Leeuwarden e.o. deel 4

Nu ik mijn rijbewijs heb gehaald, vond ik het tijd te worden me aan te melden bij de Liwwarders ;)

Mijn naam is Berber (missXangel). Ik rijd een bmw funduro (f650) uit '94. De foto die ik nu stuur is (hopelijk) tijdelijk. Ik hoop binnenkort tijdens een tochtje een camera mee te nemen en even wat mooie plaatjes te schieten *D

[afbeelding]

Heeeeee!! Berber!!
Welkom. *O*
Wij zijn vriendinnen en kunnen nu ook nog samen toeren :] jeeej! *D Weten jullie het even :p.

Voor de OP.
Suzuki GSF 600N Bandit
+ hippe spiegels
+ stalen remleidingen voor
 
Laatst bewerkt:
Wat een weertje, rijden in de mist is niet echt mijn ding op de tweewieler. Ik voelde me nu nóg kleiner op de weg. Tis net of dat de helft van de weggebruikers in eens niet meer kan rijden....
 
Ow zo voelde ik me vanmorgen helemaal niet! Heb heerlijk gereden naar mijn werk (sneek) lekker binnendoor geen kip op de weg. Echt vrijheids gevoel! :-)
 
Laatst bewerkt:
Ik werd op de groningerstraatweg op het 70-stuk bijna van mn motor gereden en idem bij de stoplichten Quatrebras. Zelf vind ik het prima rijden maar de andere lui op de weg...
 
Ik werd op de groningerstraatweg op het 70-stuk bijna van mn motor gereden en idem bij de stoplichten Quatrebras. Zelf vind ik het prima rijden maar de andere lui op de weg...

ik vind die stukjes sowieso ellende.. daar kijkt nooit iemand uit.. ik rij altijd ver vooruit of achteraan ik probeer het daar altijd zoveel mogelijk te vermijden

maar lang blij dat het niet gebeurt is! een andrenaline stoot krijg je er gratis bij :P
 
Wie gaan er zondag even mee voor een snel rondje?

Trouwens wel mega mistig inderdaad vanochtend, helaas merkte ik pas buiten de stad dat dit zo was. Moest daardoor met me donkere visier openrijden...
 
Rond half 7 een gs500 ofzo in camminghaburen,
Ik reed achter je onder de tunnel door richting heechterp :W
Manuel?
 
Wie gaan er zondag even mee voor een snel rondje?

Trouwens wel mega mistig inderdaad vanochtend, helaas merkte ik pas buiten de stad dat dit zo was. Moest daardoor met me donkere visier openrijden...


Hoelaat had je zondag in de planning? Middags? Word het mooiste weer zoals nu lijkt!
 
Wou begin van de avond heel ff een kort blokje om, motor liep voor geen meter... -O-
Benzine leek er nog genoeg in te zitten, olie was ietsje laag dus bijgevuld, hielp niets... Toch ff op reserve, was de tank dus toch wel bijna leeg. :')

Kwam op de Valeriusstraat, Europaplein en Harlingerstraatweg vanaf Europaplein richting Harlingen wel een beste bak diesel tegen. Gemeente niet te bereiken, toen politie maar gebeld. Het lag er zonet nog steeds, dus pas nog ff op daar in de buurt..
Goede daad (soort van) wel verricht, biertje verdient. *O*
 
Yc0e9vU.jpg


Ben gespot, @Erwin goede daad +1
 
Ik ben even zo vrij geweest de OP enigsinds te verbouwen, als je nog niet een update hebt gepost voor de OP doe dat dan even anders loop je kans verwijdert te worden.

Alvast bedankt!

Edit: Om actie fotos te belonen heb ik besloten deze bovenaan te plaatsen *O* Heb je een nieuwe actie foto van jezelf op de motor post deze dan, dan plaats ik deze bovenaan.
 
Laatst bewerkt:
Kun je onderstaande nog plaatsen?

KTM SuperDuke 990 bj2006

Full titanium akrapovic hexagonal uitlaat systeem
Akrapovic mapping
Handvatverwarming ktm
Valblokken voor achter as ktm
R&G valblokken frame
Wiel striping oranje
Diverse oranje elementen.
Stuurdemper Hyperpro
Garmin Zumo 550
Led achterlicht smoke
Haakse ventielen
Bar end spiegels
Pazzo korte verstelbare rem/kopelinghendel
Bellypan

JanRoelof (Jan)


Zelfde foto als er nu ook in de op staat.

Zal in de winter wel weer gaan knutselen dan word de lijst nog wat langer ben ik bang :9
doel is:
Gear indicator
Nieuwe spiegels crg arrow
led knippers
kentekenplaathouder wat sportiever maken
 
Even een update van mijn foto.

Dit was mijn vorige motor!
Mz Baghira 660 (motor van een Yamaha 660 XT)
Bsm vampire uitlaat.
Wp voorvork en achterbrug.

Toekomstige motor is een ktm smc r 690 :9~
 
Heb het event voor morgen op 12uur gezet, lijkt mij voor iedereen wel mogelijk. Zoals gewend zal eht tempo wel redelijk hoog liggen.
 
Denk, je lekker nieuwe wegen om leeuwarden. Maar wat blijkt, maandag word de nieuwe overijsselselaan opengesteld. Vanaf McDonalds Goutum na A32. Waar je voorheen kon gassen met 70 en 80km/h FAS. Word het nu een 50 gebied met stoplichten :(

[q]Om het Knooppunt Werpsterhoek te kunnen afbouwen, rijdt het verkeer van en naar Leeuwarden vanaf maandagochtend 6 oktober via de nieuwe Overijsselselaan. Hier geldt een maximumsnelheid van 50 km/u. Om een éénduidig verkeersbeeld te krijgen, geldt deze maximumsnelheid op deze hele invalsweg.[/q]

http://www.vrij-baan.nl/nieuws-en-publicaties/overijsselselaan-bijna-open

Erger nog, als je de stad in wilt vanaf de A32 moet je dus permanent over die achterlijke rotonde.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan