SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
De lambdasonde veroorzaakt het surging effect. Bij een constante snelheid blijft ie het mengsel regelen waardoor de motor niet vloeiend loopt maar telkens ietsjes meer of minder vermogen geeft. Die uitschakelen maakt het rijden op constante snelheid veel fijner. Je krijgt inderdaad wel een melding als het ding zomaar loshaalt.
 
Klopt, je krijgt gelijk een FI melding, die heeft verder geen invloed op het rijden.

(De melding kun je laten verdwijnen door een kabeltje in de ECU los te halen ;) )

nope je motor gaat in een erg rijke modus lopen( save mode , rijd oke maar hij gaat stinken loopt dus veels te rijk. gewoon laten afstellen op de dynobank dus.
 
Laatst bewerkt:
Het beestje maar eens gewassen vanavond. Geeft toch altijd weer voldoening als ze weer staat te glimmen 😎

full
 
Vraagje,

Iemand bekend met de verloopjes zoals op de foto tussen de uitlaatflens en de demperflens zijn gemonteerd? Ik heb een setje op de kop kunnen tikken (thx Dreamline) maar ben benieuwd waar het vandaan komt. Het werkt als Chewy's angled van mod, maar IPV naar binnen komen de dempers wat verder omhoog te staan. Er zit nog een zakje beugels, boutjes en moertjes bij om de voetsteunen onder een andere hoek te zetten zodat alles past, maar het is mij nog niet geheel duidelijk hoe en wat...

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er inmiddels uit hoe en wat. Helaas zitten de draadeinden voor montage op de flens in de demper gedraaid en krijg ik ze met geen mogelijkheid eruit. Maar zo komt het eruit te zien:

full


full
 
Ik ben er inmiddels uit hoe en wat. Helaas zitten de draadeinden voor montage op de flens in de demper gedraaid en krijg ik ze met geen mogelijkheid eruit. Maar zo komt het eruit te zien:

[afbeelding]

[afbeelding]

Denk dat de draadeinden er met locktite in zitten, dan zou je ze goed heet moeten maken met een vlam of een moet er op lassen dan zouden ze er wel uit moeten komen.

Staat niet verkeerd iets schuinere hoek, net wat meer in lijn van de motor lijkt het.
 
Denk dat de draadeinden er met locktite in zitten, dan zou je ze goed heet moeten maken met een vlam of een moet er op lassen dan zouden ze er wel uit moeten komen.

Staat niet verkeerd iets schuinere hoek, net wat meer in lijn van de motor lijkt het.

Staat idd wat meer in lijn met de kont. Ik heb er vanmiddag twee moeren opgedraaid, tegen elkaar aan en daarna geprobeerd om ze eruit te draaien. Ik.zal ze eens voorzichtig heetstoken, en kijken of het loskomt...
 
Sowieso jammer dat het 2004 model en verder achter lager is met ook een kleinere hoek van de uitlaten. Wou daarom perse een 2003 model toen ik de SV kocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan