Leeuwarden e.o. deel 4

Zit even te kijken naar een pekelbrik, maar alle redelijke fietsen zitten mega boven de 1400/1600euri. Zelfs 1993 motoren. Biedt je dan een redelijke prijs krijg je geklaag :?
 
Laatst bewerkt:
woohoo! idd ik ben gespot! We hadden een trouwerij in de pleats :)

Dan had je wel een snelle reflex of je stond al buiten met een camera... volgens mij reed ik niet rond de 30/40 :X

Haha leuk :) . Ik hoorde een v-twin aankomen toen ik de auto aan het wassen was. Wel snel gemaakt inderdaad. Rijd je met db-killers?
 
binnen 10 seconden gevonden.
http://link.marktplaats.nl/m855659823

niet te kieskeuring zijn voor een "pekelbrik" dan kun je best wat vinden. Prima motor dit.


Niet eens een gek ding, de echte mickey mouse gsx. Niet duur maar te ver weg.



Haha maar dan moet je wel ff naar noord Brabant.. wat zoek je dan hille, heb der nog 1 te koop staan.. :P :P

Eigenlijk minimaal 130pk/100nm, voldoende snelweg capiciteiten. Zat zelf te denken aan een TL1000s maar me vriendin gaat ook haar RBW halen dus die moet er dan ook op kunnen rijden :$
 
Laatst bewerkt:
Een tl heeft geen 130 pk... Ik geloof 120 ofzo, dat heeft mijn mille ook en op papier heeft de rsv iets van 4 pk meer dan een tl1000 s
 
Zit even te kijken naar een pekelbrik, maar alle redelijke fietsen zitten mega boven de 1400/1600euri. Zelfs 1993 motoren. Biedt je dan een redelijke prijs krijg je geklaag :?
Als je voor de Mickey Mouse look gaat: Klik
Staat in Tzum, is een bekende van mij. Heeft net een ongeluk met de auto gehad dus probeert nu weer wat centjes bij elkaar te krijgen voor de reparatie ;)
 
Ja beetje het nadeel is imho dat iedereen nog van mening is dat zijn motor van minimaal 15 jaar oud nog 1500 tot 2k waard is. Ik hou het even in de gaten nu de winter er aan komt.
 
Ja beetje het nadeel is imho dat iedereen nog van mening is dat zijn motor van minimaal 15 jaar oud nog 1500 tot 2k waard is. Ik hou het even in de gaten nu de winter er aan komt.
En als iedereen dat denkt, dan is dat helaas ook de "dag waarde". Men wil particulier natuurlijk net zoveel vangen als dat de dealer dat doet...
 
hoe slecht is een wheelie voor je motor?
Wheelie is niet slecht, mits niet te lang zoals Dvis al aangeeft. CBR kan volgens mij meer olie in dus heb dr minder snel last van (heb ik me door Moushine laten vertellen). Denk dat voornamelijk het verkeerd landen van de wheelie voor schade zorgt :Y
 
Wheelie is niet slecht, mits niet te lang zoals Dvis al aangeeft. CBR kan volgens mij meer olie in dus heb dr minder snel last van (heb ik me door Moushine laten vertellen). Denk dat voornamelijk het verkeerd landen van de wheelie voor schade zorgt :Y


cool! dus als je nog lerende bent dan is het niet zo verstandig als je je motor goed wil houden? haha :+
 
Je voorvork keeringen, je balhoofd etc... Gewoon eerst niet te hoog en zacht landen, Een total down zou helemaal slecht zijn voor je motor ;)

ghost-rider-wheelie-khung-khiep.jpg


En als je na al dat oefenen last van je reet krijg kan je altijd nog even afstappen :+
 
Vandaag wat scootertuig op industrieterrein gespot incl. mister srad Moushine.
Ook Berber op de R1 samen met een andere Srad rijder op de julianalaan.
 
Haha leuk :) . Ik hoorde een v-twin aankomen toen ik de auto aan het wassen was. Wel snel gemaakt inderdaad. Rijd je met db-killers?

Nee ik heb ze er niet in zitten, als ik anderen zo hoor, horen ze mij alleen in de straat zelf in tegenstelling tot de gixxers en andere jappen :)
 
nee, nog niet, maar wil hem nog even vragen hoe hij zijn xenon er in heeft gezet :) denk dat ik het op deze tuono ook graag wil.. alleen bar weinig ruimte om de ballasten weg te werken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan