Motor Studenten Delft XIX - Zonder spoor, maar met A4!

Heb je het al te koop staan? Ik heb wel een paar honderd euro.



Zo! Het is bijna rijweer :P (gisteren was het super grijs en nat) Zonnetje, wat een verschil.
 
Dat is de kleur Spectra Gold, maar het ligt nogal aan de lichtval hoe goud hij lijkt:
shoei spectra gold - Google zoeken
Die kan je bij elke motorzaak die Shoei voert gewoon bestellen. En grotere zaken hebben hem vast op voorraad voor een nwe model shoei, je moet hem wel op helm zetten en dan in licht bekijken, los kijk je er zo door heen

Uiteindelijk voor gewoon donker vizier gegaan, omdat die goedkoper was :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb de originele zwart getinte gekocht van shoei (welke aardig goed getint is maar nog steeds licht "see through" is vanaf buiten naar binnen) en heb ook een goud getint vizier gekocht maar dan aftermarket.. deze laat ook zicht door van buiten naar binnen.. heb er dus nog geen 1 gevonden die helemaal spiegelt. helaas denk ik dan maar haha

Dat is de kleur Spectra Gold, maar het ligt nogal aan de lichtval hoe goud hij lijkt:
shoei spectra gold - Google zoeken
Die kan je bij elke motorzaak die Shoei voert gewoon bestellen. En grotere zaken hebben hem vast op voorraad voor een nwe model shoei, je moet hem wel op helm zetten en dan in licht bekijken, los kijk je er zo door heen

Uiteindelijk voor gewoon donker vizier gegaan, omdat die goedkoper was :+
 
Hoi,

ik weet niet of het gepast is, maar ik probeer het gewoon: heeft iemand een kettingpons voor een did 525 ketting liggen?

Ik heb gister mijn ketting vervangen en de sluitschakel geplaatst (met bankschroef). Ik wil alleen even nalopen met een echte pons ;)

Ik kan ook even langsrijden in regio Delft.

Oh, en ik was ook student (niet eens zo lang geleden) dus het is nog wel soort van on-topic ;)

groeten
Joost
 
Het is de poging waard, Joost.
Helaas heb ik zelf geen een. Ik had het ook geleend van een huisgenoot maar hij is inmiddels verhuisd.

Maar succes!
 
Joost, ik heb een zelfgemaakte klinkset. Gebruikt voor een 530 ketting, maar ik zou niet weten waarom hij het op een (smallere) 525 niet net zo goed zou doen.
Bij interesse kan je bij me langsrijden, in Rijswijk. Durf je dat met de te-klinken-motor? Ik leen mijn gereedschap niet uit.
 
Hallo allemaal,

Ik ben nu een tijdje trotse eigenaar van een GPZ 500 S en ondertussen aan het lessen. Hoop binnen afzienbare tijd mijn rijbewijs te hebben. Studeren doe ik ook nog af en toe, Werktuigbouwkunde aan de TU en ik woon in Delft. Ik wil ook wel in de OP met onderstaande foto. Hij klopt alleen niet helemaal meer, heb inmiddels een laser 2-1 uitlaat en de onderkuip is eraf.

Groetjes, Jeroen

7UEXvIpGaadIJ8x5AyHWR7UJP0pKJAy3WJ3aeR6Mdxg9w7EXHmdeJADFJ88B6aAnzkw0pGmz8Qn-2ssWwIs0HKU-rqEo_izkUOnnNxVgBVOU9I30nN7Ax-xIizzgok55OGfntl-SXhw0kbGIpQBsluDaZ4MrVA83CGnCG4JHCRlObinH0B1rPy4URZTFjqFOk3nZqbsmE1FYtjajzjm3cNJomchEawifYxpk9gH9PpaBV6JrdY-Fmf_UufOq-zs6RRCxvnjM-XPvODP1TM_VY8_P739GaHVn4nlYinsLJJDaRy7aw8NsBqTvMZO4_03pRAsDzQn8t8DPZJOUYdWG6CXVk3iL0vA-zA_sELFjsYILYz0y5Xw6Cfl-WJs1RczC_PZDUTVOnprebg5qiqbUj2gh0OVaR2VK01cXMdeufDeSuAA10xkHgH0NQ-VqZZ6vMYYJ83MhZRtru4OJQOGFnJCnektuVs2MumkCdsohHB1Xe_jF09_lktt50wRTFI2XwShkg4gF0MoDnVmrD4Ht4npcheHQVtbiFdsoJUVDy4Cy3h_X5QsWfehRW9NeC2ENj1DTWGuvkIh0kDwwj--hhbWPZni24Q=w1218-h913-no


edit: naam en woonplaats
 
Laatst bewerkt:
Welkom Jeroen! Mooie motor! Succes met lessen!







Het is bijna BBQ time alweer! Helaas is dit weekend is het wat mager, qua zon. Ik denk ik hou een BBQ volgende week @ Van Hasseltlaan, als het een beetje zonnig wordt.


Mijn plaatjes van de 11stedentocht voor motoren 2016 afgelopen maandag.
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Oma :W
:W Jeroen(2) welkom! Succes met lessen, is je AVD examen al ingepland?

Is er animo voor een ritje zondag aanstaande?
De weersverwachting is goed, en ik heb er wel zin in :Y Wil ook best voorrijden :Y
Wie gaat er mee? Rondje lekdijk?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan helaas niet. Maar het ziet er inmiddels heel zonnig uit. Veel plezier morgen!
 
Hey Sietze, jij trapt hard door, ouwe. Ik zag je in de stad vanmiddag.
Ik zat te zweten, op een witte omafiets met een rode mandje voorop.

full







AJ ga je dit jaar ook naar de Classic races in Spa?
 
Laatst bewerkt:
Hey Fuzy, nee dit jaar niet. Misschien volgend jaar, als ik de zxr hou tenminste.

Misschien wel een los circuitdagje pakken ergens in de nazomer. Als er meer interesse is dan hoor ik dat graag, samen is wel zo leuk.
 
Oh, jammer het was een leuk sfeer. Ik had zien om het weer te bekijken. Ik zie het nog wel. Ik wou sparen voor om met eigen motor te rijden daar. Maar op dit moment gaat dat nog niet lukken. Die Gorilla's kosten nog wel eens wat muntjes.
 
Laatst bewerkt:
Oh, jammer het was een leuk sfeer. Ik had zien om het weer te bekijken. Ik zie het nog wel. Ik wou sparen voor om met eigen motor te rijden daar. Maar op dit moment gaat dat nog niet lukken. Die Gorilla's kosten nog wel eens wat muntjes.


OMA meldt zich...


Maar met goede reden, de Hawk gaat in de verkoop:
Te koop: Zeer complete Honda Hawk NT 650 GT

Ook al woon ik niet meer in Delft :P Ben inmiddels wel MAD!!!
Delen=lief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan