De Nieuwe Ducati Scrambler

te zien tijdens de Intermot ( en er zullen er wel meer te zien zijn)

12002245_918659201532804_8870719444946882037_n.jpg
 
Hallo,
Ook sinds Aug. in het bezit van een Scrambler Icon en zeer tevreden, lol.

Ik vind wel dat er nog weinig after-market is los van de ruime lijst Ducati accessoires. Maar die zijn meer geschikt om een ander exemplaar van de scrambler te maken en niet om te fine tunen
persoonlijk vind ik bijv.het alu kleurige hitteschildje een erg goedkope uitstraling hebben en zou het graag vervangen voor een carbon exemplaar maar helaas (nog) niet beschikbaar.
 
Hallo,
Ook sinds Aug. in het bezit van een Scrambler Icon en zeer tevreden, lol.

Ik vind wel dat er nog weinig after-market is los van de ruime lijst Ducati accessoires. Maar die zijn meer geschikt om een ander exemplaar van de scrambler te maken en niet om te fine tunen
persoonlijk vind ik bijv.het alu kleurige hitteschildje een erg goedkope uitstraling hebben en zou het graag vervangen voor een carbon exemplaar maar helaas (nog) niet beschikbaar.


leuk, nog een Scrambler bezitter.

reken er maar op dat volgend jaar veel meer leverbaar wordt. De markt begint nu wel in te zien dat er een goede vijver met veel potentie begint te ontstaan.
 
heel erg vet idd, bovenstaande scrambler.

Wat betreft de smerige rug, dat klopt, best een beetje irritant zelfs, rugzak op den duur ook niet bestand tegen de nattigheid die van de achterband af komt.
Hierdoor wat beperkt met inzetbaarheid door het jaar heen
 
Gisteren proefritje op Scrambler gemaakt (Icon). Erg positief verrast :Y Moest wel even wennen toen ik van mijn 1200GS op deze fiets overstapte. Voelde echt als formaat brommer aan. Went echter snel.

Wat viel op:
Eerste versnellingen lekker giftig, zit echt op ipv in motor, heerlijk geluid (had Termignoni uitlaat), kan er flink mee gooien, gaf veel vertrouwen qua grip zelfs in de flinke regen die ik onderweg had, opstappen en rijden fiets, echt doorhalen naar hoge toeren heeft niet zoveel zin, hard en snel accelereren is wat lastig want kunt moeilijk je benen om fiets klemmen, lange stukken snelweg is niet echt zijn ding, je wordt gigantisch smerig van achter (broek, jas, helm alles zat onder modder).

En toch stapte ik met een big smile :9 van die fiets af.Ben wel benieuwd hoe de Full Throttle rijdt tov Icon, met name de houding op de fiets.

Vroeg me af waar de eigenaren van deze fiets hun slot laten? En is er al iets als een hugger om enigszins de bagger tegen te houden?
 
Hallo,
Ook sinds Aug. in het bezit van een Scrambler Icon en zeer tevreden, lol.

Ik vind wel dat er nog weinig after-market is los van de ruime lijst Ducati accessoires. Maar die zijn meer geschikt om een ander exemplaar van de scrambler te maken en niet om te fine tunen
persoonlijk vind ik bijv.het alu kleurige hitteschildje een erg goedkope uitstraling hebben en zou het graag vervangen voor een carbon exemplaar maar helaas (nog) niet beschikbaar.

Wordt aan gewerkt :Y de eerste invulling is gedaan, meer volgt nog
Scrambler Full Throttle - G&G Shop
Scrambler Icon - G&G Shop
Scrambler Urban Enduro - G&G Shop
Scrambler Classic - G&G Shop
 
Ik blijf die hele marketing rondom de Scrambler geniaal vinden. Geweldig. Daarom alleen al wil je een Scrambler hebben.

Jammer dat ikkum niet heb. -O-
 
Dat ben ik dan ook aan het doen, sparen. Scrambler is grootste kandidaat om aan te schaffen naast mijn huidige fiets.
Vandaag gezien dat slot gewoon onder zadel kan. Ook alle Internationale fora geven aan dat niet vies worden een hele kunst is op een scrambler ;)
 
Vanmiddag de Scrambler ophalen *D
Morgen meteen mooi weer voor een ritje
.... en dan dinsdag weer inleveren -O-
Even een paar dagen eentje huren dus en dan beslissen of het m'n nieuwe motor gaat worden.
 
Waaro??? Ik heb met Motortoer gesproken die hadden het over 4-5 maanden levertijd voor de Urban Enduro. Er werd mij verteld dat er slechts zeer beperkte aantallen naar NL zouden komen dit jaar...

Moto Puro heeft er een staan :Y en maandag komen de bijbehorende broodnodige accessoires in de webshop ;)
 
Net de Scrambler teruggebracht en zo'n 300 kilometer mee gereden. Ik wil toch ook een stukje funfactor bij een motor. Mijn huidige Vespa heeft in ieder geval een hogere fun factor dan de Scrambler :Y
Het is de makkelijkst rijdende motor die ik ooit gereden heb en daarom misschien wel iets te saai om mee te sturen. Ik was verliefd geworden op het plaatje en had al een paar keer wezen proefzitten bij de dealer.
Het stuur had van mij wel iets smaller gemogen .. en ook een tikkeltje lager. Misschien is het even wennen?..
Vanmorgen met natte weg naar het werk gereden en het leek wel of ik net een motorcrosswedstrijd had gereden. Van achter nog meer bagger op m'n jas en helm dan aan de voorkant! De koplamp zat ook helemaal onder de bagger, dus ook niet zo heel veilig. Ik heb wel door de polder gereden, maar de wegen waren nog redelijk schoon. Geen woon-werk fietsie dus.
Voor de relaxte mooi weer genieter die normaal een Harley zou kopen is dit een leuke bike. . Mijn liefde voor deze motor is echter over :o
Ik heb nu de Hypermotard 821 meegenomen om 5 dagen te proberen en meteen bij de eerste kilometers die ik net gemaakt heb de welbekende dikke smile in de helm. Total andere motor natuurlijk, maar wel meer het motorgevoel ipv het Harley-achtige-gevoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan