fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Heb er ook 2 circuitdagen mee gereden, misschien dat dat nog invloed heeft? :?

Ik smeer ook altijd heel goed.. maar goed, ben benieuwd hoelang de volgende set het volhoud


vreemd?
de fz8 heeft ook minder vermogen als een fz1, dat zou de ketting ten goede moeten komen.
mijn fztje heeft ca 17500 km, ketting is nog top.
 
in de voorpoten gaat yamaha 01 suspension oil.
welke SAE waarde dat is?
ik lees op de diverse fora 5w, maar soms ook 2.5w of 7.5w

iemand een idee?
 
in de voorpoten gaat yamaha 01 suspension oil.
welke SAE waarde dat is?
ik lees op de diverse fora 5w, maar soms ook 2.5w of 7.5w

iemand een idee?

Kan je niet helpen sorry ;) maar over de voorvork gesproken ...

Ik ga over een week of 4 even een afspraak maken bij de veerboer (Ohlins Rooske)

Laat er ohlins veren en olie in zetten :Y
 
Kan je niet helpen sorry ;) maar over de voorvork gesproken ...

Ik ga over een week of 4 even een afspraak maken bij de veerboer (Ohlins Rooske)

Laat er ohlins veren en olie in zetten :Y

Dat is helemaal mooi spul, al vind ik de standaard voorvork helemaal zo slecht niet maar die achtershockdemper, van voorjaar maar even langs hyperpro
 
Dat is helemaal mooi spul, al vind ik de standaard voorvork helemaal zo slecht niet maar die achtershockdemper, van voorjaar maar even langs hyperpro


Ik weet niet hoe dit bij de FZ1 is maar ik vind die van de FZ8 behoorlijk slap , aan het eind van dit seizoen bestel ik ook een schokdemper van Ohlins, dan is hij echt helemaal af!! :Y
 
Ik weet niet hoe dit bij de FZ1 is maar ik vind die van de FZ8 behoorlijk slap , aan het eind van dit seizoen bestel ik ook een schokdemper van Ohlins, dan is hij echt helemaal af!! :Y

Hang ook veel van de afstelling af. Ik heb de standaard vering op de FZ1 laten afstellen en dat was een wereld van verschil dat ik heb afgezien van een upgrade.

Kan nu prima uit de voeten met de FZ1 met de standaardvering. Zelfs tijdens een circuit dag Zolder in de snelste groep.
Waar ik de enig motor was in het "toer"segment en met kenteken :') :X

De enige beperking was de grondspeling. Verder merk je dat er supersport DNA in de fiets zit :]
 
Laatst bewerkt:
Hang ook veel van de afstelling af. Ik heb de standaard vering op de FZ1 laten afstellen en dat was een wereld van verschil dat ik heb afgezien van een upgrade.

Kan nu prima uit de voeten met de FZ1 met de standaardvering. Zelfs tijdens een circuit dag Zolder in de snelste groep.
Waar ik de enig motor was in het "toer"segment en met kenteken :') :X

De enige beperking was de grondspeling. Verder merk je dat er supersport DNA in de fiets zit :]


Das net het probleem... Bij de FZ8 valt er weinig af te stellen.. voorvork helemaal niets en schokbreker alleen maar veervoorspanning ;)
 
je kan ook een r1 vork er in zetten is niet veel werk en stuurt veel beter.
full
 
Is wel erg mooi inderdaad! Die radiale remmerij is ook mooi , en remt wel wat beter ;)


Lente komt eraan!!!! *O*
 
Seizoen komt eraan maar alvast voor komende winter periode
een nieuwe druppellader besteld op daily offers.
Oude doet het nog maar is op leeftijd en voor deze centen kon ik hem niet laten schieten.
Dus als iemand ook een goedkope druppellader zoekt
in de dag aanbieding op toolstunt bij wilde.com
 
Zo juist
Een streetbox besteld.
Duurt nog 3 weekjes voor montage

Als er een fz8 rijder interesse heeft in de standaard shock van de fz1
Stuur pb
 
Zo juist
Een streetbox besteld.
Duurt nog 3 weekjes voor montage

Als er een fz8 rijder interesse heeft in de standaard shock van de fz1
Stuur pb


Ooo ben erg benieuwd wat je ervan vind! Volgens mij zit hier nog een FZ8 rijder met een Streetbox pakket

Ik ga als het salaris er weer is een afspraak maken voor de voorvork (stap1) :Y
 
Kan je niet helpen sorry ;) maar over de voorvork gesproken ...

Ik ga over een week of 4 even een afspraak maken bij de veerboer (Ohlins Rooske)

Laat er ohlins veren en olie in zetten :Y

Hier de Fz8 met streetbox ;)

Heb er alleen nog niet mee gereden haha
 
Tsja, moet ff apart.. zo houdt ik balans in de bankrekening ;)
Ja dat is ook een goed punt.

Maar nu is de motor standaard oké
Ga je alleen voor aanpassen dan wordt het een vreemde wip

Je mag natuurlijk altijd mijn standaard fz1 schokbreker kopen
*D
Veel goedkoper en beter als fz8
 
Ziet er goed uit :Y ..kan ook aardig wat in zo te zien!

Hier nog steeds rustig, iedereen nog steeds in winterslaap? ;)
Gisteren even naar gebben motoren geweest voor mijn nieuwe kettingset, hopelijk houdt deze het wat langer uit :Y .. Ziet er in ieder geval wel mooi uit, zon zwart tandwiel :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan