Amersfoort Topic deel 55 "De Ren-je-rot Editie"

Als het goed is ga ik vanaf 26 januari zonder brilletje door het leven *O* en dan zou ik nog normaal moeten kunnen zien ook :P

Heb vanmorgen een vooronderzoek gehad en gelijk maar een afspraak gemaakt om mijn ogen te laten laseren :)
 
Als het goed is ga ik vanaf 26 januari zonder brilletje door het leven *O* en dan zou ik nog normaal moeten kunnen zien ook :P

Heb vanmorgen een vooronderzoek gehad en gelijk maar een afspraak gemaakt om mijn ogen te laten laseren :)
Nice! zal in begin wel gek zijn, zeker als je een moment hebt waarop je liever gewoon even niet zo scherp wil zien. Gelukkig is er dan ook nog ouzo *O*
 
Als het goed is ga ik vanaf 26 januari zonder brilletje door het leven *O* en dan zou ik nog normaal moeten kunnen zien ook :P

Heb vanmorgen een vooronderzoek gehad en gelijk maar een afspraak gemaakt om mijn ogen te laten laseren :)
Cool! :)

Ik ben wel benieuwd naar de ins en outs als het dalijk allemaal klaar is. Heb het zelf ook overwogen, maar het is toch wel een drempel om echt die stap te zetten :Y
 
Ik heb gewoon een afspraak gemaakt en ben nu bezig mijn drempel weg te hakken :P

Maar eh... I will tell you every dirty detail _O-

Ik zat er de laatste keer vooral mee dat mn ogen niet 100% stabiel zijn qua sterkte, best sneu geld als het na een jaar weer niet goed is :P

Laatste tijd is het wel weer stabiel overigens. Maar geloof niet dat ze het een 2e keer kunnen laseren als het nodig mocht zijn.

En het kost toch wel een centje of 2 :Y
 
Ik zat er de laatste keer vooral mee dat mn ogen niet 100% stabiel zijn qua sterkte, best sneu geld als het na een jaar weer niet goed is :P

Laatste tijd is het wel weer stabiel overigens. Maar geloof niet dat ze het een 2e keer kunnen laseren als het nodig mocht zijn.

En het kost toch wel een centje of 2 :Y
Waar ik heen ga zit er een eventuele na/her/tweede- behandeling bij na 6 maanden ongeveer. DAn zou het helemaal genezen moeten zijn en kunnen ze zien wat je reststerkte is geworden zeg maar.

Heb ook de you-tube filmpjes zitten kijken en hoop maar dat het de eerste keer gelijk goed is _O-

Het is inderdaad wel sneu geld :P maar het lijkt me heerlijk om gewoon te kunnen zien als je je ogen opendoet zonder eerst op zoek te moeten gaan naar die jampotten *D

Ik ga voor minsterkte, dus er is altijd een kans (zeker ook gezien mijn leeftijd.....zeg t zelf wel :P ) dat ik nog weer een leesbrilletje nodig heb ooit, maar ja dat zie ik dan wel weer.

Je kan altijd een quickscan laten doen (weet niet of het wat kost, maar het uitgebreide vooronderzoek wat daarna nodig zou zijn is € 100,-- dus kan me niet voorstellen dat het dan heel duur zou zijn) dan weet je in ieder geval OF je in aanmerking komt voor laserbehandeling.

Mocht dat niet zo zijn vanwege bijvoorbeeld die niet-stabiele sterkte, dan hoef je er ook niet verder over na te denken :P
 
Binnenkort is Amersfoort (Hoogland eigenlijk) één motorrijder rijker :Y
(En Lelystad eentje armer)

Maar voordat we kunnen verhuizen moet er nog flink verbouwd worden *O* En dat kunnen we niet zelf. Dus nu mijn vraag: kennen jullie hier (lokale?) goede aannemers die een huisje kunnen verbouwen? Moet wel aardig wat gebeuren... :)
 
Binnenkort is Amersfoort (Hoogland eigenlijk) één motorrijder rijker :Y
(En Lelystad eentje armer)

Maar voordat we kunnen verhuizen moet er nog flink verbouwd worden *O* En dat kunnen we niet zelf. Dus nu mijn vraag: kennen jullie hier (lokale?) goede aannemers die een huisje kunnen verbouwen? Moet wel aardig wat gebeuren... :)
Welkom :W


Ik heb je een PB gestuurd met een adres.


Verder hebben wij een stukadoor in de groep zitten hier.
Maar dat is een zorg voor over een tijdje :P
 
Tim, heb je gisteren trouwens 2 halve marathons gelopen of gewoon 2 keer op Endomondo gezet? :P
 
Tim, heb je gisteren trouwens 2 halve marathons gelopen of gewoon 2 keer op Endomondo gezet? :P
Ik denk dat als hij zou antwoorden het iets zou zijn in de trant van dat hij zijn Endomondo had aangezet zodat als zijn horloge er weer mee op zou houden hij in ieder geval wel alles "op papier" had en dat hij is vergeten om er eentje weg te halen :P

maar ja, ik kan het fout hebben natuurlijk :P
 
Ik denk dat als hij zou antwoorden het iets zou zijn in de trant van dat hij zijn Endomondo had aangezet zodat als zijn horloge er weer mee op zou houden hij in ieder geval wel alles "op papier" had en dat hij is vergeten om er eentje weg te halen :P

maar ja, ik kan het fout hebben natuurlijk :P
Aha, de valsspelert :+

Beste wensen.
Beter laat als nooit toch
Zeker! Voor jou ook kerel!
 
Haha, dit topic is er idd ook nog :P

Heb er van de week nog wel even naar gekeken en in gedachte 'broem broem' gezegd :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan