Het grote Cafe-racer topic deel 2

Ik zit er aan te denken om een gt350/550 tank te plaatsen. heeft iemand hier ervaring mee?

voor meer foto's klik

 
*O* hallohallo; Ik ben nieuw op motorforum en lees met veel interesse jullie input en reacties daarop. Ik heb onlangs een vigor gekocht en wil deze een beetje ombouwen naar ??? soort caferacer. :) Ik denk aan andere tank,zitje, stuur.uitlaat..

nu ben ik op zoek naar een 2-1 uitlaatbochten..of y-stuk achter de uitlaatbochten. niet nieuw.. maar goede 2ehands. en nog veel meer eigenlijk wat te gebruiken is om om te bouwen voor deze motor. mvgr :)
full
 
gaan er a.s. zaterdag nog mensen op bezoek bij Westland Customs? (burgers&bikes)
Ik wel denk ik, als het droog is :)
 
Even een demper vraagje:
Met welk soort dempers rijden jullie?

Ik heb 2 dunstall replica dempers maar ze maken bijna net zoveel herrie als mijn vorige megaton dempers en ze klinken blikkerig.
Ik zoek 2 niet al testille dempers maar waar wel wat geluid uitkomt
 
Even een demper vraagje:
Met welk soort dempers rijden jullie?

Ik heb 2 dunstall replica dempers maar ze maken bijna net zoveel herrie als mijn vorige megaton dempers en ze klinken blikkerig.
Ik zoek 2 niet al testille dempers maar waar wel wat geluid uitkomt
Ik heb voor mn xs 650 twee marving dempers gekocht bij nouds motorbazaar.
zijn niet de prijs van de megatons of dunstal maar qwa geluid lkkr donker, tenminste zo klinken ze bij mn maat onder de voxan.
das dan wel een duuzend maar dat zal ook wel lekker klinken onder een lichtere motor.
heb ze er dus nog niet onder.
 
Voordeel is dat de marvings DB killers hebben en volledig van RVS zijn gemaakt.

Op deze foto zitten de killers er niet in. Die worden met een circlip ring vastgezet. Erg mooie dempers.

Foto-XSHVWGKS-D.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan