Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

Leuk filmpje idd. Mooie combi ook maar niet mijn kleur en wat dat lassen betreft :X

+1 voor het filmpje, +1 voor de combi -1 voor de kleur en -1 voor het lassen aan het motor frame = totaalscore 0 :+
 
Altijd dat gezeur over dat lassen....


Er is nog steeds niemand die je verplicht om het te laten keuren (behalve dan jfj misschien, maar daar luistert toch niemand naar) dus of je nu wel of niet last, zolang je het toch niet gaat keuren maakt het ook geen bal uit...

En dan nog.... Zeker weten dat ze bij een keuring niet eens zullen zien dat er een verstevigingsbuisje bij in gelast is. Die l4age is daar het levende bewijs van....
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.. geen smiley er bij.. Hij zal het toch niet echt menen...
 
Is dit een zijspan???????????? Nee! Een (natte) drooooooooooooooooommgespann!!!

En aan de kwaliteit van het laswerk/construktie twijfel ik geen micrometer.
Wat een vakwerk, wat mooi en kwalitatief oogt het onfeilbaar.

Nou kom je in ons land niet door de keuring met een combinatie als je aan het motorframe last.

Maar kunnen ze je nog afkeuren als je gekwalificeerd lasser met de juiste certificaten bent en als je volgens de bijbehorende procedures werkt.
En als je dit hebt laten vastleggen door een erkend las inspectie bedrijf? (Wat het wel een heel stuk duurder maakt natuurlijk)
 
Leuk filmpie,


Het lijkt wel of die mannen lassen aan een motorframe! :X :X Dat zal toch niet??

Ooohh en een telescoopvork. Dat gaat nooit goed. Dat duikt, en je keeringen zijn zooo lek.

Maar zonder gekheid, die is AF
 
Laatst bewerkt:
Is dit een zijspan???????????? Nee! Een (natte) drooooooooooooooooommgespann!!!

En aan de kwaliteit van het laswerk/construktie twijfel ik geen micrometer.
Wat een vakwerk, wat mooi en kwalitatief oogt het onfeilbaar.

Nou kom je in ons land niet door de keuring met een combinatie als je aan het motorframe last.

Maar kunnen ze je nog afkeuren als je gekwalificeerd lasser met de juiste certificaten bent en als je volgens de bijbehorende procedures werkt.
En als je dit hebt laten vastleggen door een erkend las inspectie bedrijf? (Wat het wel een heel stuk duurder maakt natuurlijk)


:P thanx!!!! *O*
 
Is dit een zijspan???????????? Nee! Een (natte) drooooooooooooooooommgespann!!!

En aan de kwaliteit van het laswerk/construktie twijfel ik geen micrometer.
Wat een vakwerk, wat mooi en kwalitatief oogt het onfeilbaar.

Nou kom je in ons land niet door de keuring met een combinatie als je aan het motorframe last.

Maar kunnen ze je nog afkeuren als je gekwalificeerd lasser met de juiste certificaten bent en als je volgens de bijbehorende procedures werkt.
En als je dit hebt laten vastleggen door een erkend las inspectie bedrijf? (Wat het wel een heel stuk duurder maakt natuurlijk)
Op het moment dat er (in NL) aan een frame wordt gelast is het geen fabrieksframe meer en moet je het frame dus opnieuw laten keuren onder je eigen bedrijfsnaam (of als zelfbouw). In het verleden werd dat wel door EZS en EML gedaan. Die stonden dan ook vermeld als merk op het kenteken.
 
Leuk filmpie,


Het lijkt wel of die mannen lassen aan een motorframe! :X :X Dat zal toch niet??

Ik vind het altijd wel toffe bakken die "Luke, I am you're father'-bakjes ;)

zit me wel af te vragen waarom er in godesnaam twee van die gruwelijk grote remklauwen achter het bakwiel zitten ?
en moest dat oerlelijke stuur er nu echt op ?? :r
 
http://www.gespann-news.de/news---gespann/stern---straenkaempfer/index.html

Prachtige basis met foute details. Die kont zo mal omhoog is niks, de gaten in die kont voor de uitlaat dan wel weer prachtig. En die adelaar in de vloerplaat hoeft van mij ook niet, met de Nederlandsche leeuw in de vloer gelaserd vind ik het wel een mooi detail. De wielen zijn mooi van afmeting, de velgen is niet mijn smaak. Het zijspan vindt ik prachtig, ik denk dat het mijn volgende bak wordt!
 
En die lummel van een Helmut flikt het weer! Kijk eens naar de remschijf van het bak wiel, dat ziet er toch niet uit!!! Even met een busje zinkspray dr over voor montage en je hebt een Panda schijf zonder roest! Er werd al eens gesproken van een vlag op een modderschuit; dit hier is de modder op de vlaggenschuit!
full
 
Motor leunt flink naar de bak toe, is dat ook "für bessere fahrbarkeit"?
En die kont kan dan wel zijn zoals de Duitsers het altijd doen, ik vinnut lelijk.
Wel een ruig ding verder.
 
Motor leunt flink naar de bak toe, is dat ook "für bessere fahrbarkeit"?
En die kont kan dan wel zijn zoals de Duitsers het altijd doen, ik vinnut lelijk.
Wel een ruig ding verder.

über-lelijk zo'n achterkant :r :r
 
En dan dat stuurkuipje :r eigenaar moet wel een capuchontrui aan hebben _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan