Triumph Speed Triple topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning@all...

Laatste tijd helaas niet veel gereden, gezien de storing toch weer terug komt..geel lampje op dashboard..en mijn banden zijn ook af..Wil nog 1 ritje maken, gezien ik hem nog moet aftanken, voordat ik hem weg zet.

Volgend voorjaar krijgt hij dan ook een grote beurt!

- 2 nieuwe banden
- oliefilter + olie
- remvloeistof
- aan de computer ivm storing

Nu breng ik hem vaak naar een motorzaak in de buurt, maar is het beter om hem nu naar een Triumph dealer te brengen ivm storing die hij heeft? Groningen is het dichtst bij voor mij, maar nog wel een eindje rijden...Wil hem gewoon tip/top hebben volgend jaar...
 
owkee, had wollenhandschoenen in de zomerhandschoenen gepropt bij gebrek aan winterhandschoenen... Hielp vast, een beetje brrrrr kouwe klauwen :/
 
DoubleUtB schreef...:

owkee, had wollenhandschoenen in de zomerhandschoenen gepropt bij gebrek aan winterhandschoenen...
...ik heb denk ik al wel een jaar of 20 een set winterhandschoenen, en..., ik draag ze nooit...
...want het zijn complete ondingen, omdat je totaal zero gevoel in die dingen hebt...

...vind het daarom geen verrijking... :/
 
...mag ik dan onderstaande (winter)foto in de opening hebben...?
...thanx... :Y

%28zl%29%2029%20November%202014%20%28a%29%20koud%20rondje%20gedaan%20%28dd%29-X3.jpg


...en dan doen 'we' in het voorjaar wel weer een plaatje met verse blaadjes aan de boompjes... :Y
 
Morning@all...

Laatste tijd helaas niet veel gereden, gezien de storing toch weer terug komt..geel lampje op dashboard..en mijn banden zijn ook af..Wil nog 1 ritje maken, gezien ik hem nog moet aftanken, voordat ik hem weg zet.

Volgend voorjaar krijgt hij dan ook een grote beurt!

- 2 nieuwe banden
- oliefilter + olie
- remvloeistof
- aan de computer ivm storing

Nu breng ik hem vaak naar een motorzaak in de buurt, maar is het beter om hem nu naar een Triumph dealer te brengen ivm storing die hij heeft? Groningen is het dichtst bij voor mij, maar nog wel een eindje rijden...Wil hem gewoon tip/top hebben volgend jaar...

Denk dat je die storing in jou motor moet zoeken onder het buddyseat bij de relais.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan