Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

Het bouwverslag heeft een paar jaar geleden al op dit forum gestaan, maar hij past hier ook wel:

XS650 tracker.

full


OJ
 
zo, gisteren even een rondje gedaan. het een en ander onderweg verloren door trillllllen van de 1 cilinder maar verder loop hij lekker vlot. koppeling is nu heavy duty haha
full
 
Voor 18inch velg, achter 17inch, dikkere banden, gepoedercoate velgen, naven en nieuwe spaken.
Al het chroom wat verweerd was in kleur gespoten.
Uitlaatdemper nog wat aangepast. Dat was het wel zo'n beetje.
 
Bij mij staat ook nog een project waar ik de naam niet van weet.

Jullie een suggestie?
full


Dit is een chopper. Dat weet ik dan weer wel!
Hopelijk volgende week test rijden.
full
 
Gekregen van een vriend. Stond al heeel lang stil in een fietsenhok bij een jachthaven. Wonderlijk genoeg met een scheut nieuwe benzine en startkabels al na 20 minuten het eerste rondje erop gereden. Aangezien mijn Supermagna een nieuwe koppakking nodig heeft scheur ik hier voorlopig even op rond. Moest wel even van wat gewicht worden ontdaan...
full
 
Morgen ga ik ook weer eens wat aan mijn tracker doen, kleppen zijn vorige wee gesteld, morgen carbs en kleppendekkels monteren en dan compressietest doen, als de meter op tijd geleverd wordt :Y

Ben benieuwd of het blok nou wel goed is of nog steeds te weinig compressie heeft. Op de testbank had hij maar 27pk ;(

2014-09-21,14.02.00.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bummer, linker cilinder 6 bar, 9 bar met olie erbij en rechts 9.5 bar zonder olie. Dat wordt sparen en zoeken naar overmaat zuigers en het zaakje laten opboren/honen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan