Motorrijles: Kletsen over lessen #10, 'Gaan voor de tien!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen zorgen, dat doe ik al héél lang. 2 keer een datum gekregen, zenuwen voor de eerste die plots niet doorging en nu weer. Dat is een maand lang zenuwen. Je kan me straks opvegen. _O-

@Mezzin, pannenkoeken, thanx! We kwamen er net achter dat we shoarma gingen eten maar het niet gehaald hebben. Dan worden het pannenkoeken. :9

Kunnen we aanschuiven? Zo ver is het niet.
 
Laatst bewerkt:
Geen zorgen, dat doe ik al héél lang. 2 keer een datum gekregen, zenuwen voor de eerste die plots niet doorging en nu weer. Dat is een maand lang zenuwen. Je kan me straks opvegen. _O-

@Mezzin, pannenkoeken, thanx! We kwamen er net achter dat we shoarma gingen eten maar het niet gehaald hebben. Dan worden het pannenkoeken. :9

Kunnen we aanschuiven? Zo ver is het niet.
ik word er ook helemaal gek van... ben nu al aan het stressen voor woensdag :N
eenmaal ik op de motor zit ben ik rustig en gelukkig, maar ervoor.... pffff |( :P

ach, eenmaal het examen door is heb ik mn leven lang er geen last meer van. *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb morgen weer les en daar zelfs de zenuwen voor. Alle vorige lessen gingen prima, geen rare dingen, geen grote fouten. Toch, elke les ben ik zenuwachtig omdat ik bang ben ineens wel een grote fout te maken en iedereen dan ziet dat ik niet kan rijden.
Tot ik op de motor zit, dan gaat het prima. Stress om de stress, het slaat nergens op.
 
the final page!
Iedereen die is geslaagd in dit topic nogmaals gefeliciteerd,
Iedereen die nog aan het lessen is wens ik succes.

op naar het ' :] -bewijs '
 
Ik heb altijd zenuwen (lees: vlindertjes in m'n buik) als ik gewoon weer mag rijden :)
Elke dag is altijd een nieuw avontuur :D
Moet ooit nog eens een afspraak maken bij het examencentrum, want ik rij nog steeds rond op m'n voorlopig rijbewijs :]
 
ik ga voor alles ineens CDA441. heb woensdag manouvres en als ik slaag meteen erna openbare weg.
ook in belgie trouwens, in Haasrode. ik moet om 08u05 rijden, midden in de spits :D
 
Had ik ook gedaan, maar kende de motor niet goed, aangrijppunt was heel kort etc, stuur was zwaar omdat er een valbeugel op gemonteerd is, dus sturen gaat moeilijker.
Had ook avb en direct avd erna, maar voor de avd ben ik niet geslaagd.
Heb dus nu nog maar 1 kans om het goed te doen. :)
 
Ik heb na morgen 12uur les gehad met dezelfde, ook met valbeugels. Stuurt idd zwaar, heb altijd geweigerd om met een ander model te rijden zodat ik aan dat ene type gewoon werd.

In mijn geval lessen met een kawa er6n
 
Geen zorgen, dat doe ik al héél lang. 2 keer een datum gekregen, zenuwen voor de eerste die plots niet doorging en nu weer. Dat is een maand lang zenuwen. Je kan me straks opvegen. _O-

@Mezzin, pannenkoeken, thanx! We kwamen er net achter dat we shoarma gingen eten maar het niet gehaald hebben. Dan worden het pannenkoeken. :9

Kunnen we aanschuiven? Zo ver is het niet.
Volgende keer kom je gewoon langs hoor :) maak zo wat extra's.

Mezzin gefeliciteerd met je dochter!!
Tnx :)

Geen zorgen, dat doe ik al héél lang. 2 keer een datum gekregen, zenuwen voor de eerste die plots niet doorging en nu weer. Dat is een maand lang zenuwen. Je kan me straks opvegen. _O-
--knip--
ik word er ook helemaal gek van... ben nu al aan het stressen voor woensdag :N
eenmaal ik op de motor zit ben ik rustig en gelukkig, maar ervoor.... pffff |( :P

ach, eenmaal het examen door is heb ik mn leven lang er geen last meer van. *D
Stop met stressen en ontspan je heb je best gedaan je mag op dus je kan het en vertrouw daarop en probeer geen perfecte rit neer te zetten lukt je toch niet maar ga voor lekker rijden en laten zien dat je het gewoon kan foutjes maken mag hoe je het oplost is wat telt.

Ik heb na morgen 12uur les gehad met dezelfde, ook met valbeugels. Stuurt idd zwaar, heb altijd geweigerd om met een ander model te rijden zodat ik aan dat ene type gewoon werd.

In mijn geval lessen met een kawa er6n


Het is altijd mega wennen als je een andere motor rijd kwam zelf na 19 lessen van een Yahama XJ-6 en toen naar een Kawasaki ER6N wat een verschil bokkige motor nu kon ik wel eindelijk leren rijden die XJ6 was gewoon te makkelijk om echt op te leren rijden voor mij. Maar als het kan leer op zoveel mogelijk motoren alleen tegen het einden hou het op 1. Je leert veel van andere motor als je het ervaart. Vond het zelf erg nuttig.

Maar ben nu wel super blij met mijn mooie eigen motor die rijd een partij lekker. Het is een Sport tour motor precies wat ik nodig had als ik 140 ga lekker wegkruipen achter het ruitje en genieten van de snelheid en als ik 100 ga lekker rechtop helemaal goed. Gisteren mijn 1000km beurt gehad en weer 135 euro lichter -O- maar alle ijzer stukjes is nu uit het blok van het inrijden. Gelijk mijn held jas terug 2 ritsen als stuk trekkertje stuk en een rits die opengaat. Dus een mooie leen jas alleen die had geen thermo voering ik kan veel hebben maar dat gaat wat ver als ik met voering langs komt. Ik heb het nu niet koud op de motor maar warm is anders. Maar ze hadden nog een BMW jas in mijn maat dus die mocht ik mee nemen alleen kan ik die weer niet op mijn broek ritsen dus ja die jas is warm maar wat is het toch bagger als de jas niet lekker aansluit. Wel goede service dat ik een jas mee kreeg. Maar het stond op de lijst al om een BIB te kopen die je op je broek kan ritsen en dan bretels heb en iets hoger sluitende broek op de beurs alleen niet gelukt. Maar nu gelijk maar bestel online dit is niet zo handig maar misschien volgende week kan mijn leren pak weer aan eindelijk ^_^ Dan is het wachten op de jas helemaal prima te doen :)

-------
De nieuwe topic in wording probeer het vandaag even helemaal op orde te hebben.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/26996218#26996218 als deze sluit door naar het volgende deel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan