Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Al 2 keer ingepland om bij verschillende mensen motor te gaan kijken, bij 1 gekeken en 1 keer niet eens geweest.
Die stomme belgen verkopen laatste minuut aan andere mensen. Ben nu al zo'n 80 euro kwijt. Ik begin steeds minder in afpsraken te geloven van hun. Heb ik aanhangwagen gehuurd en alles verkoopt hij hem aan iemand anders voor 50 euro hoger...

Je had ook gewoon mijn K-Pipe moeten kopen! :P
Al hoewel die ook weg gaat naar de persoon die als eerste op de stoep staat, ongeacht meer of minder geld.

Maar wel zuur... je huurt toch die aanhangwagen, neemt tijd er voor vrij. Niet ntjes. Maar ze hebben denk ik negatieve ervaring met mensen die nooit kwamen opdagen, want hoeveel mensen hebben wel niet interesse in mijn K-Pipe en dan ga je akkoord met het bod en dan hoor je ze nooit weer.
 
:^ Helaas is dat de waarheid. Denk je het eens te zijn, zeggen ze dat ze komen en je hoort nooit meer wat. Maar als er een vaste afspraak is gemaakt, dan moeten ze de motor niet aan een ander verkopen, dat is niet netjes.
Balen, hoor.
 
:^ Helaas is dat de waarheid. Denk je het eens te zijn, zeggen ze dat ze komen en je hoort nooit meer wat. Maar als er een vaste afspraak is gemaakt, dan moeten ze de motor niet aan een ander verkopen, dat is niet netjes.
Balen, hoor.
Misschien ben ik de enige hoor maar ik houd mezelf aan afspraken, ik maak ze niet als ik ze niet kan opvolgen...
 
Zit die "The_Max" trouwens op de HAN in Arnhem?
Daar staat wel eens een Cagiva Mito Lucky Strike namelijk
 
Vandaag toch maar een keertje een afspraak gemaakt voor een grote winterbeurt. Heb toch wel het gevoel dat dat nodig was. Hoop dat het een beetje rond de 500 euro max zit.
 
Beter vraag je van tevoren wanneer het boven een bepaald bedrag uit dreigt te komen, dat ze ff bellen voor overleg..

Zo vraag ik ook altijd prijzen vooraf als ik onderdelen ga bestellen. Vandaag motorzaak gemaild voor kettingset en achterband en de band zou dus iets van 110 euro kosten! Vorig jaar had ik een complete set michelins voor miss 120 euro ofzo.. Dat bleek een speciale actie te zijn geweest kreeg ik als antwoord.. Ging er eigenlijk volledig van uit dat dat bandje weer circa 50 euro zou kosten, maar niet dus... nu dus even op internet speuren.. Kettingset was 118 euro en leek mij wel prima. Krijg je originele kwaliteit en op internet is het niet gek veel goedkoper of zelfs duurder. Deze dus wel gewoon besteld bij dealer
 
Laatst bewerkt:
Zit die "The_Max" trouwens op de HAN in Arnhem?
Daar staat wel eens een Cagiva Mito Lucky Strike namelijk
dat klopt, dat is de mijne! staat jouw motor daar ook? en wat rijd jij eigenlijk?
word weer tijd dat de mito gepoetst word. ding is echt smerig nu
 
als ik het nu teruglees heb ik eerlijk waar geen flauw benul wat ik ermee bedoelde.. :')

_O- _O-
Overkomt ons allemaal wel eens. :)

Vandaag een nieuwe helm gekocht bij Louis in Wesel (Duitsland), een Nolan N71. Is zowel jet- als integraalhelm en met geïntegreerde zonnebril. Super fijne en handige helm.
Normaal iets van € 269 en nu nog maar € 110. *O*

full
 
Laatst bewerkt:
mooie helm hoor!
(25kW-regels verlopen per 19 januari 2015)

Volgens de Nederlandse wet moeten motorrijders van 18 t/m 20 jaar verplicht rijden op een motor met maximaal 25kW (34pk) vermogen en maximaal 0,16kW per kilo

- See more at: Startersmotor.nl - Wetgeving en regels 11kW en 35kW
wie weet hier meer over???
is toch logisch... De nieuwe rijbewijsrichtlijn ging 19 januari 2013 in. dus twee jaar later zullen er geen mensen meer bestaan met een 25kw rijbewijs (iedereen met een 25kw tbw, krijgt automatisch volvermogen na twee jaar).

en om het toch weer even te zeggen, vroeger was alles beter. |(
 
dat klopt, dat is de mijne! staat jouw motor daar ook? en wat rijd jij eigenlijk?
word weer tijd dat de mito gepoetst word. ding is echt smerig nu

Nee, mijne staat lekker in de stalling :Y
Ik heb een VTR SP1, staat er eigenlijk alleen bij heel mooi weer en als ik een korte schooldag heb ;)
 
Ik meld me ook maar eens bij het 11kw topic.
Heb een paar maanden terug een aprilia rs125 gekocht uit 1999.
Nieuwe bandjes erop gedaan (conti sport attack 2), nieuw zuigertje (prox), 11kw set erin gebouwd en verder gepoetst.
verder nog wat originele Aprilia onderdeeltjes gekocht via mn werk (ben een originaliteits fan) en is nu bijna helemaal zoals ik hem wil hebben en ben er blij mee.

ben van plan er de komende 2 jaar veel op te gaan rijden en er ook wel eens een circuitdagje mee te gaan pakken (dan wel vol vermogen)

Heb thuis ook nog een kreidler rs uit '77 staan die ook op motorplaat komt en áangepakt' gaat worden.

Groeten Dave
full
 
Ja zo'n rs125(/250) is echt een prachtmotor!!
Wat is zijn acceleratie 0-100 met 11kw? En de topsnelheid??

Onbegrensd doet zo'n 125cc 6 sec over de 100 dacht ik??!

Erg vet!
 
Heb je de helm gewoon zo van de plank gepakt dan?

In de winkel zat ie echt lekker en alles voelde goed. Ik kreeg pas pijn na een uur rijden, er drukt een punt op mijn hoofd. Pijn wordt daarna echt te erg. Ik heb al geprobeerd om dat punt iets in te drukken, maar het helpt niet echt.


Gave motor, DaveVR46! :}
Ik heb in de afgelopen jaren vaak staan kijken bij die Aprillia's, die zijn echt heel mooi. En op vol vermogen ook heel rap.
 
In de winkel zat ie echt lekker en alles voelde goed. Ik kreeg pas pijn na een uur rijden, er drukt een punt op mijn hoofd. Pijn wordt daarna echt te erg. Ik heb al geprobeerd om dat punt iets in te drukken, maar het helpt niet echt.


Gave motor, DaveVR46! :}
Ik heb in de afgelopen jaren vaak staan kijken bij die Aprillia's, die zijn echt heel mooi. En op vol vermogen ook heel rap.
Had mijn vriendin ook, de enige helm die haar goed zit is de Shoei GT Air :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan