Marc Marquez topic deel II

Inderdaad, Marquez kan gewoon rijden maar op de 2e motor komt een ander.
Schijnt 1 of andere C Stoner te zijn uit Australië.
 
"...has not been ruled out." lijkt te impliceren dat er desondanks wel een mogelijkheid bestaat dat hij niet zal starten?

Kan het me haast niet voorstellen, gebroken vinger of niet.
 
Zijn geluk begint op te raken. Hij zal toch een keer moeten stoppen met alles op 105% te blijven uitvoeren......
 
Zijn geluk begint op te raken. Hij zal toch een keer moeten stoppen met alles op 105% te blijven uitvoeren......

Crashen en botten breken hoort bij een lange racecarrière... Rossi heeft toch ook wel eens een gebroken vinger in een handschoen moeten proppen, zelfs in kampioensjaren? Het seizoen is heel lang en als Marquez nu een paar keer 'pech' heeft, voorzie ik in de tweede helft van het kampioenschap een inhaalrace van heb ik jou daar (met alle spanning die daar bij hoort!). Nu al zin in! :P
 
marc-marquez-junto-mir-salir-del-hospital-1430045304505.jpg

Dat wordt een grote handschoen voor MM. Maar ik ga er gewoon van uit dat hij gaat rijden.
 
Honda MotoGP team manager Livio Suppo is expecting both Marc Marquez and Dani Pedrosa to be fit to race in this weekend's event at Jerez.

World champion Marquez appeared in doubt for his home race after he broke a finger in a dirt bike crash over the weekend.

Marquez underwent surgery in Barcelona and a titanium plate has been inserted in the broken finger.

But Suppo says the Spanish rider has assured him he will be racing at Jerez.

"He told me he is sure he will race and not to worry," Suppo told Gazzetta dello Sport.

"We have to be positive. Even a year ago he got hurt during the winter with a motard, and then he arrived in Qatar and won."

Pedrosa, meanwhile, is expected to announce this week whether he is ready to return to action following the surgery he underwent to try to solve his arm problems.

Suppo is also expecting Pedrosa to be fit to race.

"He will undergo a stress test to assess his condition, but the plan is to race at Jerez, although Aoyama will be in Spain as a precaution," Suppo added.
 
Goed nieuws.

Ben geen fan van pedrosa, maar zo'n afscheid als het dreigde te worden verdient zo'n talent niet.

En motoGP met dorpsgek Marquez erbij is altijd beter dan zonder hem!
De topper.
 
Nu nog afwachten of de zoveelste operatie van ....armpump... geholpen heeft bij Dani
als hij na een rondje of tien weer afzakt...dan weten we genoeg... -O-
 
Laatst bewerkt:
Nu nog afwachten of de zoveelste operatie van ....armpump... geholpen heeft bij Dani
als hij na een rondje of tien weer afzakt...dan weten we genoeg... -O-

9 van de 10 die zo'n operatie hebben laten uitvoeren rijden niet gelijk 100%.
Zal een eerder max 90% zijn rond plaats 6 gok ik.
 
Zal ik vast het topic voor na Jerez aanmaken })
 
Terug
Bovenaan Onderaan