Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Heb je nou ondertussen je motorrijbewijs gehaald?

UPDATE 04-11-2014
De motor aerox reed wel goed maar ging maar tot 80 op teller?!?!
Ik dus alles nakijken en blijkt dat de gaskabel helemaal verkeerd zat dat dus gemaakt en de gaskabel gaat ook weer soepel.
Morgen even testrijden.

Nog te doen:
Motor rijbewijs halen: wordt wss in het voorjaar omdat we nu net de winter in gaan en ik niet door de sneeuw wil kachelen.
 
Kijk je uit dat je dat ding niet te krap afstelt, helemaal in deze periode waar het heel opeens heel fris kan worden is het belangrijk dat je zo'n 2takt knap afsteld, het liefst net te rijk.. :)
ik weet er alles van, nouja niet alles maar je snapt wat ik bedoel xD
heb hem er vandaag onder gezet en test ritje gemaakt. morgen de boel maar eens goed bekijken hoe de afstelling staat. gelukkig morgen nog vrij van school dus mooi even de tijd :)

gr max
 
Je weet er alles van, en toch ga je rijden zonder luchtschroef? (met die ouwe carb dan.) Klinkt meer alsof je er alles over denkt te weten :+ ;)
 
zoals ik al zei, niet alles maar je snapt wat ik bedoel. ook zonder luchtschroef heb ik ervoor gezorgd dat hij rijk genoeg liep. en als ik moet kiezen tussen fietsen of zonder luchtschroef rijden (wat goed rijd zolang je de snelweg niet op gaat) ga ik toch voor de motor
 
Ik ben bezig met mijn motor rijbewijs...
en ik heb een 50cc blokje eronder gegooit omdat ik daar meer pks uit kan halen :)
100cc blokje haalt net de 80kmh...
 
Ik ben bezig met mijn motor rijbewijs...
en ik heb een 50cc blokje eronder gegooit omdat ik daar meer pks uit kan halen :)
100cc blokje haalt net de 80kmh...

Sorry hoor, maar als jij zonder rijbewijs op opgevoerde scooters gaat rijden, dan hoor je niet thuis in dit topic. Je bent hartstikke illegaal bezig en daar zijn andere forums voor.
 
Wat ik al zei, kom maar terug als je lessende bent en een 11kW motortje wilt kopen. Nu ben je gewoon een wannabe, die horen op scooter(-)freaks.nl. In de update van 3 dagen terug geef je aan in het voorjaar te gaan lessen ivm de winter. Dus hoe kan je dan bezig zijn met je motorrijbewijs? In je hoofd zeker? Wie probeer je nou voor de gek te houden?
 
Theorie?
Plus ik hij ligt hier er nu bij als een kaal frame
maarja doei doei haters
wss vinden jullie het gewoon niet leuk dat een scootertje je voorbij rijdt 😂😂😂
 
Theorie?
Plus ik hij ligt hier er nu bij als een kaal frame
maarja doei doei haters
wss vinden jullie het gewoon niet leuk dat een scootertje je voorbij rijdt 😂😂😂
lol, wie zegt dat het 50cc opgefokte blokje wat je volgens jou meer pks levert ook meer koppel levert?
Koppel vind ik persoonlijk veel interessanter dan PK _O-
+11kW met een 2takt is standaard rond de 80KM/H (zie bijv. RS125)

4taktjes hebben mazzel en halen soms de 130 nog :+

Ennuh, in dit topic zitten ook volvermogen rijders die gewoon voor de leuk een 11kW fietsje hebben. (ik dan weer niet, ruimte gebrek :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bezig met mijn motor rijbewijs...
en ik heb een 50cc blokje eronder gegooit omdat ik daar meer pks uit kan halen :)
100cc blokje haalt net de 80kmh...

Jij haalt van z'n langzalzeleven niet meer pk's uit een 50cc blokje :')
Daar heb jij gewoon geen kennis voor.

Het enige wat jij kunt is vervangingsonderdelen er op zetten die het vermogen ietsje opschroeven.
Maar daar kun jij ook al niet uit kiezen getuige je posts op brommerforum.nl waar jij al hard uitgekotst bent door je opmerkingen.

Dagdag :W

(Ohja, ingehaald worden door een scooter.. ik rij al harder in de 2 dan jij ooit zult halen met dat hok :j )
 
Der is ook al zo'n gozer die bij zijn avatar de naam van zijn brommer heeft staan volgens mij...

Dit is het MOTOR-forum... :')
Boeien. Als iemand trots is op zijn brommertje prima toch, ik heb mijn schakelbrommert ook nog in me sig staan. Heb meer rijervaring op dat ding opgedaan dat velen hun hele leven doen op een motor.

Dat terzijde, ik denk niet echt dat veel hier interesse zullen hebben in een projectpage van een opgevoerde scooter. Misschien beter op het te beperken tot scooter-freaks.nl, zoals inmiddels al twee keer geopperd.

Groetjes
 
Boeien. Als iemand trots is op zijn brommertje prima toch, ik heb mijn schakelbrommert ook nog in me sig staan. Heb meer rijervaring op dat ding opgedaan dat velen hun hele leven doen op een motor.

Dat terzijde, ik denk niet echt dat veel hier interesse zullen hebben in een projectpage van een opgevoerde scooter. Misschien beter op het te beperken tot scooter-freaks.nl, zoals inmiddels al twee keer geopperd.

Groetjes
Ik heb met 2 jaar schakelbrommer, veel gereden, maar niet zo veel als nu totaal met de motort :')

2 tegenover bijna 6 jaar, is toch een groot verschil. Met de motor zelfs een dagrit van 1100KM gereden, oke dat was afzien op de FZR400 met 25kW maar heb het toch gedaan _O-

Dit jaar geen weekend weg geweest, maar vorig jaar 3x en de 2 jaar daarvoor in ieder geval 1x.

Met 75km per dag aan woon werk verkeer gaat het ook hard, al wissel ik die lekker af met de auto, overigens heb ik heerlijke handvatverwarming en een verwarmd vest :Y .

Heb met de brommers ook meer kilometers in de regen gereden, dan met mooi weer :')

Toen ik 16 was meteen begonnen op schakelbrommers omdat ze zo mooi vergelijkbaar zijn aan motoren (op het vermogen na), was toch altijd wel een motorgek, heb ook eerst motorrijbewijs gehaald en een motor gekocht voor ik begon aan het autorijbewijs :+

Dus wat jij zegt hangt er wel vanaf over welke groep je spreekt, als je het over de motormuizen die veelal op dit forum zitten, zal dat niet volledig kloppen. De mooi weer rijders die wel met een motor op vakantie gaan, zullen toch al snel meer kilometers maken dan je met een brommer doet.

Als je het hebt over een groep die hun rijbewijs gewoon wilde hebben om af en toe een motor te huren, ja dan klopt het wel, maar zoveel mensen ken ik niet in mijn omgeving die dat doen. 1 op de 100 of zo :?
 
Theorie?
Plus ik hij ligt hier er nu bij als een kaal frame
maarja doei doei haters
wss vinden jullie het gewoon niet leuk dat een scootertje je voorbij rijdt 😂😂😂

_O- _O- Ik word dagelijks voorbij gereden door scootertjes in de bebouwde kom, omdat die idioten zich niet aan de snelheid houden. Nou, dat is pas stoer. Haha... maar buiten de bebouwde kom lukt dat niet meer, hoor. Bovendien heb ik een A rijbewijs en schijt aan snelheid.
Grow up en bye bye. :W
 
Maar chicks (of moet ik tegenwoordig 'chimeids' zeggen?) zijn toch gek op jongens die op bromscooters motoren inhalen?

Geen opgevoerde brommer die het van mijn MT-03 gaat winnen.
Qua snelheid een Kreidler van Veen bijv. wel, maar laat mij dan ook de -03 kietelen, dan praten we verder.
 
Maar chicks (of moet ik tegenwoordig 'chimeids' zeggen?) zijn toch gek op jongens die op bromscooters motoren inhalen?

Geen opgevoerde brommer die het van mijn MT-03 gaat winnen.
Qua snelheid een Kreidler van Veen bijv. wel, maar laat mij dan ook de -03 kietelen, dan praten we verder.

Kudt, dacht dat het een 125'er was :+
 
Dus wat jij zegt hangt er wel vanaf over welke groep je spreekt, als je het over de motormuizen die veelal op dit forum zitten, zal dat niet volledig kloppen. De mooi weer rijders die wel met een motor op vakantie gaan, zullen toch al snel meer kilometers maken dan je met een brommer doet.

Als je het hebt over een groep die hun rijbewijs gewoon wilde hebben om af en toe een motor te huren, ja dan klopt het wel, maar zoveel mensen ken ik niet in mijn omgeving die dat doen. 1 op de 100 of zo :?
klopt ook zeker wat je zegt, maar aantal van de "motorrijders" die ik ken, pakken dat ding echt alleen als er 0% kans op regen is. En dan rijden ze vaak als een tutje :+ .

Hier op het forum is het inderdaad veelal fanatiek volk, en dan zal die pakweg 14.000km die ik op dat hok van me toendertijd heb afgereden/gegleden er niet veel toedoen. Dessalniettemin erg goede tijd gehad, en vooral een hoop geleerd (van onder andere fouten) met die brommer. :)
 
Jij haalt van z'n langzalzeleven niet meer pk's uit een 50cc blokje :')
Daar heb jij gewoon geen kennis voor.

Het enige wat jij kunt is vervangingsonderdelen er op zetten die het vermogen ietsje opschroeven.
Maar daar kun jij ook al niet uit kiezen getuige je posts op brommerforum.nl waar jij al hard uitgekotst bent door je opmerkingen.

Dagdag :W

(Ohja, ingehaald worden door een scooter.. ik rij al harder in de 2 dan jij ooit zult halen met dat hok :j )


hou mn project pagina maar goed in de gaten dan zul je zien dat ik zo rond de 20 a 25 pk uitkom :) met zelf bewerkte carters ;) :W
 
Nee, die MT-03, mocht ik ooit mijn bromfiets af hebben dan was ie geen match geweest _O-

Nope, is 660cc, dus dan moet je goed kunnen tunen en een rijwielgedeelte maken wat nog scherper stuurt dan een SM. Een standaard MT-125 kan je wel voorbij met een flink opgevoerde brommer. Maar dan moet je eigenlijk de 125cc'er ook kietelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan