Leeuwarden e.o. deel 4

Klopt die staat daar achter de tralie's haha :+
stond buiten wat te praten toen ik je voorbij zag komen bij de rotonde!

ik hou hem daar altijd wel in de 1ste versnelling (galmt wel leuk :Y ), alleen meneertje bromsnor zat te kijken :/
 
Laatst bewerkt:
Vraag..
Wij gaan 1 november verhuizen (19km verderop) en ik zat te denken om dan met de motor naar mijn werk in Leeuwarden te rijden.
Nu vind ik het zonde om in de winter met zout op de weg etc. te rijden met mijn huidige motor.

Welke motor adviseren jullie voor woon-werkverkeer?
Low budget, anders ga ik met de bus.
 
een kleine, makkelijk te hanteren, niet te zware motor. iets met een breed stuur. en weinig vermogen, niet te brede banden.

gs500e. of een cb1, cb500, cb450. etc etc
 
Zoutschade valt normaliter wel mee, gewoon alles goed bijhouden met vaseline spray of tectiel.

Anders:

Honda Dominator:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

GSX-F
Suzuki Motor kopen? Motorfiets occasions van Suzuki te koop


Kawasaki KLE
Kawasaki Motoren Kopen? Occasions Motorfiets van kawasaki

Oldschool GSXR
Suzuki Motor kopen? Motorfiets occasions van Suzuki te koop

Honda XL
Motor of scooter kopen? Gigantisch aanbod van allerlei scooters, motoren en benodigdheden

Bijvoorbeeld, ik deed het atlijd op me KTM620 later op me huidige KTM690.
 
geen sport motoren, is niet te doen. probeer maar is een sportmotor recht op te houden als het glad is. forget it -O-
 
6e675antarcticsnowchopp.jpg
 
Vanavond even naar Joure voor nieuw rubber *O* Denk dat ik gelijk maar even binnendoor via Sneek, Bolsward en Harlingen terug rij naar Leeuwarden, ben ik ook direct van de gladde meuk af :)
 
Vraag..
Wij gaan 1 november verhuizen (19km verderop) en ik zat te denken om dan met de motor naar mijn werk in Leeuwarden te rijden.
Nu vind ik het zonde om in de winter met zout op de weg etc. te rijden met mijn huidige motor.

Welke motor adviseren jullie voor woon-werkverkeer?
Low budget, anders ga ik met de bus.


met mijn bandit ben ik het hele jaar door van tjalleberd naar leeuwarden en terug gereden. Hoeveel sneeuw er ook lag. Bandit kan dat prima aan. Gewoon ff afspoelen als je weer thuis bent. en ook dat komt niet zo heel nauw.
 
Vraag..
Wij gaan 1 november verhuizen (19km verderop) en ik zat te denken om dan met de motor naar mijn werk in Leeuwarden te rijden.
Nu vind ik het zonde om in de winter met zout op de weg etc. te rijden met mijn huidige motor.

Welke motor adviseren jullie voor woon-werkverkeer?
Low budget, anders ga ik met de bus.


In mijn garagebox staat nog een oude rode Suzuki GSX-F 600 van 1991.
De eigenaar heeft hem in de stille verkoop. Is wel een mooi pekelfietsje!
 
Laatst bewerkt:
Wat een kutweer idd... Mag hopen dat er nog wel wat mooie dagen komen. Laatste jaren vaak eind oktober nog op het terras gezeten, hopelijk dit jaar weer.
 
Vandaag maar even een omweg naar huis genomen om de gladde laag van de bandjes af te rijden maar 't is best lastig om met dit weer je banden lekker warm te rijden :')
Heb d'r nu ongeveer 130km op zitten maar vraag me af of dit genoeg is met "het koude weer". Iemand een idee of die laag d'r nu onderhand af is? (ik heb nog wel aardig wat schaamrand over).
 
volgens mij hangt dat van de type band af. je kan niet echt zeggen hij is 'uitgezweet' en je kan er vol gas mee los
ik neem altijd 500/750 km aan voordat ik echt de banden 'vertrouw'.
 
volgens mij hangt dat van de type band af. je kan niet echt zeggen hij is 'uitgezweet' en je kan er vol gas mee los
ik neem altijd 500/750 km aan voordat ik echt de banden 'vertrouw'.
Tering, das meer dan ik in gedachte had :') Had het vermoeden dat ie tussen de 100 en 200 km (afhankelijk van het weer en de temperatuur) wel zo'n beetje uitgezweet zou zijn. En stapje voor stapje wat platter door de bocht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan