Kymco DownTown 350

Gaat dat nou straks de zelfde kant op als die Xc500 die jullie ooit een langere periode hebben gehad.
Of gaat deze met een paar weken weer terug?



Industrial motorcycle and car design & lekker kleien.
Mogelijk ook een lek naar een toekomstig of prototype kymco > 4:49 ?


Prettig weekend gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Die Xciting 500 reed ik toen privé, deze DT 350 blijft tot het einde van het jaar en zal aan meerdere testen meedoen.
 
Die Xciting 500 reed ik toen privé, deze DT 350 blijft tot het einde van het jaar en zal aan meerdere testen meedoen.

Mooie duur periode, hopelijk blijf je wel een beetje objectief, ik bedoel kut is kut,
maar goed waarschijnlijk omschrijven jullie dat vast meer genuanceerd.
Het siert de importeur overigens wel dat ze vertrouwen hebben in een model wat in Taipei ook amper nog in de straat is te zien.
 
Laatst bewerkt:
:}

De reclamespot van de Downtown 350 :]

'KYMCO DOWNTOWN 350 i & 125 i' on ViewPure

Het is een zeer overtuigende reclame-spot. Vooral omdat
ze zo 'verantwoordelijk' langzaam rijden. Vandaar dat ze in
de reclame geen motorhandschoenen dragen. _O-

Zet de video op pauze op 17 seconden: die koplampen WOW. :9

High performances: Ze rijden in bergachtig gebied. Dat is een HIGH performance indeed!

Ik denk persoonlijk dat de DT 350 de méést verantwoorde motorscooter ter wereld is naar
aanleiding van deze reclame. :Y

Met een veilige snelheid door de bochten. Wie heeft er handschoenen nodig dan?

39 graden leun-hoek !!! niet doen met de getoonde snelheid... dan val je om (maar
je krijgt gegarandeerd geen schrammetje).

_O-

Groeten,
1op28
 
filmpje stond al op pagina 2 eerste bericht ;)

Maar het kan jou kennlijk niet genoeg zijn, dus ik zeg: bestellen maar :9
 
filmpje stond al op pagina 2 eerste bericht ;)

Maar het kan jou kennlijk niet genoeg zijn, dus ik zeg: bestellen maar :9

Hallo WebEngine,

Bestellen zeg je. Ik ben mezelf aan het oriënteren voor volgend jaar: het is mijn plan
om direct na de winter mijn Downtown 300 (dan circa 4 a 5 jaar jong) in te gaan ruilen.

Ik ben enorm koopgevoelig voor goede reclame-spots. De reclamespot uit 2009 is absoluut
geniaal.
Na het zien van die spot was ik direct volledig overtuigd en ging onmiddelijk over tot aanschaf
van de legendarische Kymco Downtown 300i mét ABS !!! :}

Dit is de wereldberoemde reclamespot waarmee Kymco zijn Downtown onmiskenbaar op
de kaart gezet heeft:

'Kymco Downtown 300i Promo' on ViewPure

Vooral even op pauze op 1:31 minuut. De tijd lijkt stil te staan. .... ze vliegen met een sprong
door de lucht... en dan gaat de camera het motorblok in.... f#ckinh@ll wat geniaal! :}

Ook de bliksem-inslagen hebben enorm veel indruk gemaakt op motorscooter-rijders. Met de
Downtown 300i kun je die immers gewoon ontwijken. :9

:Y op die manier verkoop je er wel 100.000. Easy!

_O- ik wil KYMCO !!!
 
Mooi filmpje, ze hebben goed hun best gedaan, want de marketing mensen van kymco hebben jou bij de ballen, 1op28.
 
Ballen :9~ Welke ballen :?

image.php

Same girl, differend shift :+
image.php
 
Laatst bewerkt:
Mooi filmpje, ze hebben goed hun best gedaan, want de marketing mensen van kymco hebben jou bij de ballen, 1op28.

KYMCO hun slogan is "better than best"

Dat kun je dus ook goed zien aan die enorme steekvlam van een ontbranding
in het superieure KYMCO-kwak-jang motorblok. :}

Herhaling van dé movie:
'Kymco Downtown 300i Promo' on ViewPure

Zet 'm op pauze op 1:34 minuut: het hele beeldscherm staat in vuur en vlam! Heel wat
motorscooter-fabrikanten hebben intussen de handen in het haar... want...

want.....

HOE DOET KYMCO DAT ??? 8-)

De Kymco fabriek heet officieel Kwak-Jang en hun 300cc-blok is per definitie het
meest krachtige motorblok in deze scooterklasse.

Ze hebben al minstens 100.000 van die blokken erin mogen 'Kwakken'. *O*

:+
(mogelijk dat Kwak-Jang in werkelijkheid KwanJang is of zoiets)
:+
 
Het 2e deel van de review is nu ook te bekijken.

Kymco Downtown 350i user review Part 2 - Acceleration & Top Speed

Het eerste deel staat op de vorige pagina
Kymco Downtown 350i user review
WebEngine in "Kymco DownTown 350"

Strekking:
Topspeed ( max 140 @ gps . teller staat dan op 155km/p)

Testing parameters
- Bereiders gewicht 75kg
- Vlakke weg
- Afstand 2 Km.
- Zonnig en geen wind

Resultaten
0-60km in 4 sec (GPS)
0-100km in 10 sec (GPS)


Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Het 2e deel van de review is nu ook te bekijken.

Kymco Downtown 350i user review Part 2 - Acceleration & Top Speed
.............

Mvg. Jan

Hoi Jan,

Die SGscooterguy gaat de topsnelheid opzoeken. Spijkerbroek en T-shirt .... géén motorjack
of jas en géén handschoenen. |(

Ik heb gekeken tot hij 138 km/p. uur ging op de GPS. Ik begon mezelf te ergeren aan zijn
gebrekkige inzicht dus zijn video weg geklikt. Totaal geen veiligheid, behalve een helm.

Lekker 138 km/p. uur in je t-shirt.... wat een :X
 
Ja viel mij ook direkt op, daarnaast sowiezo ruk, het eerste deel van hem is wel een aardig informatief filmpie.
Maar dit 2e deel slaat kant nog wal, hij loopt ook steeds te zeiken dat hij geen ruim baan heeft
om het max te halen.... "Ga dan lekker naar een rustige weg en zet je camera wat hoger!"
Nu haalt hij 1 x 137 @gps, daarna 138 op gps, en dan verteld hij aan het eind dat hij al eerder een keer 140 @ gps had aangetikt.
Niet echt een flitsende indruk, vindt hem traag overkomen.... emissie, emissie, emissie...
Maargoed ik wil altijd harder en harder :]
 
Laatst bewerkt:
Ik moet er ook niet aan denken hoe dat kan voelen om met die snelheid door het asfalt opgeschuurd te worden.
Persoonlijk vindt ik het belangrijker dat je een redelijke snelheid kan halen in een redelijke tijd.
Niet wat je na 2km gassen er nog uit kan knijpen
 
Ik moet er ook niet aan denken hoe dat kan voelen om met die snelheid door het asfalt opgeschuurd te worden.
Persoonlijk vindt ik het belangrijker dat je een redelijke snelheid kan halen in een redelijke tijd.
Niet wat je na 2km gassen er nog uit kan knijpen

Hallo Marvelde,

In het buitenland ben ik een keer op lage snelheid onderuit gegaan door een verkeersdrempel verscholen onder mul zand op een betonweg. Een snelle judo-rol was mijn reflex.

De buitenkant van mijn rechter-motorhandschoen was beschadigd. En ik had persoonlijk gelukkig geen schrammetje. Nada. :}

Zonder die handschoen was mijn rechterhand 100% zeker weten gewond geraakt.

Leren (motor-)handschoenen zijn naar mijn mening een must.

Ik heb ook een kevlar spijkerbroek en een snijwerend jack voor gebruik in warme landen
of wanneer het erg warm is in Nederland.

Normaal gesproken gebruik ik een motorjack. Ook belangrijk: gesloten schoenen. In warme landen zie ik soms mensen op hun slippers motor rijden.... :N

Ik begrijp wel dat het soms té warm is (tropisch klimaat) om met leren kleding te rijden.
Gebruik dan minimaal kevlar kleding, een (snijwerend) jack, gesloten ademend schoeisel en altijd leren handschoenen. :-) én natuurlijk altijd de helm.

Dus nooit 'naakt' zoals die knakker in het filmpje. O-)

Disclaimer: een judo-rol kan werken, dit was geen keuze maar een reflex welke 'toevallig' goed uitpakte voor ondergetekende. Dat kan ook fout aflopen.

Groeten,
1op28
 
Hallo 1:28

Helemaal mee eens.
Toen ik begon met rijden in `81 nam ik het niet zo nauw, leren jas en helm, dat was het.
Sinds ik in feb j.l. na 34 jaar weer ben begonnen, pffhhh ik wordt oud ;) , ben ik toch wel wat behoudender geworden, en heb idd leren handschoenen en beschermende jas.
Broek volgt nog.
Kan ik mooi volgende week uittesten als ik m`n nieuwe scoot ga halen.
Dan mag ik 150km terugsturen.
Ik voel m`n k*nt nu al bij de gedachte, als ik hier en daar hoor dat het zadel vrij hard is. :+

Ik ben ook eens uitgegleden op glad wegdek met lage snelheid, en dat liep gelukkig ook met een sisser af.

Gr Marcel
 
Laatst bewerkt:
vervolgens worden de kinderen in zomerkleding wel de weg op gestuurd op hun snorfietsen die 60 gaan dat vind niemand gevaarlijk...
zonder beschermende kleding is niet slim, in amsterdam rijd bijna niemand in ze pak tenzij je van buiten amsterdam komt.
is je eigen keuze die respecteer ik, ook ik doe het zelf regelmatig.
 
Laatst bewerkt:
Die SGscooterguy gaat de topsnelheid opzoeken.
SGscooterguy = SGscootergay

Dus nooit 'naakt' zoals die knakker in het filmpje. O-)
Wat ik zeg gay.

In warme landen zie ik soms mensen op hun slippers motor rijden.... :N
Nep homo's op scooters met slippers verdienen het om hun tenen te verliezen.
Ja ja ze zijn er, ook hier.... Kijk maar op de weg hier in Haarlem naar Zandvoort, veelal Vespa motorscoots, maar ook leipo's op andere merken.
 
Laatst bewerkt:
SGscooterguy = SGscootergayWat ik zeg gay.Nep homo's op scooters met slippers verdienen het om hun tenen te verliezen.
Ja ja ze zijn er, ook hier.... Kijk maar op de weg hier in Haarlem naar Zandvoort, veelal Vespa motorscoots, maar ook leipo's op andere merken.
Hallo Jan,

In de Filipijnen heb een keer iemand flink onderuit zien gaan in
een bocht. Er was net een modder-truck langs gekomen met als
gevolg dat er blub lag: dat was trouwens duidelijk te zien.

Ik denk dat die Filipino daar altijd met 60 km. p. uur door die betreffende bocht gaat.
Ze hebben daar geen notie om vaart te minderen als de omstandigheden er om vragen...

zoals modder in de bocht? Dus hij vlooooog me toch de berm in... f#ck-in-hell... ;(

Ik ben direct gestopt om de arme ziel te helpen. Tenen, knieën en armen hadden diverse
wonden. Voetsteunen rechtgetrapt, stuur stond nog krom. Snel naar het hospitaal: nog eens
10 km. rijden of zo. Primitief maar we waren in "the middle of nowhere" dus zo ging het.

Flip-flop-avontuur. (slippers) ..inderdaad de tenen stuk. Hoe kan dat nou?
De meeste mensen zijn daar lager opgeleid en een rijbewijs halen is volgens
mij een kwestie van een paar pesos op tafel gooien. De Filipijnen is hét land van
de slippers. (flip-flops)

Toevoeging: de chauffeur van die moddertruck was al de bocht om of heeft het
niet zien gebeuren. (denk ik) :z

Gr. 1op28
 
Terug
Bovenaan Onderaan