The Riding Game MF Style [Deel 13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
poging tot upload via mcdonalds die pas 0800 open gaat..
http://4.bp.blogspot.com/-EcSIKyOBsuE/U93DG0F8k0I/AAAAAAAABA4/A0569S8fmdk/s1600/20140803_065442.jpg

20140803_065442.jpg

indien goed: je motor bij een non-mcdonalds fast food
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- :')

maar effe serieus, valt Pizza hut onder de noemer fastfood?
heb er eentje op de hoek van de straat hier ... maar kan pas na 19u vanavond ...

Volgens wikipedia...

In Europese landen en Amerika kent men als fastfood vooral friet, kroketten, frikandellen, eierballen, bamischijven, nasischijven, hamburgers, pizza's en broodjes met gyros, döner kebab, shoarma of falafel en fish and chips.

Dus dan valt de chinees / pizzaria / Pizza Hut om de hoek er ook onder toch ??
 
OK, leermomentje voor mij. Volgende keer zal ik precies specificeren welke logos ik wil zien...

nu even herhalen, ten overvloede :
Je motor bij een non-McDonalds Fast Food

Volgens wikipedia...

In Europese landen en Amerika kent men als fastfood vooral friet, kroketten, frikandellen, eierballen, bamischijven, nasischijven, hamburgers, pizza's en broodjes met gyros, döner kebab, shoarma of falafel en fish and chips.

Dus dan valt de chinees / pizzaria / Pizza Hut om de hoek er ook onder toch ??

Wat mij betreft wel: alles wat drive-thru en/of (snel)afhalen is, incl snackbars en (afh)chinees dus... een 34 met nasi is in mijn optiek ook FF.
(en ook Sushi, sommige afhaalsushis zijn werkelijk...yuk )
Maar als jou chinees een business-model heeft van "halfuur wachten met een drankje" mag je hem wat bij betr uitsluiten.

McD is uitgesloten omdat ik daar vanochted om 0700 voorgelogen ben dat "uh nee... internet gaat pas aan als we open zijn..." mooi niet dus.

Houd de vaart er in mensen.
 
Laatst bewerkt:
...
McD is uitgesloten omdat ik daar vanochted om 0700 voorgelogen ben dat "uh nee... internet gaat pas aan als we open zijn..." mooi niet dus.

Houd de vaart er in mensen.
Hehe, dat merkte ik al wel dat het je er vooral om ging NIET bij een McD _O-

Ene ... de vaart erin houden ... als niemand vandaag zo hongerig is, doe ik hem vanavond wel effe ... maar ik vrees dat ik wel weer te laat zal komen :+
 
Hehe, dat merkte ik al wel dat het je er vooral om ging NIET bij een McD _O-

Ene ... de vaart erin houden ... als niemand vandaag zo hongerig is, doe ik hem vanavond wel effe ... maar ik vrees dat ik wel weer te laat zal komen :+
Ik weet het zeker ;)
 
Dus ... jij hebt honger :Y :+

je hoeft er niet te eten, een snapshot van snack-bij-jack met je motor volstaat.

Enne Vonfoxy: ik neem aan dat mn foto dus impliciet is geaccepteerd.. "neeext"..

weer een mijlpaal in mijn MF carriere.

*checked gespot-draadje*
*kijkt uit raam bij langsrijdende motors*
*checked window met petfles-draadje*
 
je hoeft er niet te eten, een snapshot van snack-bij-jack met je motor volstaat.

Enne Vonfoxy: ik neem aan dat mn foto dus impliciet is geaccepteerd.. "neeext"..

weer een mijlpaal in mijn MF carriere.

*checked gespot-draadje*
*kijkt uit raam bij langsrijdende motors*
*checked window met petfles-draadje*
Sommige opdrachten hoef je niet over te twijfelen of ze goed zijn :)
 
Ik zou zeggen: Rijswijk.. maar te veel obstakels als stoplichten en zondagsrijders (zit alweer in schevengingen op balcon) ... mag iemand anders doen.
Wateringen, Delft, den hoorn...

Weet er wel een paar te staan.. Voor de liefhebber, in kautenbach (Luxemburg) heb ik er ook 1 gezien :+
 


Indien ok, autorijschool Martinique te Papendrecht

motor met bord (brom)fietsers afstappen
 
Laatst bewerkt:
Gevonden!

Had het bijna opgegeven toen ik er opeens één zag staan. Het stikt van de caravans, vouwwagens zijn schaars.



Indien akkoord: Een foto van je motor en een voertuig met dezelfde cijfers in het kenteken als jouw motor. Voorbeeld: MD-DD-65 motor > 65-LF-GF auto
 
...
Indien akkoord: Een foto van je motor en een voertuig met dezelfde cijfers in het kenteken als jouw motor. Voorbeeld: MD-DD-65 motor > 65-LF-GF auto
Die van u is duidelijk goed :Y

Aangezien uw opdracht voor België 50% moeilijker is (onze getallen bestaan uit drie cijfers '( , waag ik een gokje:
full

De 23 komt overeen, en staat op dezelfde plaats gepositioneerd ... vandaar mijn gokje ...

MAAR ... ik wacht op jouw oordeel alvorens een nieuwe opdracht te plaatsen :Y
 
Lijkt me toch goed?
Hoop ik ook ... maar bij deze beschouw ik het niet als duidelijk, en wil effe het verdict van Qubus afwachten.

Volgens het reglement heb ik 12u tijd om een nieuwe opdracht te plaatsen, dus al Qubus niet reageert, plaats ik morgenvroeg een nieuwe :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan