Honda VT/VTX shadow topic deel 2

Dus de vlx is gewoon een ouder type als ik het goed begrijp?

Zie ook dat ze een 170 achterband hebben, normaal kan daar ook een 180 omheen of niet?
Vlx600 is de fabrieksaanduiding van het Honda choppermodel met 600cc v twin blok.
Soms ook vt600 genoemd.
En die is een aantal jaren geproduceerd, en dat is niet recentelijk :)

Model is populair voor verbouwen ivm de vorm van het frame.
 
Vlx600 is de fabrieksaanduiding van het Honda choppermodel met 600cc v twin blok.
Soms ook vt600 genoemd.
En die is een aantal jaren geproduceerd, en dat is niet recentelijk :)

Model is populair voor verbouwen ivm de vorm van het frame.


Was ik al van plan ja, maar wist het verschil niet tussen de modellen :)
Ze zijn voor weinig echt mooi te verbouwen, achterkant verlagen is dan ook makkelijk
maar hoe zit het met de voorvork? Dacht eerst er een stuk vanaf te laten doen maar nu lees ik dingen over een bus die je ertussen kan zetten?
 
Was ik al van plan ja, maar wist het verschil niet tussen de modellen :)
Ze zijn voor weinig echt mooi te verbouwen, achterkant verlagen is dan ook makkelijk
maar hoe zit het met de voorvork? Dacht eerst er een stuk vanaf te laten doen maar nu lees ik dingen over een bus die je ertussen kan zetten?
Niks aan doen, doorsteken of verlagen.
 
Krijg mijn carburateur er niet meer op van mijn vt 600! Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe? Is het misschien iets met de zwarte rubbers die ik op een bepaalde stand moet draaien?

Mocht het nog niet gelukt zijn,leg de rubbers ff in een pannetje met gloeiend heet water...
Worden ze wat soepeler van ;)
 
Weet iemand hier een webshop ofzo waar ze bobber parts verkopen?
Heb een seat, stuur en achter render nodig..

Kan het wel van USA bestellen maar dan ben ik een maand ofzo aan het wachten.. :X
 
Weet iemand hier een webshop ofzo waar ze bobber parts verkopen?
Heb een seat, stuur en achter render nodig..

Kan het wel van USA bestellen maar dan ben ik een maand ofzo aan het wachten.. :X
Zijn er echt tig in NL.

Chopperheaven.nl
westland customs
motorcycle dynamics
marktplaats, speurders......
 
Hallo, ik heb zelf een 200 band op mijn vt600. Past gewoon goed!
Nee.

Het past in de zin van dat het op de velg te krijgen is en niks raakt, toch past het niet als band.

De vorm van de band wordt namelijk negatief beïnvloed door de breedte van de velg. De band gaat bol staan.
 
Officieel niet goed natuurlijk... Ik heb 160 op mijn standaard gn velg gedaan. Rijdt prima, paste net.

Mijn vt staat btw te koop.. Op mp, speurders en hier op motor-forum/motorshopper.
 
Hallo D & H,

vraag,
ik zoek voor een project een set nette voorpijpen van een VT500C
ik heb genoeg aan de voorpijpen dus niet de demper of het dempersysteem..

wie heeft er nog iets nets liggen in een stoffig hoekje..
vast dank!

Patrick
 
Nee.

Het past in de zin van dat het op de velg te krijgen is en niks raakt, toch past het niet als band.

De vorm van de band wordt namelijk negatief beïnvloed door de breedte van de velg. De band gaat bol staan.

Nou Martell,

Deze keer zit je er toch naast...
Het past gewoon allemaal goed,en de band gaat niet raar bol staan!

tumblr_n3d7pa4PzA1tpdc8po1_540.jpg

2674903e5e192e793b769854d895e52f.jpg
 
Nou Martell,

Deze keer zit je er toch naast...
Het past gewoon allemaal goed,en de band gaat niet raar bol staan!

[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, ik zit er niet naast :)

Op de foto zie ik het al :)

Daarnaast is het bed vd velg gewoon 3 cm te smal voor een 200 band. Daar is die band gewoon niet voor ontworpen.

Maar tis goed dat jij het mooi vind staan, want je doet het voor de looks uiteindelijk :Y
 
1 bandmaat groter had ik wel gestoken maar 3 maten groter is volgens mij ook wat teveel van het goede, maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk :Y


Maar stel nu dat ik een 180 achterband steek (standaard 170) ,
wat volgens mij wel ok is, welke maat van spatbord moet ik dan gaan halen?
Is dat dan ook een 180mm breedte of moet die breder zijn?

Wil hem net rond de band hebben!
 
Die band van 200 is echt geen probleem. Ik heb het gedaan omdat ik het mooi vind.
Een spatbord voor een 180 kun je vinden bij motorprofiel of jv motors
:https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/jvmotors/full30753684.jpg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan