R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Natuurlijk gaan ze niet breken, hoe kom je daar nou weer bij??er zit toch overlengte op zodat hij niet strak staat. Misschien na 5 jaar ofzo maar die remleidingen zijn daarvoor gemaakt hoor anders zouden ze voor ook breken door het inveren...
 
Die jongen was maar een beetje sarcastisch hoor ;).

Btw, ik heb wellicht iets mooi's op het oog O-)
 
Eh, nee helaas :P. Zou leuk zijn, maar de rek is al uit mn budget wanneer ik de fiets die ik op het oog heb ga kopen :+.
 
Maar los v/d rimstriping heb ik in de afgelopen weken nog aantal modificaties uitgevoerd.......


- PCM-5 gekocht (moet nog ingebouwd worden)
- Framedoppen L+R gemonteerd
- Pazzo hendels gemonteerd

[afbeelding]

En deze van Akrapovic is onderweg....

[afbeelding]


Mooie foto's Richard.

Van de kat vervanger ga je geen spijt krijgen.
Het geluid wordt 2x zo mooi :Y
Van het weekend ben ik gefilmd met een paar maten.
Was van grote afstand met een telefoon maar je pik mijn geluid er zo uit ;)
Zal kijken of ik het hier kan plaatsen.
 
SP versie zal (denk ik) tegen de €25000.
Yamaha zal de prijzen ook wel verhogen, zg. ivm de dure yen, wat onzin is, want de Japanse yen is de laatste half jaar vrij goedkoop, zo'n 40% goedkoper dan 2 jaar gelden.
 
Heb nog een powercommander te koop type 5 voor €225
full
 
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe r1 ik geloof wel dat het een dikke fiets gaat worden met wat meer vermogen maar zeker geen 230pk zal eerder 190zijn...
Nog even afwachten :)
 
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe r1 ik geloof wel dat het een dikke fiets gaat worden met wat meer vermogen maar zeker geen 230pk zal eerder 190zijn...
Nog even afwachten :)
Nee, zal minimaal 200 pk zijn. Dat hebben de directe concurrenten inmiddels al een paar jaar....
 
Ik bedoel 190pk op het achterwiel ;)
Maar dan wordt hij een heel stuk duurder en als je 25000 moet neer leggen voor een r1 kopen mensen denk ik eerder een andere fiets...
 
Ik bedoel 190pk op het achterwiel ;)
Maar dan wordt hij een heel stuk duurder en als je 25000 moet neer leggen voor een r1 kopen mensen denk ik eerder een andere fiets...
Dat denk ik ook. En eerlijk gezegd zou ik dat zelf ook doen...
 
Ja toch, voor dat geld heb je een dikke ducati of een hp4 of een andere mooie fiets en nog wat geld op je rekening ;)
 
Nieuwe R1 2015 SP versie 230 pk !
En jawel nog steeds crossplane blok :Y

http://www.motorfreaks.nl/nieuws/motor-nieuws/2015-yamaha-yzf-r1-sp-230-pk.html
Het ziet er zo op het 1e oog wel weer dik uit. Eerst maar eens de echte foto's afwachten.

Mooie foto's Richard.
Thx Ronald!! :)

Van de kat vervanger ga je geen spijt krijgen.
Het geluid wordt 2x zo mooi :Y
Van het weekend ben ik gefilmd met een paar maten.
Was van grote afstand met een telefoon maar je pik mijn geluid er zo uit ;)
Zal kijken of ik het hier kan plaatsen.
Ben ook erg benieuwd naar het geluid als de catvervanger eronder zit.
Maar ook hoe hij straks rijdt als hij is afgesteld op de bank.

Probeer het filmpje maar eens te plaatsen, ben wel benieuwd :Y
 
Ik heb ja gezegd tegen iets mooi's op 2 wielen met big bang blok :]. Jullie mogen raden wat ;).
Ja, dat is lekker! Kunnen we raden tot we een ons wegen.
Is het een blauwe? Nee, het is geen blauwe. O' dan is het een zwarte? Nee, ook niet.........
Straks zijn we 5 pagina's verder weten we het nog niet.

Jij bent zeker gek op spelletjes :+

Heb je "ja" tegen je zelf gezegd of "ja" tegen een dealer :?
 
Ik weet het....een mt-09 ;) schijnt echt een super fiets te zijn en het geluid nog dikker dan de r1 vanwege de 3cilinder crossplane!
Als je hem koopt wel meteen een volledig akra systeem eronder he en een geluids clip
 
Ja, dat is lekker! Kunnen we raden tot we een ons wegen.
Is het een blauwe? Nee, het is geen blauwe. O' dan is het een zwarte? Nee, ook niet.........
Straks zijn we 5 pagina's verder weten we het nog niet.

Jij bent zeker gek op spelletjes :+

Heb je "ja" tegen je zelf gezegd of "ja" tegen een dealer :?

_O-
 
Richard, had je toevallig ook een andere luchtfilter gekocht of nog niet?
Als je straks je alles hebt gemonteerd en af heb laten stellen zou ik er eerst een andere luchtfilter in stoppen en dan naar de testbank gaan dan kunnen ze alles in een keer goed zetten :)

Heeft er niemand interesse in een powercommander SFM, goodridge sbk remleiding achter en een carbon hugger/ketting beschermer?Special price guys het ligt hier in de weg.
 
Ja, dat is lekker! Kunnen we raden tot we een ons wegen.
Is het een blauwe? Nee, het is geen blauwe. O' dan is het een zwarte? Nee, ook niet.........
Straks zijn we 5 pagina's verder weten we het nog niet.

Jij bent zeker gek op spelletjes :+

Heb je "ja" tegen je zelf gezegd of "ja" tegen een dealer :?

Gister 'ja' gemaild naar de dealer.... En het is blauw en grijs, gemaakt in 2013 en heeft 470km op de teller *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan