MF Gooi & Vechtstreek deel 150. De halve mijlpaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dat ís niet eens de Tsee :')

Die in beeld was is een meertje er vlakbij, maar voor het commentaar wassie prima :+
 
*iets minder ruk* :+

nou alleen nog wat aktiever rondkijken en afstand (2 buslengtes) houden en het lijkt ergens op.
 
onbewust ga je je zelf (toch) een eigen rijstijl aanmeten en dat zal ook niet erg gevonden worden, maar de achterliggende gedachte is natuurlijk dat je niet (terug-)vervalt in een truttige rijstijl.
 
onbewust ga je je zelf (toch) een eigen rijstijl aanmeten en dat zal ook niet erg gevonden worden, maar de achterliggende gedachte is natuurlijk dat je niet (terug-)vervalt in een truttige rijstijl.
Denk dat de meesten wel de lol van het wat harder rijden krijgen ;)



En jij ook wel als er geen rijschool meer achter je rijdt, maar bvb een zwart busje die vindt dat je GVD MOET DOORRIJDEN!!!! :( :(
 
Met een kale gast erin met boze blik? :+

www.dumpert.nl/mediabase/6615897/9687a5ec/paps_maakt_basketbalshot_van_zijn_leven.html _O- *O*
 
Laatst bewerkt:
kijk, nou begint het toch wat te lijken ;)
 
Grmblblgrmgrrrr

Mag ik weer even m'n viva-forum-viva-verhaal kwijt??

Vanmiddag hele middag op de motor gezeten en gereden zonder op m'n telefoon te kijken tussendoor. Kom ik thuis, gemiste oproepen en voicemail van m'n teamleider, berichten van collega's of ik 'het al weet' en of ik toch de teamleider maar even wil bellen..
Nou kort verhaal: afgelopen nacht is er een directe collega van mij overleden tijdens de nachtdienst..

..kan er ook nog wel bij op dit moment! ;(
 
Rap gaan de kant gaan dan :P

Heel angstig onder de snelheidslimiet gaan rijden en geen mogelijkheid tot inhalen geven :P :+


Grmblblgrmgrrrr

Mag ik weer even m'n viva-forum-viva-verhaal kwijt??

Vanmiddag hele middag op de motor gezeten en gereden zonder op m'n telefoon te kijken tussendoor. Kom ik thuis, gemiste oproepen en voicemail van m'n teamleider, berichten van collega's of ik 'het al weet' en of ik toch de teamleider maar even wil bellen..
Nou kort verhaal: afgelopen nacht is er een directe collega van mij overleden tijdens de nachtdienst..

..kan er ook nog wel bij op dit moment! ;(

Sterkte :)
 
Laatst bewerkt:
Grmblblgrmgrrrr

Mag ik weer even m'n viva-forum-viva-verhaal kwijt??

Vanmiddag hele middag op de motor gezeten en gereden zonder op m'n telefoon te kijken tussendoor. Kom ik thuis, gemiste oproepen en voicemail van m'n teamleider, berichten van collega's of ik 'het al weet' en of ik toch de teamleider maar even wil bellen..
Nou kort verhaal: afgelopen nacht is er een directe collega van mij overleden tijdens de nachtdienst..

..kan er ook nog wel bij op dit moment! ;(
Tjeezis, zit je niet mee man, sterkte! :/

Tox: Leuk fillumpie! :Y
 
Grmblblgrmgrrrr

Mag ik weer even m'n viva-forum-viva-verhaal kwijt??

Vanmiddag hele middag op de motor gezeten en gereden zonder op m'n telefoon te kijken tussendoor. Kom ik thuis, gemiste oproepen en voicemail van m'n teamleider, berichten van collega's of ik 'het al weet' en of ik toch de teamleider maar even wil bellen..
Nou kort verhaal: afgelopen nacht is er een directe collega van mij overleden tijdens de nachtdienst..

..kan er ook nog wel bij op dit moment! ;(
Ow man wat klote :/

Zo komt alles vaak tegelijk inderdaad -O-
Heel veel sterkte ook hiermee Wijnand.
 
achi, morgen 10 uur >
767167_pb_01
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan