MF Gooi & Vechtstreek deel 149. Cinco cazadores ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker rondje gereden :) leuk dat je even mee was, Uk (ondanks je vakantie-gezucht :+ )
Ja zwaar leven hoor :+




Zou er bij Amerongen al af gaan en wilde het laatste stukje nog even blazen, vandaar dat ik er alvast van tussen ging.

Was gezellig 8-)


Hey UT, reed jij net op de N227 komende uit Doorn?
Dan heb ik je al hardlopend gespot ;) :W


Kan ook niet missen eigenlijk, spier wit pak, kneiter rode lolly helm op en n twee cyl lawaai maker tussen de poten :+ :]
Correct... Kan niet missen idd :P


8-)
 
Olaaaaa :W

Ook weer terug uit Engeland. Vrijdagavond al, maar dat hebben jullie al van CF begrepen :P
Hier hield de Speed zich gelukkig ook goed. Mede doordat ik de dag ervoor nog even langs Hyperpro geweest ben voor een nieuwe achtershock en nieuwe voor veren. Die waren het geld meer dan waard, daar in Engeland! *D


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]


..nu nog twee weken uit mn neus.... :/
ziet er goed uit

Koffie :Z



Pa is weer aan de wandel in Nijmegen. Niet te stoppen die man :')
goed bezig
 
En onder de douche / in bad, neem ik aan.

Dagelijks en na een rondje sporten nog een keer.
Watervrees hebben we gelukkig niet.


Morning....mooie blauwe lucht en een zonnetje erbij. Zo te zien hangt er boven het wad nog bewolking en dat gaat alleen maar van ons af. Kortom.... het worden weer een paar zalige dagen.

Morgen vrijgenomen voor schilderwerk. Vorige keer moest ik afblazen... dus dan deze week.
Eigenlijk zou de schuifpui er morgen even uit moeten.... maar dat gaat denk ik niet handig zijn.
 
Morning :W

Nieuwe bandjes inrijden 8-) en dus op de motor naar het werk *D
Kan al goed merken dat we tegen de bouwvak/schoolvakanties aan lopen, het is weer wat rustiger op het werk.
 
Laatst bewerkt:
Vroege dienst, nu man met de hamer.... :Z Ook maar een bakkie koffie..!
full
 
Wat een mafkees.. geen Hooligan iig nee.. Opende ligt een roteind hier vandaan.. daarom ook die haast? :?

Terecht dat alles wordt ingenomen.. boete zal niet gering zijn en daarom maar direct z'n fiets door domeinen laten verpatsen :X :+

De fiets is in beslag genomen.... dat wil niet zeggen dat hij verpatst wordt... het zal misschien alleen wel even duren voordat die teruggegeven wordt (indien die beslissing zo uitvalt).




Vandaag zo trots als een pauw :Y .... Atlas is nog net geen vier jaar maar hij heeft vandaag op zijn kleine crossfiets zonder zijwieltjes 15 kilometer gefietst. :o
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan