VTR1000 SP 1&2 topicje

Hebben jullie zin om hier vaker te komen om te lullen over d

  • Zekers!

    Stemmen: 110 59,8%
  • Misschien!

    Stemmen: 17 9,2%
  • Echt niet!

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Aprilia

    Stemmen: 17 9,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Ducati's

    Stemmen: 7 3,8%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Suzuki

    Stemmen: 15 8,2%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Yamaha

    Stemmen: 1 0,5%
  • Geef mij maar de enige echte V twin de Harley davidson

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    184
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede keuze !! Afspraakje gemaakt bij Joost zeker ?? :9
Deze mensen zijn top of the bill als het op afstelling van SP's aankomt .
Trouwens , Joost heeft de mijne ook afgesteld :}
Juist, met Joost!
Ik doe mijn verhaal (voor en na) in deze topic volgende week!
 
Hoi,

wegens rugklachten wil ik mijn SP1 wegdoen. Hij is te koop of evt. te ruil tegen een sportieve tourfiets, een blackbird of iets dergelijks.
Hij is van 2000, heeft 16000 km gereden en is voorzien van een scm-gekeurd alarm.

Indien je intresse hebt in een koop of ruil, dan hoor ik het graag.

grt
MotorWilly
eeh, foto?
nog extra's?
 
Het topicje werkt al prima! Hoop dat de SP bestuurders hun mods en tips blijven delen met alle andere SP bestuurders!
Mijn laatste mods: bubble kuipruitje (werkt perfect!)
nieuw type hyperpro stuurdemper (rood)

Door montage stuurdemper past alleen mijn Bagster tanktas niet meer dus bij deze:
Te Koop Bagster tanktas(zwart)+ tankbescherm hoes kleur rood&zwart.
De tankbeschermhoes heeft dezelfde zwarte striping als de tank. t.e.a.b.
Tel nr: 06-15621390 0f 033-4757068 Twin greetzz Donnybrasco
 
Beste Brother Louie mijn ouders wonen in Bladel da's zo'n 15 min van Turnhout vandaan. Heb jij het afgezaagde kontje van jou bewaard en zou ik die eens mogen komen bekijken als ik bij hun kom? Ik heb namelijk ook een JMV undertail maar het is er een van een schade SP1 en ik weet dus niet precies waar ik de zaag in moet zetten! Twin greetzz Donnybrasco
 
Rij nu zo'n beetje 6 weken (en inmiddels zo'n 6000 km ook) SP1, en hoewel ik helemaal nix gewend ben, vind ik het een fantaaaaastische fiets.
Ik kan hier zeker nog ff mee toe, maar ben er nu al zeker van dat er over 1.5 jaar een SP2, of, hopelijk tegen die tijd, een SP3 komt. SP roelz!! Btw Louietje: mooooie fiets!! :} (vooral die kleur *D ).
 
Zal de mijne er maar bijzetten dan !
Hij is trouwens te koop *D
prijs, extra's etc?

full




bouwjaar 2000 zie ik, toch?
 
Laatst bewerkt:
Opletten kerels dat dit geen G&G rubriek wordt!!
Topic gaat over de sp geen verkoopsportaal
 
ff dan; bouwjaar 2001,12.000km,volledig origineel behalve 2 Mig dempers+originele.
Dunlops D207RR,achteraan 0.5cm opgehoogd voor meer bodemspeling en beter stuurgedrag.Prijs: een vriendelijke 8500 eurootjes 8-)
 
Beste Brother Louie mijn ouders wonen in Bladel da's zo'n 15 min van Turnhout vandaan. Heb jij het afgezaagde kontje van jou bewaard en zou ik die eens mogen komen bekijken als ik bij hun kom? Ik heb namelijk ook een JMV undertail maar het is er een van een schade SP1 en ik weet dus niet precies waar ik de zaag in moet zetten! Twin greetzz Donnybrasco
Daar was een tekening bij waar ik moest zagen, de afval heb ik niet bewaard. Ik heb wel een pic gevonden op rc51.org waar je ongeveer het zaagblad moet inzetten. Biij een jmv undertray is het wel zo dat je het achterlicht er zonder omkasting er met een bevestigingsbeugeltje er ondersteboven ingemonteerd dient te worden, zodat de stekkertjes voor de elektrische aansluiting bovenaan komen te zitten
cutaway.jpg

 
Laatst bewerkt:
Sander,

m'n sp1 heeft 16000 km gereden, er zit een scm-gekeurd alarm op (scheelt behoorlijk wat premie), staat op bt010 (banden zijn goed), sportdempers van een italiaans merk en er zit een powercommander II bij.Motor is absoluut schade vrij.

Als je wil kan ik wel wat foto's voor je maken.

gr
motorwilly
 
Ik ben overgeschakeld naar een 180 achterband en da's een wereld van verschil kwestie rondepunten nemen en kort opeenvolgende bochtjes nemen. Een 180'er is dan wel niet zo mooi als een 190'er, maar het gaat mij liever om het sturen :]
 
Sander,

m'n sp1 heeft 16000 km gereden, er zit een scm-gekeurd alarm op (scheelt behoorlijk wat premie), staat op bt010 (banden zijn goed), sportdempers van een italiaans merk en er zit een powercommander II bij.Motor is absoluut schade vrij.

Als je wil kan ik wel wat foto's voor je maken.

gr
motorwilly
je mail is onzichtbaar, daarom zet ik dit [offtopic] hier neer.
mail maar even naar; cbr900@home.nl

geweldige foto's in dit topic. Wanneer ik over enkele weken weer kan rijden en de 'zit' + proefrit is goed, dan ga ik ook voor een sp-1.
 
Beste Sander zorg ervoor dat je een flink stuk kunt proefrijden om er zeker van te zijn dat je een twin wilt omdat het echt een apart iets is! Veel plezier met de proefrit!! Donnybrasco
 
Beste Sander zorg ervoor dat je een flink stuk kunt proefrijden om er zeker van te zijn dat je een twin wilt omdat het echt een apart iets is! Veel plezier met de proefrit!! Donnybrasco
hier zat ik dus op te wachten, dank je.

wil een hele dag gaan 'proefrijden', mede omdat ik zo weinig ervaring heb met een 2-cilinder.
daarnaast ben ik aardig groot en moet de 'zit' ook bevallen (kom van een blade).

goed idee om een topic te wijden aan de sp's.
 
hier zat ik dus op te wachten, dank je.

wil een hele dag gaan 'proefrijden', mede omdat ik zo weinig ervaring heb met een 2-cilinder.
daarnaast ben ik aardig groot en moet de 'zit' ook bevallen (kom van een blade).

goed idee om een topic te wijden aan de sp's.

ik kwam ook van een blade, zelfde model wat je ook hebt. het is van alle kanten wennen, de zit is anders. alles is extremer. tis een trekker maar als je 1 maal gewend bent wil je niet snel terug. suc6 met proefrijden. :]
 
Ik ben overgeschakeld naar een 180 achterband en da's een wereld van verschil kwestie rondepunten nemen en kort opeenvolgende bochtjes nemen. Een 180'er is dan wel niet zo mooi als een 190'er, maar het gaat mij liever om het sturen :]
Helemaal goed!!, scheelde mij op Assen 0,6 sec.(sneller) door de betere wendbaarheid( gooi en smijtwerk) in de GT bocht en de Nationale!!
DOEN!!!
 
Hoi,
wegens rugklachten wil ik mijn SP1 wegdoen. Hij is te koop of evt. te ruil tegen een sportieve tourfiets, een blackbird of iets dergelijks.
Hij is van 2000, heeft 16000 km gereden en is voorzien van een scm-gekeurd alarm.
Indien je intresse hebt in een koop of ruil, dan hoor ik het graag.
grt
MotorWilly

hoi MotorWilly,

Ik ben op zoek naar een SP1.

mail mij maar op speed6@chello.nl
 
ik weet niet of het hier mag of dat hij in gezocht en gevonden moet van de modjes maar ik ben nog op zoek naar een power commander. liefst een 2de handse (nieuw kan ik ook wel vinden).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan