S1000RR Deel 7

Vraagje van een gsx r rijder _O- ik ben bekeerd ja zelfs uit de kast :} Maar ik heb het voornemen om een s1000rr uit 2015 te kopen, hierop zit een performance pakket maar ik kan nergens vinden wat dat pakket inhoud wie weet dat of waar kan ik dat vinden??

Het performance pakket ken ik niet, wel het Dynamic pakket en het race pakket. Wellicht dat iemand anders uit de groep het wel kent. Succes met de RR :}
 
Het Racepakket bevat: ABS pro(bochten ABS),Cruisecontrol en Riding modes
Het Dynamic pakket bevat:Semi actief veersysteem, Schakelassistent pro (quickshifter en terugschakelen zonder koppeling), Handvatverwarming en witte led knipperlichten
 
Mannen,

Weten jullie een (online) adres waar je originele
bmw onderdelen kan kopen ?

Bedoel dan een oliefilter,luchtfilter en dat soort dingen.
 
Het Racepakket bevat: ABS pro(bochten ABS),Cruisecontrol en Riding modes
Het Dynamic pakket bevat:Semi actief veersysteem, Schakelassistent pro (quickshifter en terugschakelen zonder koppeling), Handvatverwarming en witte led knipperlichten
De 2015 heeft nog geen bochten ABS en kan ook niet software matig daarop aangepast worden werd mij door de dealer verteld
 
Gisteravond tussen 18.00-21.00 is deze fiets met kenteken 45-MG-DP gestolen in Amsterdam-Noord

Is van een kennis van mij dus ik plaats het even namens haar. Mocht iemand iets zien of wat dan ook hoor ik het graag

full
 
Beste MF'ers :( mijn S1000RR 2012 Rood/Wit (94-MB-HS) met full system Akrapovic shorty werd gisteren 27-2-2018 GESTOLEN !!! Uit onze parkeergarage aan de Spoorstraat in Roosendaal. frame nummer WB1052401CZ030953 WIE HEEFT ER IETS OPGEMERKT?? stuur aub een bericht naar deadliest1988@gmail.com mijn dank is groot !
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo, vanaf maart een gelukkige eigenaar van een matzilveren Streettriple met Arrows uitlaat en korte kentekenplaathouder, benieuwd hoe deze gaat bevallen na een aantal jaren op een S1000RR ;)
Voor wie interesse heeft in een mooie nette 2010 S1000RR met alle opties en slechts 17k km laat maar ff horen.
 
Weet iemand of het duosteuntje van de s1000rr ook te gebruiken is als voetsteuntje voor de bediening/berijder? Motor staat nl niet thuis dus kan niet ff gaan kijken hoe het zit.
 
Weet iemand of het duosteuntje van de s1000rr ook te gebruiken is als voetsteuntje voor de bediening/berijder? Motor staat nl niet thuis dus kan niet ff gaan kijken hoe het zit.

Is je rearset beschadigd? Heb nog een originele set liggen van 2010 model, mag voor goede prijs weg :) PM maar als je interesse hebt.
 
Is je rearset beschadigd? Heb nog een originele set liggen van 2010 model, mag voor goede prijs weg :) PM maar als je interesse hebt.


Nee dat niet maar zoek gewoon een reserve voetsteuntje. En voordat ik die koop dacht ik ff checken of de voetsteuntjes van achter passen. Maar bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan