The Riding Game MF Style [Deel 13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderweg naar Frankrijk...

\[img=http://img841.imageshack.us/img841/1976/9eoat.jpg]

Je motor op de foto met minimaal 6 vrachtwagens

9eoat.jpg
 
Je motor bij een Ecoduct
full


Edit:

Streetview bewijs voor voorgaande foto, Google Maps

Was niet zo gemakkelijk, is smal om de motor daar te zetten, en met een smartphone is foto's maken in 't donker niet erg gemakkelijk ... zo gezet dat mijn grootlicht het bord verlicht (werkt slecht met gele koplampen), en dan wachten op een tegenligger die het ecoduct zichtbaar maakt :P

En met mijn smartphone dacht ik, ik kan die foto meteen uploaden en op MF zetten ... heb ik daar toch wel net slecht ontvangst zeker B| dus toch eerst nog naar huis

Dit ecoduct ligt niet zo ver van mijn werkplaats van vandaag en het omwegje waard, dus bedankt @ Gewoon Dennis voor deze leuke opdracht ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indien goed:

Je motor met een vrachtwagen(tje) van een drankenhandelaar
 
[afbeelding]

Indien goed jou motor op de foto met een evenementen kroeg dat buiten staat.
Na gegoogeld te hebben op "Bavaria" kom ik uit op bier, maar is deze van een handelaar? In dat geval is het goed :Y
Das een busje. Geen vrachtwagen(tje) :P
In België is zo een busje (met enkel een voorbank en zonder ramen verder dan de deuren gerekend onder de categorie "lichte vracht", daarom mijn (tje) achter vrachtwagen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opdrachtgever bepaald: Next!
Doofis heefttoch reeds een nieuwe opdracht geplaatst :?

Ziehier:
Indien goed jou motor op de foto met een evenementen kroeg dat buiten staat.
... geldig tot en met vrijdag 12:50u

(het was mij alleen niet duidelijk of het een busje (vrachtwagentje) is van een handelaar, of van een vertegenwoordiger, of van een of andere technische dienst, maar bij twijfel keur ik het ditmaal goed)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan