The Riding Game MF Style [Deel 13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het goed lees is de opdracht verlopen en mag iedereen een nieuwe opdracht verzinnen :P

Hierbij dus de volgende opdracht: Je motor op de foto met een oud legervoertuig :P
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je iets nodig hebt, is het er niet B|
Ik weet een 3 tal oude leger voertuigen te staan en dacht op de terugweg vanaf het werk wel even langs te rijden. Eerst langs iemand die een Nekaf heeft, maar deze stond er niet. Daarna langs een huis waar bijna altijd een 1 tonner (DAF YA 126) op de oprit staat, stond er dus ook niet. En als afsluiter langs een plek waar altijd een oude Marechaussee bus staat, maar deze was dus ook weg. Hoor net van mijn vader waar nog een voertuig staat, zal kijken of ik daar vanavond langs kan rijden.
 
Wanneer je iets nodig hebt, is het er niet B|
Ik weet een 3 tal oude leger voertuigen te staan en dacht op de terugweg vanaf het werk wel even langs te rijden. Eerst langs iemand die een Nekaf heeft, maar deze stond er niet. Daarna langs een huis waar bijna altijd een 1 tonner (DAF YA 126) op de oprit staat, stond er dus ook niet. En als afsluiter langs een plek waar altijd een oude Marechaussee bus staat, maar deze was dus ook weg. Hoor net van mijn vader waar nog een voertuig staat, zal kijken of ik daar vanavond langs kan rijden.
Ocharme ... -O-

Nu gaan we u zeker inhalen op de scorelijst })


:+
(ik ben zelfs in de verleiding, ik weet wat oude legervoertuigen te staan..)
En ... wie of wat houd je tegen? :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IMG_20140720_194843.jpg
 
Nieuwe opdracht:

Je motor op de foto met een pikdorser*
als die net op een veld aan het werk is, is het voldoende dat je motor op straat blijft staan en de pikdorser in de verte te zien is, zolang beide voertuigen duidelijk te herkennen zijn natuurlijk :P

* Edit: In NL naar het schijnt ook wel "combine" genoemd ...
Voorbeeldje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe opdracht:

Je motor op de foto met een pikdorser
als die net op een veld aan het werk is, is het voldoende dat je motor op straat blijft staan en de pikdorser in de verte te zien is, zolang beide voertuigen duidelijk te herkennen zijn natuurlijk :P

Hij bedoeld een combine als ik google mag geloven :+
 
Nieuwe opdracht:

Je motor op de foto met een pikdorser
als die net op een veld aan het werk is, is het voldoende dat je motor op straat blijft staan en de pikdorser in de verte te zien is, zolang beide voertuigen duidelijk te herkennen zijn natuurlijk :P


een Zelfrijdende Maaidorser ?
Combine-Harvester ?
moissonneuse-batteuse ?
Mähdrescher ?

Anyway, Jeugdsentiment.
Veel plezier bij het rijden/zoeken (die dingen komen vooral buiten met droog weer, in akkerbouwgebeiden, na pakweg 12:00, en vaak herkenbaar aan een stofwolk erachter... )
 
Hij bedoeld een combine als ik google mag geloven :+
Als ze dit soort toestel in NL een "combine" noemen, dan bedoel ik dat idd :Y
Anyway, Jeugdsentiment.
Veel plezier bij het rijden/zoeken (die dingen komen vooral buiten met droog weer, in akkerbouwgebeiden, na pakweg 12:00, en vaak herkenbaar aan een stofwolk erachter... )
Juist een ritje van +/-175km gereden, en het IS DROOG en ben er genoeg tegen gekomen om ze niet meer op mijn twee handen te kunnen tellen dus, werkend op het veld, maar ook rijdend van het ene naar het andere veld, meestal met die molen op een aanhanger en dikwijls voorafgaand door een bijhorende auto met oranje zwaailicht.

Ritje was voornamelijk in Wallonië ... wat is dat toch een mooi land voor de motorrijdende natuurliefheber 8-) :]

Maar ... als u momenteel op een of ander balkon zit te genieten van het mooie uitzicht en een wijntje, geniet dan maar rustig verder, het is maar een spel ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vannacht terug gekomen van vakantie en wel zin in een ritje... :]
Maar wat een :r weer... Komt hier met bakken uit de hemel -O-
 
Laatst bewerkt:
Als ze dit soort toestel in NL een "combine" noemen, dan bedoel ik dat idd :YJuist een ritje van +/-175km gereden, en het IS DROOG en ben er genoeg tegen gekomen om ze niet meer op mijn twee handen te kunnen tellen dus, werkend op het veld, maar ook rijdend van het ene naar het andere veld, meestal met die molen op een aanhanger en dikwijls voorafgaand door een bijhorende auto met oranje zwaailicht.

Ritje was voornamelijk in Wallonië ... wat is dat toch een mooi land voor de motorrijdende natuurliefheber 8-) :]

Maar ... als u momenteel op een of ander balkon zit te genieten van het mooie uitzicht en een wijntje, geniet dan maar rustig verder, het is maar een spel ;)

LOL @ ritje door Wallonie. Genieten!
Condrooz ? Ardennen ? ik kan ook nog wat verloren hoekjes aanbevelen zoals
Gedinne -> Vresse /s Semois -> Bouillon. Draaien!

Helaas zit ik op een kantoor in DHg, uitzicht op een druk plein en grijze lucht, nog net geen regen, maar zeker geen Maaidorsweer hier (de NL-lezers in het N en O zijn helemaal in het nadeel: daar regent het, geen maaidorser die dan buitenkomt).

Wellicht vanavond even de beemer uitlaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan