Amersfoort Topic deel 55 "De Ren-je-rot Editie"

Maar vandaag zat het tegen -O-

Helaas zag een bestuurder van een Alto me niet aankomen en schoot de weg op (voorrangsweg en ik kwam nog van rechts ook, verdorie dubbel voorrang :P), ik kon niet meer op tijd remmen.

Resultaat:
Voorvork van de Fazer iet wat uit het lood
Krassen op de uitlaat
Remhendel verbogen
Voorband lek
Wat kleine krasjes
Spierpijn :X

Maar verder niets ernstigs gelukkig. :)
:/ klote. Gelukkig zelf niets!
Succes met opknappen...
 
:W
Halve dag op therapeutische basis gewerkt/aanwezig geweest :+
Kan nie wachten tot ik weer fulltime kan ...
Dat kan ik mij voorstellen, thuis zitten is nou niet echt iets voor jou :P

Maar vandaag zat het tegen -O-

Helaas zag een bestuurder van een Alto me niet aankomen en schoot de weg op (voorrangsweg en ik kwam nog van rechts ook, verdorie dubbel voorrang :P), ik kon niet meer op tijd remmen.

Resultaat:
Voorvork van de Fazer iet wat uit het lood
Krassen op de uitlaat
Remhendel verbogen
Voorband lek
Wat kleine krasjes
Spierpijn :X

Maar verder niets ernstigs gelukkig. :)
Oei, minder :X

Spierpijn zal nu nog wel erger zijn?

Al enig idee hoe dit verzekeringstechnisch opgelost gaat worden?
 
:/ klote. Gelukkig zelf niets!
Succes met opknappen...

Dank :)

:o -O-
Da's k*t....

En nu????


Dat kan ik mij voorstellen, thuis zitten is nou niet echt iets voor jou :POei, minder :X

Spierpijn zal nu nog wel erger zijn?

Al enig idee hoe dit verzekeringstechnisch opgelost gaat worden?

Ik liep een beetje als een penguin vandaag :P Flinke spierpijn in mn linker bovenbeen en wat last van mn rechter enkel, die heeft even tussen het asfalt en de motor gelegen. Maar verder gaat het eigenlijk boven verwachting goed :)

Tegenpartij was net nog even hier om de laatste gegevens in te voeren op het schade formulier. Morgen mijn rechtsbijstand bellen en de spullen opsturen, die gaan het claimen bij de tegenpartij.

Dan gaat er een expert gestuurd worden, dat schade bedrag ga ik dan op mijn rekening krijgen, en dan heeft Flip weer een opgeknapte Fazer :P
 
Laatst bewerkt:
Dank :)Ik liep een beetje als een penguin vandaag :P Flinke spierpijn in mn linker bovenbeen en wat last van mn rechter enkel, die heeft even tussen het asfalt en de motor gelegen. Maar verder gaat het eigenlijk boven verwachting goed :)

Tegenpartij was net nog even hier om de laatste gegevens in te voeren op het schade formulier. Morgen mijn rechtsbijstand bellen en de spullen opsturen, die gaan het claimen bij de tegenpartij.

Dan gaat er een expert gestuurd worden, dat schade bedrag ga ik dan op mijn rekening krijgen, en dan heeft Flip weer een opgeknapte Fazer :P
En, als welk dier loop je vandaag??? :P

Fijn dat het allemaal lijkt mee te vallen...
 
Klote flip...
Gelukkig valt het lichamelijk mee
Succes met opknappen in ieder geval
Thanks man :)

En, als welk dier loop je vandaag??? :P

Fijn dat het allemaal lijkt mee te vallen...
Vandaag was het gewoon als een mens met spierpijn :P

Gaat allemaal verrassend goed :)

Morgen komt de expert al voor de Fazer, inmiddels voorbandje besteld, remhendel is al binnen, dan moet de motorboer alleen nog even kijken of hij mn voorvork kan richten, en dan kan ik weer rijden :)

Zag vandaag alleen wel dat er ook een scheurtje in de topkuip zit aan de onderkant, wat waarschijnlijk betekend dat het frame waar dat op vast zit ook verbogen is :( Topkuip heeft in ieder geval ook zeker de auto geraakt.

Morgenmiddag weten we meer :)
 
Thanks man :)Vandaag was het gewoon als een mens met spierpijn :P

Gaat allemaal verrassend goed :)

Morgen komt de expert al voor de Fazer, inmiddels voorbandje besteld, remhendel is al binnen, dan moet de motorboer alleen nog even kijken of hij mn voorvork kan richten, en dan kan ik weer rijden :)

Zag vandaag alleen wel dat er ook een scheurtje in de topkuip zit aan de onderkant, wat waarschijnlijk betekend dat het frame waar dat op vast zit ook verbogen is :( Topkuip heeft in ieder geval ook zeker de auto geraakt.

Morgenmiddag weten we meer :)
Blijf ik nog ff duimen!!!
 
Nog duimen over? :P






Zo, eindelijk lekker weekend... alleen beetje kort!
Verder niets zinnigs te melden
voor zover dit bericht wel zinnig is

_O-
Ik heb er maar een Baileys bij genomen, gaat het beter :P

Je mag hier toch juist niks zinnigs melden? Of heb ik het al die jaren verkeerd begrepen :?

Vandaag wezen kijken naar de intocht van Sinterklaas met "ouderwets" zwarte Zwarte Pieten *O*

Morgen ff de Zevenheuvelenloop in Nijmegen en dan weer toe aan weekend *O* :P

Gaan we het trouwens nog redden om er dit jaar nog een gezellig avondje tegenaan te gooien, of zit ieder's planning al vol tot eind oktober 2015? :P
 
Laatst bewerkt:
_O-
Ik heb er maar een Baileys bij genomen, gaat het beter :P
_O-

Niet te veel he, je moet morgen nog "stukkie" rennen...
Je mag hier toch juist niks zinnigs melden? Of heb ik het al die jaren verkeerd begrepen :?
Gelukkig, dan zit ik nog steeds in het juiste topic!

Vandaag wezen kijken naar de intocht van Sinterklaas met "ouderwets" zwarte Zwarte Pieten *O*
Was het daar wel gezellig? of net als in Gouda? :X

Morgen ff de Zevenheuvelenloop in Nijmegen en dan weer toe aan weekend *O* :P
ff zegt ze :X

Heel veel succes weer :}

Gaan we het trouwens nog redden om er dit jaar nog een gezellig avondje tegenaan te gooien, of zit ieder's planning al vol tot eind oktober 2015? :P
Ik ben wel in voor een gezellig avondje :Y
Nu nog een datum :+
 
_O-

Niet te veel he, je moet morgen nog "stukkie" rennen...

Te laat *O*Gelukkig, dan zit ik nog steeds in het juiste topic!
*O* :P Heb soms het idee dat wij dit topic levend houden, dus hoop dat je nog een hoop niet-zinnigs te melden hebt :PWas het daar wel gezellig? of net als in Gouda? :X
Gelukkig niet zo als in Gouda :X Alles lekker zwart *O* _O-ff zegt ze :X

Heel veel succes weer :}
Ja, ga het nodig hebben denk ik _O- Ik ben wel in voor een gezellig avondje :Y
Nu nog een datum :+
Zal morgen eens ff kijken en dan gooi ik wel weer wat in de groep :)

_O- _O-
Nou ja, je snapt wel :P
 
Laatst bewerkt:
:+





En, hoe is het rennen gegaan? behalve dat het nat was natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt:
:+





En, hoe is het rennen gegaan? behalve dat het nat was natuurlijk :P
Nou, heel lollig idd... iets te lollig eigenlijk :P

Maar verder goed :Y Ik heb er 1.43.52 over gedaan en dat is ruim een minuut sneller dan gehoopt en heul veul minuten meer dan gedacht :P

Maar wat een *&%^^$( heuvels zeg.... pfffff
 
_O-
Ik heb er maar een Baileys bij genomen, gaat het beter :P

Je mag hier toch juist niks zinnigs melden? Of heb ik het al die jaren verkeerd begrepen :?

Vandaag wezen kijken naar de intocht van Sinterklaas met "ouderwets" zwarte Zwarte Pieten *O*

Morgen ff de Zevenheuvelenloop in Nijmegen en dan weer toe aan weekend *O* :P

Gaan we het trouwens nog redden om er dit jaar nog een gezellig avondje tegenaan te gooien, of zit ieder's planning al vol tot eind oktober 2015? :P
Leuk plan!
Nou, heel lollig idd... iets te lollig eigenlijk :P

Maar verder goed :Y Ik heb er 1.43.52 over gedaan en dat is ruim een minuut sneller dan gehoopt en heul veul minuten meer dan gedacht :P

Maar wat een *&%^^$( heuvels zeg.... pfffff
En dan zegt zo'n lul van een Gert dat hij niet zo veel last had van de heuvels.. wat een eikel hè :+
 
Ik heb ff de agenda erbij gepakt....

Hebben jullie Tweede kerstdag 's avonds zin om onze bank warm te houden? Of hebben jullie dan al allemaal verplichtingen?
Derde kerstdag zou eventueel ook kunnen...

Let me know!
 
Nou, heel lollig idd... iets te lollig eigenlijk :P

Maar verder goed :Y Ik heb er 1.43.52 over gedaan en dat is ruim een minuut sneller dan gehoopt en heul veul minuten meer dan gedacht :P

Maar wat een *&%^^$( heuvels zeg.... pfffff
_O-

Maar je hebt het wel weer gedaan ;)
Dat moet een lekker gevoel geven! 8-)
 
Ik heb ff de agenda erbij gepakt....

Hebben jullie Tweede kerstdag 's avonds zin om onze bank warm te houden? Of hebben jullie dan al allemaal verplichtingen?
Derde kerstdag zou eventueel ook kunnen...

Let me know!
Oeh, ovb'tje. Zal het van de week eens bij de familie in de groep gooien wat de bedoeling is :Y
 
Blijf ik nog ff duimen!!!
Lekker bezig *O* :P

_O-
Ik heb er maar een Baileys bij genomen, gaat het beter :P

Je mag hier toch juist niks zinnigs melden? Of heb ik het al die jaren verkeerd begrepen :?

Vandaag wezen kijken naar de intocht van Sinterklaas met "ouderwets" zwarte Zwarte Pieten *O*

Morgen ff de Zevenheuvelenloop in Nijmegen en dan weer toe aan weekend *O* :P

Gaan we het trouwens nog redden om er dit jaar nog een gezellig avondje tegenaan te gooien, of zit ieder's planning al vol tot eind oktober 2015? :P

Gezellig avondje klinkt goed *O* Alleen hebben wij 2e kerstdag al wat savonds geloof ik... Ik weet niet helemaal zeker of dat nu al bevestigd is. Kom ik nog op terug :Y
 
Ow, en over de Fazer:

Schadebedrag is op 875 euro gezet. Echter is wel de voorpoot wat krom, dus daar moet ik wat anders voor gaan zoeken, als het niet gericht kan worden tenminste, dat zou mn motorboer vandaag uitzoeken, maar toen ik om kwart voor 5 belde kreeg ik m niet meer te pakken.

Dus een berg optische schade, maar het voorbandje ligt al klaar, remhendel heb ik ook al in huis, dus kwestie van de voorvork fixen en ik kan in ieder geval weer rijden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan