Triumph Speed Triple topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
full





full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Net door de stromende regen de Speed weggebracht voor de grote beurt. -O-
Altijd leuk die blikken van mede-weggebruikers als je bij het verkeerslicht met een spinnend achterwiel wegrijdt. 8-) _O-
 
Net door de stromende regen de Speed weggebracht voor de grote beurt. -O-
Altijd leuk die blikken van mede-weggebruikers als je bij het verkeerslicht met een spinnend achterwiel wegrijdt. 8-) _O-


Hmm, ik vind het zeker zo leuk om de blikken te zien als het droog is.... :+
 
Gents,

voor hen die een OSCO hebben of gehad hebben, hier wel eens SCOTT oil in gedaan? heb daar nog een bus van staan gezien mn vriendin op haar TC een scottoiler heeft.

gaat dat goed of is die zooi te dik?


daarnaast een technisch vraagje, ik heb sinds een tijdje dat de motor af dreigt te slaan bij wegrijden en niet altijd even constant loopt. iemand ideeen?
 
Gents,

voor hen die een OSCO hebben of gehad hebben, hier wel eens SCOTT oil in gedaan? heb daar nog een bus van staan gezien mn vriendin op haar TC een scottoiler heeft.

gaat dat goed of is die zooi te dik?


daarnaast een technisch vraagje, ik heb sinds een tijdje dat de motor af dreigt te slaan bij wegrijden en niet altijd even constant loopt. iemand ideeen?

waarschijnlijk loopt die op 3 cilinders :+ _O-
 
Gents,

voor hen die een OSCO hebben of gehad hebben, hier wel eens SCOTT oil in gedaan? heb daar nog een bus van staan gezien mn vriendin op haar TC een scottoiler heeft.

gaat dat goed of is die zooi te dik?


daarnaast een technisch vraagje, ik heb sinds een tijdje dat de motor af dreigt te slaan bij wegrijden en niet altijd even constant loopt. iemand ideeen?

Grappig ik moet bijvulspul hebben voor de OSCO en vroeg me hetzelfde af.. Bij Louis is de SCOTToil in de aanbieding namelijk.

Laat ff weten wat je ervaringen zijn :W
 
beetje te makkelijk he ;)
helaas is het niet altijd dus maakt het een beetje onvoorspelbaar. net met kort ritje van pakweg 10km weer geen last bijvoorbeeld.

Zou vermoeden dat je lambda sonde vuil/ vervuild is. Via die sonde wordt je gehele motormanagement aan/ bijgestuurd.
Ff goed op internet zoeken hoe je hem moet schoonmaken. De ene zegt met een borstel de andere met thinner en ga zo maar door. Of ff na vragen bij een auto / motorzaak.

edit: veel korte ritjes (10 km) zorgt dat de motor niet op temp komt je hij dus de gehele tijd op shoke zal rijden. Dit komt neer op meer benzine dus meer kool aanslag.
 
Laatst bewerkt:
Hallo people..... zal hier meer meelezen, maar kon het niet laten een foto'tje te plaatsen.
Ik wordt op 6 September de troste eigenaar van een SpeedTriple 2011 ABS.
Kom van een 2005 CBR600RR....

Plannen? Beetje de standaard dingen denk ik, auspuff - tailtidy (iemand nog een tip?) - bar ends.

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie brommert, lijkt veel op de mijne.
Ook parelmoerwit.... Veel plezier ermee
 
Net motor weer opgehaald. *O*
Klepspeling gecontroleerd en stonden na 34K nog goed. Niks aan bij hoeven stelen.
Wel het gasklephuis schoon moeten maken. Was wat vettig waardoor de gaskleppen niet goed meer sloten. Wellicht ligt daar het hogere verbruik aan. We zullen het zien. :Y
Verder standaard vloeistoffenwissel en nieuwe bougies.
Gelukkig geen gekke dingen gevonden. :)
Kan ik weer lekker :] :] :]
 
Net motor weer opgehaald. *O*
Klepspeling gecontroleerd en stonden na 34K nog goed. Niks aan bij hoeven stelen.
Wel het gasklephuis schoon moeten maken. Was wat vettig waardoor de gaskleppen niet goed meer sloten. Wellicht ligt daar het hogere verbruik aan. We zullen het zien. :Y
Verder standaard vloeistoffenwissel en nieuwe bougies.
Gelukkig geen gekke dingen gevonden. :)
Kan ik weer lekker :] :] :]
*O* *O* *O*

lekkah
 
Gents,

voor hen die een OSCO hebben of gehad hebben, hier wel eens SCOTT oil in gedaan? heb daar nog een bus van staan gezien mn vriendin op haar TC een scottoiler heeft.

gaat dat goed of is die zooi te dik?


daarnaast een technisch vraagje, ik heb sinds een tijdje dat de motor af dreigt te slaan bij wegrijden en niet altijd even constant loopt. iemand ideeen?


motorzaag olie kan ook heb ik gehoord

en is het een dikker als het anders of kan je dat niet meer zien
 
Net motor weer opgehaald. *O*
Klepspeling gecontroleerd en stonden na 34K nog goed. Niks aan bij hoeven stelen.
Wel het gasklephuis schoon moeten maken. Was wat vettig waardoor de gaskleppen niet goed meer sloten. Wellicht ligt daar het hogere verbruik aan. We zullen het zien. :Y
Verder standaard vloeistoffenwissel en nieuwe bougies.
Gelukkig geen gekke dingen gevonden. :)
Kan ik weer lekker :] :] :]


Netjes ! :Y
En is je motor bij 20.000 ook nog gecontroleerd op klepspeling ?
Want om de 20 dk is eigenlijk gangbaar.

Heb eigenlijk nooit veel gehoord dat er bij 20.000 ook daadwerkelijk gesteld moest worden.
 
Hallo people..... zal hier meer meelezen, maar kon het niet laten een foto'tje te plaatsen.
Ik wordt op 6 September de troste eigenaar van een SpeedTriple 2011 ABS.
Kom van een 2005 CBR600RR....

Plannen? Beetje de standaard dingen denk ik, auspuff - tailtidy (iemand nog een tip?) - bar ends.

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi !
Wit is hot. :Y
Sommigen zeggen dat zwarte sneller zijn , but who cares eigenlijk;
Je rijdt naked !

O, en witte schijnen goed te sturen
( vraag maar aan Tripleklus )

Have fun :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan