MF Gooi & Vechtstreek deel 149. Cinco cazadores ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zal ik maar snel ff wat posten, voordat mijn naam ook in dat rijtje komt . . . :)

(Ik heb niets te zeggen, daarom doe ik het maar hier).
 
Laatst bewerkt:
Dit is vast de laatste druppel voor Saabert, of is hij al gestopt? Zo rustig hier zonder hem.


zoals ik al eens eerder heb gezegd, is (het gedrag van) zo'n figuur wel reden voor mij geweest om te stoppen, ja. (ondanks het feit dat ik me niet óók zo hoef te gedragen)

ach wie weet....ik heb nog tot 19 sept. daarna moet het 1e examen opnieuw.

:)
 
Snap dan alleen nog steeds niet waarom je dan wel auto en bus rijd?
Zitten ook véél debielen tussen

@prepress, als het op je rekening staat via overschrijving kan hij het er niet zo maar meer afhalen volgens mij
 
Alsof er onder auto / bus / fiets.... bestuurders geen hufters zitten :')
Ook mee stoppen.
En neuken doe je ook vast niet omdat er gasten zijn die vrouwen slaan / mishandelen / verkrachten...?


Ei :')




full





Doei!
 
Heerlijk gestuurd vandaag *D Jammer van de troep op de Lekdijk tussen Tull en 't Waal (na de wegafzetting) en de afslag 't Goy (daar waar je je nek naar links moet breken om te kijken of er wat aan komt). Ze hebben vandaag en gister daar letterlijk alle geulen uitgegraven voor nieuwe strips, dus ligt hier en daar wat zooi. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Het maakte 't iig nóg spannender op de appie :+
-O-


Kwam héél betrouwbaar over, sprak vloeiend en accentloos NL dus ik dacht ik waag de gok....

Niet alle vooroordelen kloppen toch??
Nee joh.. Komt goed, zo'n verblijfsdocument zegt niets.











Tenzij je ze iets verkoopt en het via overschrijving gaat natuurlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Ook weer terug van een lekker klein rondje IJsselmeer, precies 200 km gestuurd :]


Wel onderweg een keer gestopt bij een benzinepomp om m'n vizier schoon te maken, zag bijna nix meer! :o
 
Heerlijk gestuurd vandaag *D Jammer van de troep op de Lekdijk tussen Tull en 't Waal (na de wegafzetting) en de afslag 't Goy (daar waar je je nek naar links moet breken om te kijken of er wat aan komt). Ze hebben vandaag en gister daar letterlijk alle geulen uitgegraven voor nieuwe strips, dus ligt hier en daar wat zooi. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Het maakte 't iig nóg spannender op de appie :+

Weekje offroad malaga doen ;) dan schrik je niet meer van paar steentjes of zand :+





full
 
Ook weer terug van een lekker klein rondje IJsselmeer, precies 200 km gestuurd :]


Wel onderweg een keer gestopt bij een benzinepomp om m'n vizier schoon te maken, zag bijna nix meer! :o

Niet om je banksaldo te checken? :+
 
Laatst bewerkt:
zoals ik al eens eerder heb gezegd, is (het gedrag van) zo'n figuur wel reden voor mij geweest om te stoppen, ja. (ondanks het feit dat ik me niet óók zo hoef te gedragen)

ach wie weet....ik heb nog tot 19 sept. daarna moet het 1e examen opnieuw.

:)
4 Wielen zijn voor debielen. :) :) :)
 
Half uurtje terug 07:35 aan Aprilia Futura gespot met MF sticker vanaf Diependaalselaan Hilversum de A27 op richting Utrecht. Ik dacht aan DJ_Bartezzz?

Gespot :W

'( vakantierust weg, werken!

:j
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan