Leeuwarden e.o. deel 4

Zo meenemen... geen afleverkosten dus ja soms zit daar een risico aan. Alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen is prima in orde aan deze fiets. Wilde zelf nieuwe banden en als de accu het enige slechte punt is dan hoor je mij niet klagen.
 
Gelijk heb je Is toch ook belachelijk om 695 euro, of wat het exacte bedrag dan ook maar is, aflever kosten te betalen.

Afleverkosten inderdaad, elke keer als ik het zie staan verbaas ik me er weer over.
Sta je bij een fiets die 15K o.i.d. op de klok heeft en daar moet je dan €450,- afleverkosten voor betalen, voor wat in hemelsnaam :?
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er een hele slechte start van het nieuwe seizoen?

Een 24-jarige motorrijder uit Leeuwarden heeft zaterdagmiddag zijn rijbewijs aan politieagenten moeten inleveren.
Hij reed 114 kilometer per uur binnen de bebouwde kom bij de Aldlânsdyk in Leeuwarden.

Na een wettelijke correctie was de overschrijding 51 kilometer per uur.

Aldus de Leeuwarder Courant
 
Otto, mooie motor! Kwam deze foto nog tegen (uit 2006). Stiekem lees ik altijd nog even mee! Al rijd ik zelf niet meer mee. Mijn apparaten halen de 140 km/h niet ;)

full
 
Hallo allemaal,

Inmiddels alweer zo'n 1,5 jaar in het bezit van een rijbewijs en motor. De motor heeft op deze site te koop gestaan (Suzuki sv650S Laser Xtreme vele optie`s 18101km inruil mogel) en heeft nu zo'n 37/38k gelopen.
Momenteel heb ik nog een a2 rijbewijs (ik kon niet meer dat jaartje extra wachten) wat aan het einde van dit jaar een a rijbewijs gaat worden. Redelijk wat kilometers gereden in 2015, maar bijna altijd nog alleen. Net komen wonen in Leeuwarden, dus een mooi moment om mij even aan te melden.
 
Hallo allemaal,

Inmiddels alweer zo'n 1,5 jaar in het bezit van een rijbewijs en motor. De motor heeft op deze site te koop gestaan (Suzuki sv650S Laser Xtreme vele optie`s 18101km inruil mogel) en heeft nu zo'n 37/38k gelopen.
Momenteel heb ik nog een a2 rijbewijs (ik kon niet meer dat jaartje extra wachten) wat aan het einde van dit jaar een a rijbewijs gaat worden. Redelijk wat kilometers gereden in 2015, maar bijna altijd nog alleen. Net komen wonen in Leeuwarden, dus een mooi moment om mij even aan te melden.


Welkom! en mooie motor man!
 
Terug
Bovenaan Onderaan