen zijn
 
Opzich een mooie..liefst zoek ik er 1 met aftermarket uitlaten...scheelt weer wat minder geld...
Die van speurders, wat voor prijs zouden jullie daarvoor ongv geven?
 
das een k4, kan beter een k3 hebben, vind ik, (vind ik mooier)

ik was voor die k3 gegaan, biedt die kerel is 3100euro. en je hebt geld over voor mooie dempers
 
Nja we zullen zien....degene uit Purmerend is favoriet qua opties, kilometers (14500 geloof ik)..kleur vind ik ook wel lekke apart & zie je niet zo vaak...
 
Hmm rood is net niet wat ik zoek..De 2 blauwe kleuren vind ik top, evenals de koperen kleur...net een hele mooie donkerblauwe sv (helaas met highmounts) op speurders gezien. ..maar de beste verkoper heeft hem als bouwjaar 2007 met bij horende prijs..terwijl het volgens mij een 2004 model is....


Die K4 uit 2007 is mijn oude motor geweest.
Ik heb hem destijds (2007) nieuw gekocht in Rockanje en was inderdaad een overjarig model.
Het is wel een zeer compleet ding en met de progressieve wilbers vering in de voorvork is dat probleem van slechte voorvering alvast verholpen.
Wel leuk om mn oude motor weer op internet voorbij te zien komen. Hij is nog bijna helemaal zoals ik hem gemaakt had,alleen de crashprotectors had ik er niet op.
 
Even vraagje: heeft iemand een idee waar stekkertje voor is dat is "afgedopt"? Voor de meesten wel duidelijk denk ik maar dit zit tussen km-teller en topkuip in.[afbeelding]
Dat is,zoals gezegd, een massa-punt. Achter dat dopje zittem alle aarde-draden aan elkaar verbonden.

Net terug van vakantie trouwens, 1600km in 8 dagen pyreneeen *O* wat een heerlijk stuurgebied is dat :}
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu voor de 1e keer toe aan nieuwe banden voor de sv 1000 s. Welke banden worden veel gebruikt op de SV 1000??? Ik heb nu Brichtone BT 023 en was niet heel erg tevreden. Maar ik kocht de Sv met nieuwe BT 023 banden dus eerst maar op gereden. Op mijn vorige motor een bandit had ik de dunlop sportsmart en wil deze u eigenlijk weer hebben. Wil aankomend weekend nieuw rubber op de SV en zoals ik aangeef gaat mn voorkeur uit naar de sportsmarts. Of is er een andere band waar de SV het goed op doet???
 
Traktatie voor de SV. Originele demper was niet lekdicht te krijgen. De demper van de k7 was al een stuk beter dan van mn oude k3, maar dit is helemaal geweldig!
Demper is progressief, daarom is de veer lineair. Stuurt een stuk strakker, geeft meer feedback.
full
 
Ik ben nu voor de 1e keer toe aan nieuwe banden voor de sv 1000 s. Welke banden worden veel gebruikt op de SV 1000??? Ik heb nu Brichtone BT 023 en was niet heel erg tevreden. Maar ik kocht de Sv met nieuwe BT 023 banden dus eerst maar op gereden. Op mijn vorige motor een bandit had ik de dunlop sportsmart en wil deze u eigenlijk weer hebben. Wil aankomend weekend nieuw rubber op de SV en zoals ik aangeef gaat mn voorkeur uit naar de sportsmarts. Of is er een andere band waar de SV het goed op doet???
ik heb er nu Pilot Power 3 op liggen (de nieuwste zeg maar) en die vind ik prima (ben overigens geen fan van michelin maar deze verrassen mij in positieve zin). hierna wil ik ook sportsmart erop, die sturen wat neutraler in tegenstelling tot de michelins. heb met de achterband nu zo'n 7000km gereden en hij kan nog ff mee (2 a 3000km). voorband gaat nu 2 achterbanden mee (deze inclusief)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan