Het Supergrote Action Olie Topic Nr 4 1,2,3 action!

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
19.179
10.750
Op reis
Facebook
Laatst bewerkt:
Ummm niet geheel.. nokkenas xjr 1300 ingevreten..daarvoor altijd motul 5100 ingezeten.

Ding liep als een zonnetje! na die action meuk dus stuk gelopen!


:z
De mijne ging stuk nadat ik net was wezen pissen.
Ik ga nooit meer pissen direct voor het motorrijden.
Wat had dat ding gelopen? Waren ze niet al aan het slijten voor die oliewissel?
Als dit aan die olie ligt, waarom blijven al die andere met Actionolie dan wel heel?
 
je kan je motor op 2takt olie laten rijden gaat die meteen stuk nee lange termijn gelul, gebruik gewoon wat er in hoort......mijn honda ging olie zuipen met die rommel en mijn zwager kent genoeg gezeik met autos op goedkope action olie.
 
Laatst bewerkt:
je kan je motor op 2takt olie laten rijden gaat die meteen stuk nee lange termijn gelul, gebruik gewoon wat er in hoort......mijn honda ging olie zuipen met die rommel en mijn zwager kent genoeg gezeik met autos op goedkope action olie.
Vreemd. Mijn auto loopt er prima op en een kennis van me heeft al ruim 500.000Km gereden met een Franse auto op lpg zonder motorische problemen.
 
jij zuigt van alles uit je duim,gaat om de overstap naar die meuk dan is het ineens de krukas lagers zeker die ineens stuk gaan. motul is goed spul heeft zichzelf al lang bewezen.
als ik een halve liter moet bijvullen na 900 km na action olie weet ik genoeg.
leuk blok gaar voor 20 euro besparen.....

14 motoren motul en nooit gezijk :z
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn hier allemaal ingenieurs aanwezig die beweren dat Action olie het je van het is,
je vraagt je af waarom oliefabrikanten nog de moeite nemen om onderzoek te doen,het is immers totaal weg gegooid geld want de ultieme motorolie bestaat al namelijk die van de Action.
Sterker nog waarom geen Action olie in de F1 wagens gebruiken,dat moet goed gaan volgens de kenners hier,immers motorfietsen draaien ook zulke hoge toeren,dus doe geen moeite meer met dure research,Action oil is the way to go. :Y *O* *O*
Alle gekheid op een stokje,gooi lekker de Action olie in je blok als je daar een goed gevoel bij heb,gaat ie kapot heb je pech,blijft het heel heb je lekker goedkoop gereden. :Y :)
 
Laatst bewerkt:
jij zuigt van alles uit je duim,gaat om de overstap naar die meuk dan is het ineens de krukas lagers zeker die ineens stuk gaan. motul is goed spul heeft zichzelf al lang bewezen.
als ik een halve liter moet bijvullen na 900 km na action olie weet ik genoeg.
leuk blok gaar voor 20 euro besparen.....

14 motoren motul en nooit gezijk :z
Nee hoor, ik noem enkel feiten. Jij enkel aannames.
Hoe weet jij dat die motor niet stuk was gelopen met een ander merk?
Waarom gooi jij die meuk in je blok als je weet van je zwager dat het rotzooi is?
Misschien is de reinigende werking van die Actionolie wel veel beter dan die van je Motul olie waardoor hij olie ging verbruiken. Waarom verbruikt mijn auto zo goed als niks met die olie?
 
Nee hoor, ik noem enkel feiten. Jij enkel aannames.
Hoe weet jij dat die motor niet stuk was gelopen met een ander merk?
Waarom gooi jij die meuk in je blok als je weet van je zwager dat het rotzooi is?
Misschien is de reinigende werking van die Actionolie wel veel beter dan die van je Motul olie waardoor hij olie ging verbruiken. Waarom verbruikt mijn auto zo goed als niks met die olie?
Het is hier een motor forum geen auto forum vdv. Wat interesse mij dat geleuter over je auto.
Feitelijk ben je mede aansprakelijk voor de schade aan dat motorblok met die promotie van die meuk door jou en anderen ! :( :( :(
Wat ga je daaraan doen !
 
Het is hier een motor forum geen auto forum vdv. Wat interesse mij dat geleuter over je auto.
Feitelijk ben je mede aansprakelijk voor de schade aan dat motorblok met die promotie van die meuk door jou en anderen ! :( :( :(
Wat ga je daaraan doen !
Ik promoot helemaal niks, ik noem alleen maar wat feiten.
Daar heb je veel meer aan dan aan dat dom geleuter van jou.
Ik zeg niemand dat ze Die Action olie moeten gebruiken. Ik zeg alleen dat ik er geen slechte ervaringen mee heb. Ik weet dat het hier geen autoforum is maar ik reageerde op iemand die er slechte ervaringen mee had in zijn auto (of zoals hier meestal, van horen zeggen)
 
Gelukkig zijn hier allemaal ingenieurs aanwezig die beweren dat Action olie het je van het is,
je vraagt je af waarom oliefabrikanten nog de moeite nemen om onderzoek te doen,het is immers totaal weg gegooid geld want de ultieme motorolie bestaat al namelijk die van de Action.
Sterker nog waarom geen Action olie in de F1 wagens gebruiken,dat moet goed gaan volgens de kenners hier,immers motorfietsen draaien ook zulke hoge toeren,dus doe geen moeite meer met dure research,Action oil is the way to go. :Y *O* *O*
Alle gekheid op een stokje,gooi lekker de Action olie in je blok als je daar een goed gevoel bij heb,gaat ie kapot heb je pech,blijft het heel heb je lekker goedkoop gereden. :Y :)

:}
 
Nee hoor, ik noem enkel feiten. Jij enkel aannames.
Hoe weet jij dat die motor niet stuk was gelopen met een ander merk?
Waarom gooi jij die meuk in je blok als je weet van je zwager dat het rotzooi is?
Misschien is de reinigende werking van die Actionolie wel veel beter dan die van je Motul olie waardoor hij olie ging verbruiken. Waarom verbruikt mijn auto zo goed als niks met die olie?

als als als of of of. wel heel toevallig allemaal he.
rij er lekker mee door maar ga niet zeggen dat het goed voor motoren is zijn zat mensen die het aannemen en zo hun blok slopen. je zou bijna denken dat je in de action olie reclame werkt.
 
Ik vind wel dat elke motorfiets die ooit op Action olie heeft gelopen voorzien moet worden van een niet-verwijderbare sticker en/of een aantekening op het kentekenbewijs. Dit om eventuele kopers van de motor te waarschuwen.
Uiteraard ook het brandmerk op het voorhoofd van de eigenaar niet vergeten. :P
 
ik raad mensen geen dingen aan die je motorblok mogelijk slopen en al hebben gesloopt maar dat gelooft hij toch niet, werkt irriterend en maar blijven volhouden.....tjah ik bind er geen doekjes om dan meer. dat zijn koekblik nog rijd zegt niks over motoren.
hij gooit alle Ervaringen van mensen die schade hebben in de wind.....met kan net zo goed met motul gebeuren.
En is dat niet zo dan?
Waar blijven de antwoorden op mijn vragen?
Mensen die alleen maar alles afzeiken zonder antwoorden te geven kan ik niet serieus nemen.
Ik heb diverse keren mijn blok kapot gehad maar nog nooit Actionolie in mijn motor gehad.
Ik geef hier alleen maar mee aan dat ook met andere olie je blok kapot kan lopen. Als een blok met Actionolie kapot gaat hoeft dat niet aan die olie te liggen.
Het valt me wel erg op dat mensen die de olie van Action afkraken er belang bij hebben dat het niet gebruikt wordt. Verder raad ik niks aan. Nergens lees je dat ik adviseer welke olie te gebruiken. Ik schrijf slechts mijn ervaringen. Wat men daar mee doet moet en ze zelf weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik raad mensen geen dingen aan die je motorblok mogelijk slopen en al hebben gesloopt maar dat gelooft hij toch niet, werkt irriterend en maar blijven volhouden.....tjah ik bind er geen doekjes om dan meer. dat zijn koekblik nog rijd zegt niks over motoren.
hij gooit alle Ervaringen van mensen die schade hebben in de wind.....met kan net zo goed met motul gebeuren.
Leuk dat je komt binnenvallen, alleen je houding is niet geheel je van het :)

Je hebt geen bewijzen, geen steekhoudende argumenten. En juist dat neem je een discussiepartner kwalijk.

Ik heb door je bijdragen op MF gekeken, en nergens blijkt een vakmanschap uit, sowieso niet op oliegebied. Waarom zou jouw verhaal beter zijn dan dat van een ander?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan