*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie muts ik zelf ben meer van shoei ;) Hoe is het verder mannen :W Ik spendeer niet meer zoveel tijd op het forum en heb afgelopen seisoen ook niet zo heel veel gereden op m'n 9.. ja heb m nog :P .Ik ben op m'n gemakje aan het rond kijken voor een andere brommert en heb pas proefgereden op een ZZR 1400 van 4 jaar oud. Dat vind ik persoonlijk een heerlijke machine misschien wat log maar het is wel een koppel kanon :] Alleen is ie nog wel aan de prijs :')


Ik heb dit jaar weer 6.000 km gereden op mijn niner. De teller staat weer net boven de 45.000 km. Ik heb dus bijna 40.000 km gereden in 7 jaar.
 
Lekker rustig hier...

Ik zit al een tijdje voor een nieuwe helm te neuzen en ben erg gescharmeerd van de Shark Race-R Pro "Sykes". Niet dat ik zo een grote fan van Sykes ben, maar ik vindt de groen/rood kleurencombi wel mooi en anders kom je vaak op Italië geinspireerde graphics uit.

[afbeelding]
Ik heb in het verleden ook al naar Speed-R "Sykes" gekeken, maar die vond ik een beetje plastic/speelgoed achtig-aanvoelen;

[afbeelding]

Ik denk dat het wel een leuke combinatie oplevert, maar dan moet het wel brandweer-rood zijn en niet fluor-rood;

Wat vinden jullie...?

Mooie helm en als hij goed zit en jij vindt hem mooi dat moet je deze helm gewoon kopen...ongeacht wat een ander er van vindt, nietwaar ?
 
Laatst bewerkt:
Haha, zeker doe ik lekker wat ik zelf wil, maar ik dacht gooi er wat gespreksstof in... ;)

Ik ben zelf best tevreden over mn Shark (RSI). Ik merk alleen weinig verschil of ik de ventilatie open of dicht heb...

Ik heb dit jaar niet veel km's gereden. Paar tochtjes naar de Eifel en een geweldige dag op Mettet dit jaar. Voor komend jaar heb ik wel het plan om met de Race Academy op Zandvoort te rijden. Want die Race Academy bevalt echt super. Daarbuiten zal het nog minder worden met rijden dan dit jaar aangezien er hier een kleine op komst is in februari...!
 
Laatst bewerkt:
Haha, zeker doe ik lekker wat ik zelf wil, maar ik dacht gooi er wat gespreksstof in... ;)

Ik ben zelf best tevreden over mn Shark (RSI). Ik merk alleen weinig verschil of ik de ventilatie open of dicht heb...

Ik heb dit jaar niet veel km's gereden. Paar tochtjes naar de Eifel en een geweldige dag op Mettet dit jaar. Voor komend jaar heb ik wel het plan om met de Race Academy op Zandvoort te rijden. Want die Race Academy bevalt echt super. Daarbuiten zal het nog minder worden met rijden dan dit jaar aangezien er hier een kleine op komst is in februari...!

Dat is goed nieuws :Y proficiat kerel...en moeder natuurlijk ook
 
hallo ik reageer eigenlijk nooit in dit topic maar ik heb toch echt een zx9r '98-'99

ik ben opzoek naar een duozitkapje, kleur maakt niet uit. iemand iets in de aanbieding?
 
Op ebay staan ze wel eens
Als goed is zouden jullie deze hebben.

http://www.ebay.co.uk/itm/252607891786


Idd staan ze af en toe op de engelse Ebay, de helft er van is zelf gemaakt en de andere helft vind ik niet mooi :P
Ze staan op Ebay.com ook uit China e.d. maar die passen voor geen meter

past er een kapje van een '98-'99 ook echt alleen op dat model? of past eentje van een '00 en nieuwer er ook op ?

Van 98t/m 2002 zijn hetzelfde

Ben ik niet met je eens ! Bevestigingspunten komen niet overeen ;)
 
Dan heb ik mazzel gehad heb er geen problemen mee gehad
Sorry foutje is 98 t/m 2001 :$

Dan heb je idd mazzel, heb namelijk zelf eens geprobeerd met een kapje vanaf een zx9r met dubbele kopalampen op mijn eigen 9r met enkele koplamp ( 99 ) en dat paste absoluut niet ! Nu weet ik niet welk jaar die andere 9 was maar ik dacht dat ze vanaf 00 gelijk waren tm 04 ?
 
Dan heb je idd mazzel, heb namelijk zelf eens geprobeerd met een kapje vanaf een zx9r met dubbele kopalampen op mijn eigen 9r met enkele koplamp ( 99 ) en dat paste absoluut niet ! Nu weet ik niet welk jaar die andere 9 was maar ik dacht dat ze vanaf 00 gelijk waren tm 04 ?

Nee vanaf 1998 t/m2001 zijn de achter zitjes (kapjes) hetzelfde
Dat het bij jouw niet paste met dubbele koplampen komt omdat de 98er een andere voorvork en kroonplaten heeft als je die vervangt past het perfekt
Ik heb mijn 2000 omgebouwd naar een 2002/2003 en vond hem er helemaal super uitzien ander achterframe erop en de nodige spullen bij een 98er kan dit niet omdat je achterframe gelast is en niet gebout zoals bij een 2000
 
tt
full
 
Nee vanaf 1998 t/m2001 zijn de achter zitjes (kapjes) hetzelfde
Dat het bij jouw niet paste met dubbele koplampen komt omdat de 98er een andere voorvork en kroonplaten heeft als je die vervangt past het perfekt
Ik heb mijn 2000 omgebouwd naar een 2002/2003 en vond hem er helemaal super uitzien ander achterframe erop en de nodige spullen bij een 98er kan dit niet omdat je achterframe gelast is en niet gebout zoals bij een 2000


Kleine miscommunicatie denk ik ? Ik had het nog steeds over de seat cover...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan