Yamaha TRX850 topic deel 10

Hmm, ik geloof dat ik snap wat je bedoeld. Dit effect bedoel je, bij de buitenste knie:
files%5C20140909%5C09-09-2014%5CGroep3%5Clarge%5Cleukopdefoto_902096.JPG


Ik heb nooit op 'modernere' sport motoren op het circuit gereden dus ik wist niet dat het beter/anders kon. :+

Maar, je kunt je arm wel lekker tegen de tank aanleggen (dat zie ik veel andere rijders niet doen):
files%5C20140909%5C09-09-2014%5CGroep4%5Clarge%5Cleukopdefoto_902807.JPG
 
Laatst bewerkt:
Yes, hij zit er onder! Zonder twijfel de mooiste onderbuik voor de TRX:





Beetje overbelicht maar je begrijpt het idee.
Handige vuilopvangbak! Zit nu al vol met beukennootjes...
 
Laatst bewerkt:
Geinig, met een beetje geknepen ogen kun je je een volbekuipte TRX voorstellen. Een FZR 400 ;)

Mijn TRX heeft wat liefde nodig, grote beurt etc. Weet iemand een goed, betrouwbaar en betaalbaar adres? Ik kan hem rijdend brengen, maar zou hem liever voor een paar tientjes laten halen en dan na de beurt wegrijden.

Ik bracht mijn vorige TRX naar Kommer Motorparts in Garderen, maar die doen niet aan transport of leenmotoren.
 
Geinig, met een beetje geknepen ogen kun je je een volbekuipte TRX voorstellen. Een FZR 400 ;)

Mijn TRX heeft wat liefde nodig, grote beurt etc. Weet iemand een goed, betrouwbaar en betaalbaar adres? Ik kan hem rijdend brengen, maar zou hem liever voor een paar tientjes laten halen en dan na de beurt wegrijden.

Ik bracht mijn vorige TRX naar Kommer Motorparts in Garderen, maar die doen niet aan transport of leenmotoren.
Effe contact met Pieter van HPS Hoornsterzwaag doet wonderen.
 
Ik heb hem een mailtje gestuurd. Nu hopen dat de TRX/TDM clubleden-korting ook voor MF-bezoekers geldt :+
 
Die is inderdaad mooi :9~
Pferrer toch? Zou het ook met niet-originele uitlaatbochten passen? :?


hangt er van af hoe ruim je bochten om het blok lopen, ik heb deze bak stiekem ook even onder mijn TDM gehouden, bij mijn 42mm bochten moet je iets uit de onderkuip slijpen, maar daar is voldoende ruimte voor.
dus als het niet ineens past, wel netjes pas te maken.
Bij de TDM kom je in de problemen bij het versnellingspookje, die zit omgekeerd aan het blok, daar passen deze onderkuipen dus niet...

groet,

Pieter
 
Heeft nog vrij veel speling dus ik denk het haast wel. Je mag hem heus eens passen van me, kun je er later zelf misschien een bestellen. Is overigens niet goedkopie.
Dat aanbod zal ik onthouden, thanks. :)
hangt er van af hoe ruim je bochten om het blok lopen, ik heb deze bak stiekem ook even onder mijn TDM gehouden, bij mijn 42mm bochten moet je iets uit de onderkuip slijpen, maar daar is voldoende ruimte voor.
dus als het niet ineens past, wel netjes pas te maken.
Bij de TDM kom je in de problemen bij het versnellingspookje, die zit omgekeerd aan het blok, daar passen deze onderkuipen dus niet...
Ik heb Akra bochten, die lopen wat meer langs de zijkant zeg maar.
Ik heb een onderspoiler liggen maar daar moet wel heel veel van afgehaald worden, wil dat gaan passen. Ik weet alleen niet welk merk dat is. |(
Zo'n Pferrer vind ik stiekem ook nog wat mooier. O-)
 
Hmmmm.... het mooie frame bedekken is toch geen verbetering.

Overigens, weet iemand de beelden te vinden van Yamaha voor de TRX?
Dan bedoel ik de fabrieksfilm zoals voor deze FZR 400 RR.
(Dit was nog vóór de tijd van de GoPro dus ben benieuwd wat voor log ding er aan hing voor de 'meerijd'-shots.)
 
Plaatjes! *O*
Yamaha-TRX-850-08.jpg


trx850.shima.1.jpg


00000.jpg


TheTRXproject_WestcountryWindings_TRX_02.jpg


i_custom_iida8.jpg


Zo en nu ff al die gedrochten wegspoelen met het origineel in de snelste kleur :+

2014061320110285b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gemiste kans van Yamaha. Kawasaki komt met de Ninja H2 met een motor met vakwerkframe met supercharger en 300! pk.



kawasaki-ninja-h2r-21.jpg
 
Laatst bewerkt:
waar gaat dat nog over... 300pk...
de normale sterveling kan 200pk nog niet eens aan de weg zetten...!

die motoren moeten met behulp van electronica rijdbaar gemaakt worden...
veel mensen klagen er al over dat een MT09 te gretig op het gas reageert, wat moeten we dan met zoiets?
 
Vandaag ff rondje gedaan, maar na een tijdje 170+ te hebben gereden leek het alsof hij smoorde bij volgas...

tijdje rustig aan gedaan en daarna nog even geprobeerd ging wel weer goed.

Heel vaag. Het kan vanalles zijn natuurlijk, maar gaf me wel een raar gevoel. Er klopt iets niet.
De temperatuur lag toen hij inhield ook hoger als normaal. Daarna alles weer prima, olie op peil etc.

snap het niet.
 
Hoeveel Japanse witte TRX'en zijn er eigen in NL dat wij weten?

trx850_199503.jpg


:9~
 
Laatst bewerkt:
Vacuüm in de tank waardoor hij wat arm loopt een dus heter wordt, of een brandstofpomp die niet genoeg levert, foute afstelling van je carbs bij vol gas.
Als hij heter loopt is dat meestal iets met te weinig benzine in de aanzuiglucht, mede in combinatie met het inhouden denk ik dat je daar eens naar moet kijken, dus pomp, filter, kraan, carbs, tank ontluchting etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan