Het Supergrote Action Olie Topic Nr 4 1,2,3 action!

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
18.969
10.497
Op reis
Facebook
Laatst bewerkt:
Bij benzine, lood is al een tijd verboden. Gaf een goede smeerwerking.
In de plaats zijn additieven gekomen.
Witte pomp = geen additieven.
Supreme/excellent/v-power = dubbele additieven.
Naast smeerwerking nog veel meer goede eigenschappen, klopgetal ernaast gelaten.

Bij smeerolie zullen er dan ook de duurdere componentem missen.
Zo heeft de Shell kassiere dat voorgelezen uit zijn flyer? _O-
Je weet dat hele bedrijfsparken op witte pomp brandstoffen rijden he?
 
Zonde van de olie zeg! Dat zat er dus net pas in :(

:+


erg kudt. Wel goed verzekerd? 7000km klinkt als een niet heel oude fiets namelijk..
Geen rechtsbijstand, ook als het niet je schuld is dan mag je alles zelf regelen, zelfs bij de KNMV.
Genoeg getuigen in ieder geval die contact hebben opgenomen.
Vreemde kettingbotsing over zes banen, van achteren aangetikt en nu is het al vrijdag.
Ik heb er niets van meegekregen, werd pas veel later wakker in het ziekenhuis. :)
 
Bij de Action wordt ook Valvoline olie verkocht.
Dat is een A-merk.
Dus als het bij Action verkocht wordt voor 4 euro dan zou het (volgens Kevinblade) slecht zijn.
Maar als exact dezelfde olie bij een auto/motor dealer verkocht wordt voor 14 euro zou het ineens wel goed zijn.
Wat een onzin!!
Valvoline olie is ook niet hetzelfde als de Techno olie die bij dezelfde winkel verkocht wordt.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor andere A-merkproducten die bij Action (of andere budget winkels) verkocht worden.

Het is vreemd dat men iets moet uitleggen als het goedkoop is.
Maak als je voor hetzelfde product de prijs hoger maakt, dan vindt men het automatisch wel goed.

Is toch raar, of niet.
 
Laatst bewerkt:
Luitjes van de action-olie,

Stel dat ik mij aansluit bij dit clubje. Welke action olie moet er dan in mijn oude ZZR1100C uit "92 met pakweg 68k op de teller.

Verras mij dus. *O*
IK zag dat ze bij Lidl W5 motorfietsolie hebben. Ik zag alleen 15w40 staan, misschien hebben ze ook andere.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm....ik zal eens blik werpen bij de Lidl. Maar wel moet het tenminste aan APi SL en JASO MA en MA2 voldoen ofwel mijn natte koppeling moet blijven werken.
Lees dit topic eens goed door (sterkte daarbij). Die specs blijken, hoe zeg ik dit voorzichtig, niet in alle gevallen noodzakelijk voor een juiste werking van de natte koppeling.
 
Ik zal het topic doornemen, maar wil voor geen prijs over een maand in Duitsland staan met een slippende koppeling.

Bij twijfel haal ik niet in en kieper ik de valvoline dura blend 4T erin.
De koppeling zal hoger in toeren slippen, ik verwacht niet dat je er stil mee komt te staan. ;)

Ga gewoon lekker door met je Valvoline Durablend, dan weet je als je koppeling ouder wordt en slipt dat het niet aan de olie lag.

Tot vorig jaar gebruikte ik in mijn motorfietsen de Action 5W40 volsyntheet. ( Raptor 1000, GSX-F750 )
En dat al jaren en jaren.. wel een keer betere koppelingsveren in de GSX-F gezet.

Nu twee recente BMW's, de S1000R heeft de 5W40 van Valvoline uit de Action winkels.
En de G310R moet ik nog even kijken, die wil een 20W50.. dus andere viscociteit..
 
Laatst bewerkt:
Mijn brommer krijgt binnenkort weer verse olie. Heb nog wat resten olie staan, en die gaan er eerst in. Dan vul ik het af met de olie die ik bij Louis besteld heb. Sinds ik dit topic ontdekt heb ga ik full action. 8-)

Zelf drink ik single malt, maar mijn brommer krijgt zelfgemaakte blend. Maar het is een Honda. :]
 
Mijn brommer krijgt binnenkort weer verse olie. Heb nog wat resten olie staan, en die gaan er eerst in. Dan vul ik het af met de olie die ik bij Louis besteld heb. Sinds ik dit topic ontdekt heb ga ik full action. 8-)

Zelf drink ik single malt, maar mijn brommer krijgt zelfgemaakte blend. Maar het is een Honda. :]
Niet mixen!!!!!!!!!! :+

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan