Ducati 848-1098-1198 Topic Deel 10, met lekker veel koppel !

Voor mijn 848 ben ik op zoek rode roosters voor in de kuip, een tijd geleden bij een 848 gezien. Weet iemand of dat te koop is of moet ik zelf creatief worden? ;)
 
Zul je moeten gaan knutselen. Eventueel de oude een kleurtje geven of nieuw gaas halen. Suc6.

Trouwens rood gaas is wel verkrijgbaar, maar je zult het zelf in vorm moeten knippen etc.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Zal me voor de zekerheid nog een keer voorstellen....ben namelijk een paar jaar niet echt actief geweest op het motorforum en de tijd dat ik nog actief was had ik een Hypermotard dus zat ik niet op dit topic.

Ben Martijn, 28 jaar oud en woon in Breda en ben nu al 4 jaar in bezit van een 848 evo

En over mijn 848 heb ik dus ook een vraag: wat voor tandwielverhoudingen rijden jullie.....zit met het idee om mijn voortandwiel te vervangen voor een 14t inplaats van een 15t en was benieuwd of iemand dat al had gedaan of een andere oplossing heeft gedaan om bij de lagere snelheden wat meer toeren te houden?
 
Sorry had dit niet gelezen.
Maar als ik die berichten lees kun je dus beter achter 3t erbij nemen dan voor 1t eraf te halen om eventuele schade aan je brug te voorkomen?
14 voor moet gewoon kunnen, dan hoef je ook je ketting niet in te korten...
 
14 voor moet gewoon kunnen, dan hoef je ook je ketting niet in te kortenverlengen :) ...
Ik heb ooit eens met twee tanden groter achter gereden, was prima en met de originele ketting.
De geometrie veranderd wel hierdoor omdat je wiel iets naar voren zal komen.
 
Hi All,

Onlangs mijn RSV verkocht en ben in de markt voor een andere superbike. Heb inmiddels proefgereden op een RSV4 en een 1098s

Nu die laatste gaat mijn voorkeur naar uit, echter heb ik alvorens ik knopen door ga hakken wat vraagjes:

-wat is de interval qua service/ na hoeveel km moet de koppeling worden vervangen of andere dure reparaties?
- waar moet ik op laten/ wat zijn zwakke punten van de 1098

Alvast bedankt *D
 
goede avond, Ik meld me hier even aan wellicht kan ik hier nog wat kennis over de 848 opdoen, heb onlangs namelijk een 848 uit 2010 gekocht.

Motor is redelijk standaard, wel zit er een 'race' ECU op en inmiddels ook mooie Spark dempers :)

Zojuist heb ik nog een donkere kuipruit erop gemonteerd maar hier zijn nog geen beelden van!

4j15dc.jpg

aaeljs.jpg
 
goede avond, Ik meld me hier even aan wellicht kan ik hier nog wat kennis over de 848 opdoen, heb onlangs namelijk een 848 uit 2010 gekocht.

Motor is redelijk standaard, wel zit er een 'race' ECU op en inmiddels ook mooie Spark dempers :)

Zojuist heb ik nog een donkere kuipruit erop gemonteerd maar hier zijn nog geen beelden van!

[afbeelding]
[afbeelding]

Mooie rode raket *O* :} :]
 
Bedankt voor de complimenten :)

Er zit nu een zwart MRA kuipruit op.

Zit nog te dubben om er wat carbon op te monteren en wat gefreest spul 8-)
 
Mooie bike DRD.

Vraagje, zie dat je 848 letters op de kuip + tank zwart zijn? Volgens mij horen deze standaard grijs te zijn? Vindt het zwarte mooier, heb je hier iets aan gedaan? Gespoten/sticker
 
Welkom DRD enneuhhhh mooi spulletje hoorrr !!!!!!!!
Hier nog een idee.......
full




goede avond, Ik meld me hier even aan wellicht kan ik hier nog wat kennis over de 848 opdoen, heb onlangs namelijk een 848 uit 2010 gekocht.

Motor is redelijk standaard, wel zit er een 'race' ECU op en inmiddels ook mooie Spark dempers :)

Zojuist heb ik nog een donkere kuipruit erop gemonteerd maar hier zijn nog geen beelden van!

[afbeelding]
[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag allemaal, hier weer een nieuwe 848 bezitter :)
Ik heb vorige week deze Matzwarte 848 EVO gekocht (betere foto's volgen binnenkort)

full


Ik heb de afgelopen 2 jaar vooral deze Kawasaki ZX6-R gereden:

full


Dit is niet mijn eerste Ducati, ik heb vorig jaar deze Diavel gehad:

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul heb je gehad, ben heel erg benieuwd hoe nu zo'n Diavel rijdt. Waarom heb je die weggedaan als ik vragen mag? En, gefeliciteerd met je mooie nieuwe 848 Evo natuurlijk.

Gr. Jerd.
 
Laatst bewerkt:
Diavel rijdt best goed, maar het is meer een snelle toermotor, in de stad vond ik m niet zo makkelijk sturen.
Dat zijn voor mij ook de redenen geweest om m weg te doen.
 
Laatst bewerkt:
Mooie bike DRD.

Vraagje, zie dat je 848 letters op de kuip + tank zwart zijn? Volgens mij horen deze standaard grijs te zijn? Vindt het zwarte mooier, heb je hier iets aan gedaan? Gespoten/sticker

Klopt deze waren ooit grijs, de vorige eigenaar heeft met chirugische precisie zwarte stickers erover heen geplakt. Echt hulde hoe deze man de motor heeft bijgehouden en kleine puntjes heeft verbeterd afgelopen jaren :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan