MF Gooi & Vechtstreek deel 149. Cinco cazadores ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning *D

Eerste paar uren vanuit huis aan het werk. Voor de verandering is dat ook wel eens erg lekker. Ik heb in een korte tijd al een heleboel afgehandeld. Weinig storing vanuit de omgeving. En dat is wel lekker eerlijk gezegd.
 
Olaaaaa :W

Ook weer terug uit Engeland. Vrijdagavond al, maar dat hebben jullie al van CF begrepen :P
Hier hield de Speed zich gelukkig ook goed. Mede doordat ik de dag ervoor nog even langs Hyperpro geweest ben voor een nieuwe achtershock en nieuwe voor veren. Die waren het geld meer dan waard, daar in Engeland! *D


full

full

full
full



..nu nog twee weken uit mn neus.... :/
 
Laatst bewerkt:
Olaaaaa :W

Ook weer terug uit Engeland. Vrijdagavond al, maar dat hebben jullie al van CF begrepen :P
Hier hield de Speed zich gelukkig ook goed. Mede doordat ik de dag ervoor nog even langs Hyperpro geweest ben voor een nieuwe achtershock en nieuwe voor veren. Die waren het geld meer dan waard, daar in Engeland! *D


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]


..nu nog twee weken uit mn neus.... :/
Ahhh mooi geregeld zo op het laatste moment :Y

Welkom terug.. Ik zou zeggen next stop: Schotland ;)
 
Hé Gillie, welkom terug ook! ;)
Bevalt je Speed dus goed?
Ja, is een superfiets! Nog comfortabeler dan de BMW ook! :X
Ahhh mooi geregeld zo op het laatste moment :Y

Welkom terug.. Ik zou zeggen next stop: Schotland ;)
Nou inderdaad. Volgende keer trek ik er iig wel even wat langer de tijd voor uit. Nu is het een beetje aftasten geweest ook. Maar ging allemaal wel lekker zo, die dagen :]
 
zo dat was weer een typische (dra)maandag :Z

Gillie, welkom terug :W helemaal gemist dat je een Speed hebt, gaaf ding :Y
 
Hey UT, reed jij net op de N227 komende uit Doorn?
Dan heb ik je al hardlopend gespot ;) :W


Kan ook niet missen eigenlijk, spier wit pak, kneiter rode lolly helm op en n twee cyl lawaai maker tussen de poten :+ :]
 
Ja, ik zit hier met leuke slippertjes maar heb ook koude tenen _O-

Morning all :W

We zijn nu een week verder, maar ik mis m'n hondje heel erg '(
Ik merk wel hoe die andere twee zich op de achtergrond hadden geplaatst en nu echt naar voren treden en zelf om aandacht komen vragen. Bijzonder hoe dat werkt bij honden.
 
Laatst bewerkt:
Koffie :Z



Pa is weer aan de wandel in Nijmegen. Niet te stoppen die man :')
 
Koffie :Z



Pa is weer aan de wandel in Nijmegen. Niet te stoppen die man :')

Meen je? Wel zwaar respect voor hem hoor, zal voor hem duimen ;)

@Girl: herkenbaar :Y , de kids ook maar even jasjes en vestjes meegegeven vandaag :+
 
:Y loopt bij diverse doktoren omdat z'n lichaam niet meewerkt, maar dit moet en zal weer gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan