Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

luchtfilterhuis terug erin zetten? :$
dat is mischien geen slecht idee. samen met mijn vader(die 100 km verderop woont) kan ik dan altijd nog de carbs afstellen.

Helaas mag ik er ook nog niet op rijden. want ik ben slachtoffer geworden van het A1 rijbewijs. |(

Mijn tip, mik het zijkapje (als je hem nog hebt) er weer op, schroef alles eraf wat je niet mooi vindt. Zaak het achterspatbord af en monteer het kenteken met een plaat direct onder het achterlicht. Zet er een ander stuur op en stuur je zaden op naar Nopper hier op het forum, die kan hem mooi voor je verbouwen :Y

Dan heb je voor een lage prijs al gelijk een leukere fiets, alleen je kan er zo te lezen nog niet op rijden :N

Wanneer mag je er wel op rijden? Anders gewoon sparen en als je genoeg centen hebt alles in één keer goed aanpakken :Y
 
Mijn tip, mik het zijkapje (als je hem nog hebt) er weer op, schroef alles eraf wat je niet mooi vindt. Zaak het achterspatbord af en monteer het kenteken met een plaat direct onder het achterlicht. Zet er een ander stuur op en stuur je zaden op naar Nopper hier op het forum, die kan hem mooi voor je verbouwen :Y

Dan heb je voor een lage prijs al gelijk een leukere fiets, alleen je kan er zo te lezen nog niet op rijden :N

Wanneer mag je er wel op rijden? Anders gewoon sparen en als je genoeg centen hebt alles in één keer goed aanpakken :Y

ik mag voor de 8e op de auto. daarna ga ik ook voor de motor (weer) bezig.

ik heb de zeikapjes nog wel, maar zien er eigenlijk niet meer écht uit. ik zal deze motor sowiso niet meer voor het voorjaar bereiden. had ook al aan zitten denken om het blok over te spuiten (is ook niet meer érg mooi ofzo) maarja. tijd zat! _O-

oh, hoe 'verbouwen''? ik zat er zelf aan te denken om er meer een lang plat zadel op te zetten. (wel voor 2 personen.. kan er een mogelijke dame altijd mee) maar dat geeft het nét een mooiere look.
 
@Zwijntjuhh....Mag er van die 650 eens een zijkant piccie, ben akelig nieuwsgierig naar die achter`vering`[afbeelding]

Zoiets?

DSC09282.JPG


DSC09271.JPG


Alle scharnierpunten zijn met kogelkopstangen.
Moet nog wel ergens 'n keer op zoek naar een wat minder sterke veer.
Veerweg zou een goeie 4,5cm moeten zijn als het allemaal zou werken ;)
 
Zoiets?


Alle scharnierpunten zijn met kogelkopstangen.
Moet nog wel ergens 'n keer op zoek naar een wat minder sterke veer.
Veerweg zou een goeie 4,5cm moeten zijn als het allemaal zou werken ;)

:Y :} , fantastisch, wat heb je dit gaaf bedacht zeg 8-) .

Zoiets komt in mijn `wil ik ooit nog` map! Dank je wel!
 
He, die ken ik! Ik heb eens met je staan praten bij een afscheidsrit van Hugo en bij HEMO :Y
 
En dan mag je er nog steeds mee naar het café racen :Y
maar je valt niet in het hokje van de puristen.

Dus welkom :+
 
In al zijn eenvoud vind ik dit toch wel echt geslaagd :} :}
Heb eigenlijk helemaal niets met Jawa, maar wat is deze combi motorblok/rijwiel gedeelte een fantastische creatie!



full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan