Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Fototje van vandaag, was heeeeeerlijk weer :]

2VbPv0W.jpg
 
Zelf ben ik normaal niet zo'n fan van KTM supersport motoren, maar hoe vaker ik dit model voorbij zie komen, hoe meer ik er op een wil rijden! Mooie motor glennix :)
 
Zo 'supersport' is die RC nog niet eens hoor. Heb op de RC390 gereden, niets mis mee qua zithouding. Kan VEEEEEL extremer. Met andere woorden: fijne motor!
 
Laatst bewerkt:
De Cagiva Mito is verkocht voor een mooi bedrag,
dus ben sinds gister officieel A1 motorloos.

Was wel echt een leuke motor om de basis op te leren :9
 
Na lang zoeken heb ik dan eindelijk een ander uitlaatsysteem gevonden. (Black Widow)
Hij klinkt geweldig en maakt hem helemaal af!

Voor:
Stock

Na:
Almost finished

Ik heb ook een filmpje gemaakt over de metamorfose van mijn motor en dat ik een stukje rij, voor de geïnteresseerden:

Zondag 17 april ga ik zeer waarschijnlijk, met mijn vader, meerijden met de toertocht van Motorport Rockanje, zijn er toevallig nog anderen die met deze rit meerijden?
Ik hoor het wel!
 
@Monomuis ik had het ook over de modellen van KTM algemeen;) Zelf vind ik zo'n 'extreme' zithouding juist geweldig:D

Ik ben ook alweer 35 jaar joh, dan heb je liever wat comfortabels. O-)
Een YZF-R125 zit overigens wel een stukkie sportiever dan een RC125 dus.

Ik vond een F3 675 ook niet echt prettig qua zit, maar eerlijk is eerlijk; het went wel.
Het eerste half uur toen ik de F3 onder mijn kont had, had ik echt zoiets van 'waar ben ik aan begonnen?!'. Was gelukkig voor een test, daarna weer op de eigen brommert.
 
Ik ben ook alweer 35 jaar joh, dan heb je liever wat comfortabels. O-)
Een YZF-R125 zit overigens wel een stukkie sportiever dan een RC125 dus.

Ik vond een F3 675 ook niet echt prettig qua zit, maar eerlijk is eerlijk; het went wel.
Het eerste half uur toen ik de F3 onder mijn kont had, had ik echt zoiets van 'waar ben ik aan begonnen?!'. Was gelukkig voor een test, daarna weer op de eigen brommert.

Ben wel beetje jaloers dat jij zulke motoren zo even mee mag voor een test review, dat zou ik ook wel willen. :9
 
Laatst bewerkt:
Hi allen,

Zijn er 125cc'ers die interesse hebben in een toer? Verzamelpunt zou rond Schiedam/Rotterdam zijn, route is nog niet gemaakt. Ben erg benieuwd naar wat de opkomst zou zijn.

Zelf heb ik een YZF-R125, foto's zal ik ergens deze week proberen te uploaden. ;)

-Edwin
 
Ik kwam hier om deze vraag te stellen, ik ben er zeker bij! Met mijn Honda CBR125R!


Hi allen,

Zijn er 125cc'ers die interesse hebben in een toer? Verzamelpunt zou rond Schiedam/Rotterdam zijn, route is nog niet gemaakt. Ben erg benieuwd naar wat de opkomst zou zijn.

Zelf heb ik een YZF-R125, foto's zal ik ergens deze week proberen te uploaden. ;)

-Edwin
 
Terug
Bovenaan Onderaan