Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Ik heb een Duke 200 gekocht, ik wil toch iets meer power. :P
Mijn MSX wordt verkocht en over de VanVan twijfel ik nog. Dat ligt eraan hoe de Duke zit op lange afstanden.
 
Maandagavond heb ik nog een heerlijk rondje door het dorp gemaakt op de GS125. Heerlijk in het donker maar nog wel warm. Voelde bijna zomers aan :] !
Het was voor mij op de GS125 wel een afscheid, want ik heb hem gisteren verkocht. Tot die tijd staat hij braaf in de schuur te wachten op z'n nieuwe baasje.
 
Is inderdaad wel erg stil! Zijn er geen mensen in Noord-Holland die afentoe samen willen rijden? :]
Maken we een groepsapp aan zodat we makkelijk kunnen afspreken! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hij is dan eindelijk helemaal af!
CBR125R%20met%20stickers_zpsuo77jxvl.jpg.html

Ik ben er erg trots op en blij mee!

Zou mijn foto in de OP vervangen kunnen worden? :p
 
Yoo mensen...! Tijdje niks gepost, maar lees dat er mensen uit Noord-Holland komen :) Zelf kom ik uit omgeving Hoorn en als oud 11kwer (inmiddels 35kw), lijkt het mij leuk om met paar MFers te toeren!

Wie o wie?
 
Ik ben na 2 weken ook terug op de baan..

mijn Duke deed plots niets meer. na lang zoeken en zwoegen, bleek dat er een draad gewoon los doormidden zat :( alles terug netjes aan elkaar gezet en hij rijdt weer :)

Filmpkes volgen nog wel es..

Grtz Davy
 
Ik ben na 2 weken ook terug op de baan..

mijn Duke deed plots niets meer. na lang zoeken en zwoegen, bleek dat er een draad gewoon los doormidden zat :( alles terug netjes aan elkaar gezet en hij rijdt weer :)

Filmpkes volgen nog wel es..

Grtz Davy
Had ik ook een keer, sochtends motor uit de schuur, starten sloeg ie af en wou niet meer lopen, na tijdje zoeken bleek vacuum slang van de tank los gegaan te zijn zonder reden. :X
Kunnen soms kleine dingetjes zijn. -O-
 
Had ik ook een keer, sochtends motor uit de schuur, starten sloeg ie af en wou niet meer lopen, na tijdje zoeken bleek vacuum slang van de tank los gegaan te zijn zonder reden. :X
Kunnen soms kleine dingetjes zijn. -O-

inderdaad!
bij mij was het een stroomdraad van het contact naar de motor... zucht..
 
Mijn MSX kan uit de op, die heb ik vetkocht. Mijn VanVan staat te koop, dus die kan ook uit de op.
 
Omgeving Utrecht? Check. Maar geen 11kW. :)
Dit subforum is sowieso vrij stil. En toch zijn er redelijk wat mensen dit jaar voor A2 geslaagd. Blijkbaar moeten ze motor-forum nog vinden.
 
Nieuwe 11kw rijder hier :)
Yamaha Mt 125 ABS, tweedehands kunnen kopen met 1900 km
Plannen: R&G valblokken, R&G tailtidy
full

full

full

full

Mag in de "OP" komen, ben nieuw hier, sorry als ik iets tegen de regels doe :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan