MF Gooi & Vechtstreek deel 150. De halve mijlpaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning :W

Jeetje Plex, da's klote en wat een rotgevoel dat er mensen door je huis hebben gelopen B|

Teun, hoe was de eerste nacht in jullie nieuwe paleisje? Laatste loodjes vandaag ;)
sjonge sjonge wat een verkeer raast er hier langs ,vervelende herrie makende bovenburen,
marokanen voor me deur,bushalte maakt herrie...................................
O nee dit was in amsterdam phhhh wat heb ik raar gedroomd ;)
lekker stil op me nieuwe plekje we voelde ons gelijk thuis. *O*
 
Laatst bewerkt:
Goffer :/ heeft het fo onderzoek nog wat opgeleverd ?
Nee, het werd duidelijk dat de dader handschoenen droeg.... :/

Klote gevoel ja, en wel een terabyte aan externe harde schijf als back-up maar niet recent geback-upt. B|

Het gaat om een HP Pavillion dv6 met Windows 7 uit 2009 en een Dell laptop met XP uit 2008. Tablet weet ik niet zo uit mijn hoofd. Inmiddels de gebruikersnamen en ww van het internetbakieren ed gewijzigd. Niet dat ik verwacht dat de sukkel slim genoeg is om zich toegang te verschaffen tot de documente ed. maar wellicht heeft ie een wizzkid als vriendje.

Ik zeg sukkel omdat ie 2 oude laptops meeneemt waar niemand iets voor geeft...... maar het blijft klote! :X

Bedankt voor de steun!
 
Laatst bewerkt:
@#$%&* Vanmiddag bij mij thuis ingebroken, 2 laptops weg en een tablet. Op klaarlichte dag een raam geforceerd. :(

Ergste is dat er veel foto's weg zijn, update was niet echt recent '(
Kak ook helaas al 1x slachtoffer ervan geweest

licht gedeukte akrapovic gevonden en is onderweg *O* was zo goedkoop dus navi upgrade moet even wachten
 
Altijd ruk dat volk wat niet van andermans spullen af kan blijven. Handelswaarde heeft het spul meestal niet meer, maar emotionele waarde wel.
 
sjonge sjonge wat een verkeer raast er hier langs ,vervelende herrie makende bovenburen,
marokanen voor me deur,bushalte maakt herrie...................................
O nee dit was in amsterdam phhhh wat heb ik raar gedroomd ;)
lekker stil op me nieuwe plekje we voelde ons gelijk thuis. *O*

Gefeliciteerd! :) En zo hoort het!
En nu hup, sparen voor een normale motor. :+ ;)
 

Nee, het werd duidelijk dat de dader handschoenen droeg.... :/


Klote gevoel ja, en wel een terabyte aan externe harde schijf als back-up maar niet recent geback-upt. B|

Het gaat om een HP Pavillion dv6 met Windows 7 uit 2009 en een Dell laptop met XP uit 2008. Tablet weet ik niet zo uit mijn hoofd. Inmiddels de gebruikersnamen en ww van het internetbakieren ed gewijzigd. Niet dat ik verwacht dat de sukkel slim genoeg is om zich toegang te verschaffen tot de documente ed. maar wellicht heeft ie een wizzkid als vriendje.

Ik zeg sukkel omdat ie 2 oude laptops meeneemt waar niemand iets voor geeft...... maar het blijft klote! :X

Bedankt voor de steun!

Denk je aan een motorrijder? :P
Sterkte met de afwikkeling. Je zou de NSA kunnen vragen of ze nog een backup hebben? (of toch denken aan cloud backupping)

Staan je wachtwoorden van het internetbankieren dan in een textbestandje? Waarom ben je er bang voor? Ik zou mij meer zorgen maken om de gecookiede usernames. Sowieso is het niet makkelijk voor een dief om er iets mee te kunnen (tenzij hij je bankpas en pincode: Rabo/ABN of telefoon: ING heeft).
 
Laatst bewerkt:
Gatverdarrie, Plex, echt mooi klote! Sterkte/succes met de afwikkeling :j

Midden op de dag.. bij de ouders van een ex van me hebben ze in Laren op klaarlichte dag een gat in de deur gezaagd en het hele huis leeggehaald.. niemand van de buren had wat gemerkt :X
 
Midden op de dag.. bij de ouders van een ex van me hebben ze in Laren op klaarlichte dag een gat in de deur gezaagd en het hele huis leeggehaald.. niemand van de buren had wat gemerkt :X

Bizar toch he...

Ik ben dan 'blij' met twee zakelijke laptops met wachtwoorden om ze op te starten.
Maakt het toch even lastiger om toegang te krijgen en daarnaast heb ik er dus sowieso al weinig persoonlijke dingen op staan.

Te zot eigenlijk dat je over zulke dingen moet nadenken terwijl ze van jezelf zijn en in je eigen huis staan -O-

Overigens (niet dat je daar nu iets aan hebt, maar toch), ik heb begrepen dat als je een hond in huis hebt, je sowieso op de zwarte lijst wordt gezet bij inbrekers. Ze wagen zich er toch minder snel aan blijkbaar. Dus allemaal maar een hond nemen :+
(alsof je iets hebt aan de honden die wij hebben :X :') )

@Teun, fijn dat jullie zo genoten hebben, sowieso he, na een verhuizing ben je zo afgemat dat je toch wel slaapt, maar leuk dat het zo goed beviel ;)
 
Laatst bewerkt:
Bizar toch he...

Ik ben dan 'blij' met twee zakelijke laptops met wachtwoorden om ze op te starten.
Maakt het toch even lastiger om toegang te krijgen en daarnaast heb ik er dus sowieso al weinig persoonlijke dingen op staan.

Te zot eigenlijk dat je over zulke dingen moet nadenken terwijl ze van jezelf zijn en in je eigen huis staan -O-

Overigens (niet dat je daar nu iets aan hebt, maar toch), ik heb begrepen dat als je een hond in huis hebt, je sowieso op de zwarte lijst wordt gezet bij inbrekers. Ze wagen zich er toch minder snel aan blijkbaar. Dus allemaal maar een hond nemen :+
(alsof je iets hebt aan de honden die wij hebben :X :') )

@Teun, fijn dat jullie zo genoten hebben, sowieso he, na een verhuizing ben je zo afgemat dat je toch wel slaapt, maar leuk dat het zo goed beviel ;)


Windows is zo te hacken, desnoods start je hem op via een usb disk met linux ofzo, dan heb je overal rechten toe :+ Sorry dit is even een opendeurtje, tenzij de bios beschermt is met een wachtwoord, maar dan kan je de HDD er nog uitschroeven :$


Disk encryptie is de oplossing, maar word niet overal getolereerd als je je laptop meesleept naar bijvoorbeeld de USA :X

En over de hond, haha ja, een hond die er zo gevaarlijk uitziet, maar meteen op zijn rug rolt om geaaid te worden op zijn buikje :')
 
Laatst bewerkt:
DVD in de laptop bij opstarten en ze krijgen 'm wel aan de praat :+

Schijnt niet zo lastig te zijn :N



Het gevoel dat zulke hufters ff door je rommel snuffelen en je bestelen :/ bah.




@ Krullie: Schade viel mee dus?
 
Windows is zo te hacken, desnoods start je hem op via een usb disk met linux ofzo, dan heb je overal rechten toe :+ Sorry dit is even een opendeurtje, tenzij de bios beschermt is met een wachtwoord, maar dan kan je de HDD er nog uitschroeven :$


Disk encryptie is de oplossing, maar word niet overal getolereerd als je je laptop meesleept naar bijvoorbeeld de USA :X

Eh, ik lees hierboven ongeveer dit:

Окна так рубить, при необходимости, запустить его через диск USB с Linux или что-то, то у вас есть везде права: + сожалению это только открытая дверь, если BIOS не защищен паролем, но вы можете использовать жесткий диск еще завинчивания

Maar het zal ongetwijfeld een hele handige oplossing zijn :')
 
een OS kan je ook opstartbaar maken op een usb stick. Dan hoef je alleen maar die usb stick er in te steken en dan start ie op van je usb stick.

Op dat os heb jij alle rechten en als je een linux variant hebt, dan werk je om de meeste rechten van windows heen :)

Als je de hardeschijf er uithaald net zo, dan kan je die ook aansluiten op elk systeem naar keuze.

Tenzij je TrueCrypt of iets dergelijks gebruikt om te zorgen dat de hele hardeschijf random data bevat die alleen maar gelezen kan worden zodra jij het juiste wachtwoord invoert in dat programma.

Maakt dit het iets duidelijker? :P
 
Laatst bewerkt:
DVD in de laptop bij opstarten en ze krijgen 'm wel aan de praat :+

Schijnt niet zo lastig te zijn :N



Het gevoel dat zulke hufters ff door je rommel snuffelen en je bestelen :/ bah.




@ Krullie: Schade viel mee dus?
Ja gelukkig wel :Y


Ehhh... Progressief.



Of is dat niet wat je bedoeld :')

Wel wennen iig, ff die snelle korte stuurbewegingen worden een soort van afgestraft want dat gaat wat lastiger :+
 
Zo, het nieuw dak ligt erop.

10703687_688289267919963_3193277680794182536_n.jpg


Morgen nog de dakraampjes erin, dan kunnen de steiger en container weg.

Dan komen ze over een week de muren opfrissen (schoonmaken, voegen vervangen, impregneren)
 
Laatst bewerkt:
Dan ist de RSC versie (CSC is lineair)

Ik heb de CSC, en voor die stroef wordt moet je m wel aardig verdraaien.. (ofja, aan dat knoppie draaien.) Denk dat een RSC juist wel fijner is..

Keertje ruilen? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan