Leeuwarden e.o. deel 4

Stuurdempertje uit China gemonteerd...
DEE49A7F-09DA-452F-96E0-581796A86B8B_zpsmf2lmypo.jpg
 
Word een beetje moedeloos van dit weer, speel zelfs met de gedachte om de motor te verkopen en er een circuit fiets voor terug te kopen.
De rondjes om de kerk worden steeds minder interessant en het weer laat ook te wensen over...

Keuzes, keuzes, keuzes...
 
Word een beetje moedeloos van dit weer, speel zelfs met de gedachte om de motor te verkopen en er een circuit fiets voor terug te kopen.
De rondjes om de kerk worden steeds minder interessant en het weer laat ook te wensen over...

Keuzes, keuzes, keuzes...
Ach we hebben toch eigenlijk altijd wel een maand dat het ongelooflijk kloatn weer is. En ik moet zeggen dat ik afgelopen maand alsnog best wat plezier kilometertjes heb gemaakt.
 
Word een beetje moedeloos van dit weer, speel zelfs met de gedachte om de motor te verkopen en er een circuit fiets voor terug te kopen.
De rondjes om de kerk worden steeds minder interessant en het weer laat ook te wensen over...

Keuzes, keuzes, keuzes...

Snap je gedachte Otto... Maar circuitfiets heb je nog steeds met weer te maken.
Reiskosten, onderhoudskosten, inschrijfkosten. Nu niet het weer de reden laten zijn voor het kopen van een circuitfiets ;)

We hebben een ritten only whatsapp groep waarin niet veel geluld word. Hier worden vaak spontaan wat avondritten georganiseerd. Dus als je wat vaker wilt rijden misschien een idee om je hierin te zetten.
 
Snap je gedachte Otto... Maar circuitfiets heb je nog steeds met weer te maken.
Reiskosten, onderhoudskosten, inschrijfkosten. Nu niet het weer de reden laten zijn voor het kopen van een circuitfiets ;)

We hebben een ritten only whatsapp groep waarin niet veel geluld word. Hier worden vaak spontaan wat avondritten georganiseerd. Dus als je wat vaker wilt rijden misschien een idee om je hierin te zetten.

Klopt wat je zegt, het is ook erg dubbel.
Misschien een fiets met kenteken waarmee ik eventueel nog eens een paar straat kilometers kan maken als ik daar zin in heb maar ook een paar circuit dagen per jaar kan pakken.
De Tuono is me te kostbaar/dierbaar om los te laten op Assen.

Ben jij beheerder? Nodig me dan maar uit voor die whatsapp groep, de voorgaande ritjes waren vaak wel leuk de standaard blokjes alleen heb ik na zo'n 11 jaar wel bekeken eigenlijk ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Voor iedereen zonder FB en Whatsapp: Aanstaande zondag een motorrit met na afloop een BBQ.

Datum 31 juli
Tijd 11:30 verzamelen 12:00 vertrekken
Start locatie: Motozorg James Wattstraat 4 8912 AR Leeuwarden
Aantal groepen: 1 (indien opkomst en tempo dit toelaten anders alsnog 2)
BBQ: rond 19:00 @ Motozorg
Bijdrage BBQ: €10,-
 
Zo, ik kom me hier ook maar ff melden.

Vroeger ben ik veel op tb geweest met mn gs500(ik met hanekam) en nu sinds een jaar weer terug in Fryslan.

Nu ff motorloos, maar ik mag de motor van mn vrouw gebruiken. Corine, die een aantal van jullie inmiddels kennen.
Ik wil zelf ook weer een brommer, komende week kijken bij een RF 600 :)

Als iemand me kan toevoegen op de WA groep zou dat mooi zijn!
 
Zo, ik kom me hier ook maar ff melden.

Vroeger ben ik veel op tb geweest met mn gs500(ik met hanekam) en nu sinds een jaar weer terug in Fryslan.

Nu ff motorloos, maar ik mag de motor van mn vrouw gebruiken. Corine, die een aantal van jullie inmiddels kennen.
Ik wil zelf ook weer een brommer, komende week kijken bij een RF 600 :)

Als iemand me kan toevoegen op de WA groep zou dat mooi zijn!


Welkom..
Zijn leuke fietsen die rfjes, stuur je 06 maar via pb voeg ik je ff toe
 
Heb eens door de openingspost gebladderd, maar daar klopt geen droge zak meer van....LOL.. ..

de ene helft (her)ken ik niet van de app/ritjes...een kwart heeft een andere fiets...


misschien eens tijd om dat op te ruimen ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan