Navigatie: Chinese meuk (Peaklife, Rage, Mappy, etc)

Mocht je nog vragen hebben pb anders maar even..... Anders spammen we dit forum zo onnodig vol!
 
Actiefoto van mijn navi.. twijfel n zelfs welke het is, als ik op 'rage'google ziet hij er net zo uit.. dacht dat het een peaklife was?
DX, banggood en chinavision lijken geen 'charger'voor deze dingen te hebben.
[~[url="http://i934.photobucket.com/albums/ad188/samrap392/PTDC0051_zpsm22d7fvd.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ofwageffe, is dit ém?
Wholesale Car Charger for TR53 Motorcycle GPS Navigation System From China

Misschien een beetje laat maar je zoekt zoiets?
motorfiets voedingskabel in motorfiets voedingskabel van GPS Accessoires op AliExpress.com | Alibaba Groep

Er staat nu dat hij niet meer leverbaar is..., kwestie van goed zoeken denk ik.
Die van mij was ook defect maar ik heb hem opnieuw kunnen solderen, tot nu toe geen problemen.
 
Na beide topics (dit topic en het iGo Primo topic) te hebben doorgelezen, zit ik er hard aan te denken om ook eens een Chinese navigatie aan te schaffen...

En toevallig is de GoRider Extensa SE nu weer in de aanbieding bij 1DayFly.
Maar ik zit er hard aan te denken om de Excelvan te bestellen; ik vind het prijsverschil toch behoorlijk. Of de variant met 256MB RAM geheugen, alvast voor de toekomst.

Maar goed dat terzijde. Dus voor de liefhebbers: Link naar 1DayFly
 
Laatst bewerkt:
Mocht je interesse hebben: mijn 5" Chinese navi doe ik weg, hagelnieuw maar geen zin/tijd om mij er in te verdiepen.
 
Na beide topics (dit topic en het iGo Primo topic) te hebben doorgelezen, zit ik er hard aan te denken om ook eens een Chinese navigatie aan te schaffen...

En toevallig is de GoRider Extensa SE nu weer in de aanbieding bij 1DayFly.
Maar ik zit er hard aan te denken om de Excelvan te bestellen; ik vind het prijsverschil toch behoorlijk. Of de variant met 256MB RAM geheugen, alvast voor de toekomst.

Maar goed dat terzijde. Dus voor de liefhebbers: Link naar 1DayFly
Ik heb volgens mij nog één nieuwe complete Rage liggen.

Ben toch aan het ruimen.

€75

stuur maar pb bij interesse.

ps, is een grijze, software heb ik er al opgezet, dacht ik
 
Ik heb volgens mij nog één nieuwe complete Rage liggen.

Ben toch aan het ruimen.

€75

stuur maar pb bij interesse.

ps, is een grijze, software heb ik er al opgezet, dacht ik


Als Piet geen interesse heeft zou ik er wel belang bij hebben. Loop al een poosje te twijfelen, toch maar eens een keertje proberen.
 
Laatst bewerkt:
Als Piet geen interesse heeft zou ik er wel belang bij hebben. Loop al een poosje te twijfelen, toch maar eens een keertje proberen.


Ik ben nooit zo goed in het doorhakken van knopen, dus ook nu ben ik nog mezelf aan het overtuigen dat ik zo'n ding nodig heb.
Dus als jij de keuze wel al gemaakt hebt: ga je gang.
 
Ach voor die paar tientjes kun je er geen buil aan vallen.
Heb zelf nu al geruime tijd de Rage naar volle tevredenheid.

Het enige wat ik zelf als minder ervaar is het oplaad mechanisme.

Dunne kabeltjes naar de cradle
Fragiele pennetjes waarmee de unit opgeladen wordt


Dunne kabeltjes heb ik met krimpkous enigszins ondervangen.
De fragiele pennetjes blijft, je moet nooit het boutje aan de achterkant van de cradle aandraaien.
Doe je dit wel; dan worden de pinnetjes in het (messing?) van de navi unit gedrukt en dit deukt vervolgens in.
 
Ik ben nooit zo goed in het doorhakken van knopen, dus ook nu ben ik nog mezelf aan het overtuigen dat ik zo'n ding nodig heb.
Dus als jij de keuze wel al gemaakt hebt: ga je gang.

Thnx! Keuze had ik inderdaad al gemaakt, voor het proberen is dit een prima keus denk ik.
 
Jup de IGO primo software met motorstyle editie erover heen is echt top!
Alle functionaliteiten die je nodig hebt en ook behoorlijk makkelijk te begrijpen :)

Is soms wel lastig als je met iemand rijdt met een garmin heeft en een GPX route deelt uit basecamp.. Toch weer ander kaartmatieraal dus altijd even goed nalopen via Tyre.

Maar zelfde heb je tussen Garmin en Tomtom.
 
Zag dit op een Duitse site staan.
"Wie bei seinen mobilen Navigationsgeräten für den Einsatz im KFZ, wagt Blaupunkt nun auch beim MotoPilot einen Neuanfang mit einer komplett neuen Navilösung, die auf der iGO-Software, des ungarischen Entwicklers NNG basiert.

Anhand von unterschiedlichen Profilen kann der neue MotoPilot 43 EU LMU Routen berechnen, die sehr kurvig, sparsam, kurz oder schnell ausfallen können. Auch Touren mit mehreren Zwischenstopps sind möglich, die direkt auf dem Gerät geplant werden können. Automatisch berechnete Routen können per Drag&Drop-Funktion einfach an die eigenen Vorstellungen angepasst werden. Mit dem Navieextras-Tool lassen sich auch extern vorgeplante Routen auf das Navi übertragen. Der integrierte Track-Recorder zeichnet bei Bedarf den Tourenverlauf im GPX-Format zum späteren Export auf."
 
Ik zit met een vraag, misschien dat iemand hier heet weet:

Is het mogelijk om eigen kaarten op deze systemen te zetten? Ik ga op vakantie naar een land waar geen van de grote partijen kaarten van heeft (en ik bij mijn TT sowieso goed zat). Ik ben 'vrij' handig met GIS, dus het aan kaarten komen (in verschillende formats) is het probleem niet. Het gaat mij om routelagen (vector), maar ook om de achtergronden (raster neem ik aan).
 
Volgens mij staat de software ook op de officiële site:
Onderaan bij Downloads en Update-Dateien für Geräteabschaltung über Softwaremenü (Directe link)

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik nog geen originele firmware gevonden heb voor de Excelvan/Mekago met 256MB RAM en de Blaupunkt maar 128MB RAM heeft.
 
Volgens mij staat de software ook op de officiële site:
Onderaan bij Downloads en Update-Dateien für Geräteabschaltung über Softwaremenü (Directe link)

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik nog geen originele firmware gevonden heb voor de Excelvan/Mekago met 256MB RAM en de Blaupunkt maar 128MB RAM heeft.


Erik,
Enorm bedankt! Blijkbaar heb ik over die download link heen gekeken...
Ik ga dit deze winter eens installeren en lekker bekijken :Y !

Vr.gr. Erwin
 
Terug
Bovenaan Onderaan