Leeuwarden e.o. deel 4


Zeer net pak trouwens *D Erg netjes.

Omdat mijn overal Rev It Tarmac overal vol met doorwaai gaatjes zit had ik onlangs in gebruikte nieuwstaat het Rev It Tarmac jasje gekocht. Natuurlijk moet je dan ook een andere broek aanschaffen :') Op fc-moto.de in de aanbieding een gevonden, maar wat blijkt de maatvoering van het 2 delige pak is toch anders. Maar even wat laten verkleinen binnenkort :') Weet iemand wat dat ongeveer kost?
 
Laatst bewerkt:
Voor de OP..

Je kan dezelfde foto wel gebruiken en onderstaande toevoegen..

Christianovic (Chris)
Honda CBR 600 F4i Sport (2001)
Danmoto herriepijp
Donker kuipruitje
Kleinere knipperlichten
Korte rem/koppelinghendels
Wheelstriping
 
Laatst bewerkt:
Jongens wil.graag mee maar.moet oppassen tot 12.30 "/ ik kan pas 13.00 bij de mc zijn......optie? En hoelang word er gereden? Moet 17.00 weer werken :(
 
weet niet of ik 1 uur ga redden, problemen met alarm, kunnen jullie misschien langs tjalleberd rijden?
 
Motor vandaag helemaal schoongemaakt, voor zover dat nodig was, en weer in de garage gezet met een deken erover en de accu eruit. Einde seizoen voor mij.

EN boetevrij gebleven dit seizoen *O* en nee niet als een oma gereden bepaald niet zelfs :]
 
haha.mooi!:p ik hoop mijn schatje toch nog.n.keer uit te laten dit.jaar!


is de rit.wat.geslaagd vandaag?
 
Mooie rit echter iets aan de lange kant voor de meesten dus saai stuk snelweg op het eind gedaan.

Wel heerlijk over de dijkjes geknald in deventer/zwolle e.o.
 
Was wel even lekker over de dijkjes banen, was echt heel rustig.

Had zelf nog een nog korte versie van de route liggen zie ik nu, had beter gekunt. Weer was opzich prima.
 
Vandaag toch nog even gereden, op mijn nieuwe motor.

Goldwing jonge!
goldwing.jpg


Wat een gevaarte haha, voor mijn oom naar zijn loods gereden, hij heeft een helaas een hersenbloeding gehad waardoor rijden niet meer kan.
 
@hdegroot: tsjah dan valt de 1000 zelfs enigzins tegen:p


@ErwinL: rijd dat wat.makkelijk zon ding??
 
Zeer net pak trouwens *D Erg netjes.

Omdat mijn overal Rev It Tarmac overal vol met doorwaai gaatjes zit had ik onlangs in gebruikte nieuwstaat het Rev It Tarmac jasje gekocht. Natuurlijk moet je dan ook een andere broek aanschaffen :') Op fc-moto.de in de aanbieding een gevonden, maar wat blijkt de maatvoering van het 2 delige pak is toch anders. Maar even wat laten verkleinen binnenkort :') Weet iemand wat dat ongeveer kost?

Thnx.. weet niet wat de prijs is maar anders moet je maandag of dinsdag Paula bellen..
 
Mwa, als het eenmaal rijdt merk je er weinig van het gewicht of omvang. Alleen ding stond al een tijd stil, banden waren volgens mij veel te zacht en remmen gaven geen vertrouwen.. Zou anders best comfortabel rijden denk ik.
Alleen achteruit lopen met dat ding viel tegen, zwaar om bij een heuveltje te komen. Zit als het goed is een achteruit op, maar accu was toch nog leeg.

Voor het sportieve rijden moet je wat anders hebben :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan